samperin ellos!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumibuumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumibuumi

Vieras
Voi sun... perskeles.

Tilasin keväällä ellokselta aivan ihanan tunikan (sellaisen smokkirypytyksellisen, jos joku tietää) No, se oli niin sopiva ja kiva, että tilasin toisenkin, mut erivärisenä.

Ja nyt sit ku sain sen uuden käsiini niin mähän hukuin siihen. Ei herran jestas. Niskassa on samat kokomerkinnät, mut tää uus on 16cm!!!! pitempi, hiha on 3cm pitempi ja rinnanympärystässä on 3cm. Jopa MÄ hukuin siihen.

Mistä mä nyt tiedän, kumpi niistä oli oikein kokomerkitty, että saan sen kokoisen ku olin halunnut???

Soitin sinne ja käskivät tekemään reklamaatiota. Joo.. varmaan sit joskus jouluna tulee siitä päätöstä, että kumpi niistä nyt on oikean kokoinen?

ARGH!!!! Meni koko perhanan perjantai pilalle... MUR!!!

Kiitos :D

kun sun pitää lähettää / palauttaa se sinne, niin pistävät rahat takaisin. ja sitten tilaat uuden ja toivot että se on sopivaa kokoa. ei niiltä mitään päätöstä tartte odottaa.

Mulla on aika huonoja kokemuksia Ellokselta tilaamisesta myös :( Viimeksi eilen tuli paketti, jossa PITI olla kesävaatteita pojalle, mutta kas kummaa, ei mitään. Ei edes mainintaa että olisivat loppuneet tms. vaikka tulostamassani tilausvahvistuksessa ne kyllä lukevat. Palautin sitten loputkin paketista. :(

Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
kun sun pitää lähettää / palauttaa se sinne, niin pistävät rahat takaisin. ja sitten tilaat uuden ja toivot että se on sopivaa kokoa. ei niiltä mitään päätöstä tartte odottaa.

Niin mä tiedän, että tollai arpomalla saattaa joku päivä tulla oikea kokokin, mut ku meiltä oikeesti on sinne postiinkin 30km yhteen suuntaan, niin ei jaksa alkaa sitä palautusrumbaa. Tai tämä nyt on pakko palauttaa. Onneks oon laskutusasiakas, niin rahojen kans ei tarvi leikkii..

Juu, Elloksen vaatteet ym. on aina melkoisia yllätyksiä puoleen jos toiseen. Lapselle on yleensä saanut ihan kelvollista vaatetta, mutta aikuisten vaatteissa koot heittelee... mä taas sain viimeksi tunikan smokkirypytyksellä ja oli aivan liian pieni. Toinen pusero taas samaa kokoa oli ihan sopiva...

Itselläni ei ole oikeastaan koskaan ollut mitään ongelmaa elloksen vaatteissa. Ensimmäisellä kerralla, kun sieltä tilasin, oli yksi mekko liian iso itselle, mutta sen jälkeen olen aina saanut juuri itselleni sopivia vaatteita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Voi sun... perskeles.

Tilasin keväällä ellokselta aivan ihanan tunikan (sellaisen smokkirypytyksellisen, jos joku tietää) No, se oli niin sopiva ja kiva, että tilasin toisenkin, mut erivärisenä.

Ja nyt sit ku sain sen uuden käsiini niin mähän hukuin siihen. Ei herran jestas. Niskassa on samat kokomerkinnät, mut tää uus on 16cm!!!! pitempi, hiha on 3cm pitempi ja rinnanympärystässä on 3cm. Jopa MÄ hukuin siihen.

Mistä mä nyt tiedän, kumpi niistä oli oikein kokomerkitty, että saan sen kokoisen ku olin halunnut???

Soitin sinne ja käskivät tekemään reklamaatiota. Joo.. varmaan sit joskus jouluna tulee siitä päätöstä, että kumpi niistä nyt on oikean kokoinen?

Tee näin:
Tilaa uudet tunikat, "oikean" koon ympäriltä, jos alkup. tilaamasi oli es. kokoa 38, tilaa nyt 34, 36, 38, 40 ja 42. Tilaat vaan sumeilematta kaikki 5 tunikaa samaa väriä. Sitten valitset laskutuksen niin ei tarvii etukätee maksaa mitään.
Sit kun ne tulee, sovitat kaikki ja pidät sen joka on oikeata kokoa, maksat sen, ja palautat muut. Ja laitat palautetta että pakko tehdä näin, koska teillä koot heittelee niin paljon luvatusta.

Tuleehan tossa tietty ylimääräinen postireissu palautuksen takia, mutta ei sille taida mitään voida. Ainakin saat nopeammin oikean kokoisen tunikan, kun jos odottelet heidän reklamaatiovastauksiaan jne.

Tai sittne tilaat jostain muualta jatkossa vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Voi sun... perskeles.

Tee näin:
Tilaa uudet tunikat, "oikean" koon ympäriltä, jos alkup. tilaamasi oli es. kokoa 38, tilaa nyt 34, 36, 38, 40 ja 42. Tilaat vaan sumeilematta kaikki 5 tunikaa samaa väriä. Sitten valitset laskutuksen niin ei tarvii etukätee maksaa mitään.
Sit kun ne tulee, sovitat kaikki ja pidät sen joka on oikeata kokoa, maksat sen, ja palautat muut. Ja laitat palautetta että pakko tehdä näin, koska teillä koot heittelee niin paljon luvatusta.

Tuleehan tossa tietty ylimääräinen postireissu palautuksen takia, mutta ei sille taida mitään voida. Ainakin saat nopeammin oikean kokoisen tunikan, kun jos odottelet heidän reklamaatiovastauksiaan jne.

Tai sittne tilaat jostain muualta jatkossa vaatteet.

Yhteistyössä