Sampon verkkopankista- auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää tuo nettipankki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttää tuo nettipankki

Vieras
Kuka osaisi auttaa. Tilanne siis tämä- tililtä piti mennä pari päivää sitten suoraveloitus ja siirsin sitä eräpäivää sieltä kahdella päivällä ja uusi suoraveloituspäivä oli sitten eilen. No unohduksissani sitä ei summaa ei siellä eilen aamulla ollut ja siihen riville tuli et "hylätty" siis siihen maksun kohdalle. No tietenkin sitten heti siirsin sinne rahaa, kun tuon huomasin, mutta se maksu ei ole nyt vieläkään mennyt eli milloin se nyt sitten menee? Kai ne yrittää sitä summaa useina päivinä vai miten tuo menee?

eli maksat sen laskun normaalisti...tai niin mun piti tehdä. jos sulla un useille kuukausille tehty suoravelotus niin seuraavaksi se menee vasta enskuussa automaattisesti

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se sieltä lähde enää.sun täytyy laittaa se lasku uudestaan maksuun

Miten?

No kirjotat maksan saajan tilinumeron siihen ym.niinkun normaalistikin maksat ylipäänsä laskun!Et voi nyt tehä mitää suoravelotusta ku on myöhässä vaan hoidat sen näppäilemällä ne tiedot ite ja painat MAKSA!

eli maksat sen laskun normaalisti...tai niin mun piti tehdä. jos sulla un useille kuukausille tehty suoravelotus niin seuraavaksi se menee vasta enskuussa automaattisesti

Se on visalaskun suoraveloitus joka menee joka kuukausi. Ihanko tosiaan se ei enää automaattisesti mene?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Se on visalaskun suoraveloitus joka menee joka kuukausi. Ihanko tosiaan se ei enää automaattisesti mene?

ei mee enää tässä kuussa kun tililläö ei oo ollu katetta eräpäivänä...

Yhteistyössä