"Samppanjasosialismin aika on ohitse"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se olisikin kauheata, jos Suomessa olisi vaikkapa yli 60000 työtöntä vähemmän. Keneltä sitten leikattaisiin, että saataisiin rikkaiden veroleikkaukset kustannettua?

Totta. Me ei tarvita eikä haluta mitään veroa kiertäviä demareita enää valtaan. Vasemmiston aika on ohi. Nyt tehdään töitä ja vaurastutaan.
Eikös se Suomen vaurastuminen tapahtunut edellisen hallituksen aikana? Silloin taisi olla töitäkin toisella tapaa tehtäväksi.

Kun nyt tämä hallitus on ryssinyt asiat sille tolalle, ettei lähimenneisyydessä ole konkursseja ollut lähellekään siihen malliin kuin nyt ja talous syöksyy vallan maailmanennätysvauhtia, niin mitenkä mielestäsi tulisi vaurastua? Pitäisikö kaikkien vaikkapa ruveta perimään rikkaita amerikan-serkkuja?

Eikös se Suomen vaurastuminen tapahtunut edellisen hallituksen aikana? Silloin taisi olla töitäkin toisella tapaa tehtäväksi.

Kun nyt tämä hallitus on ryssinyt asiat sille tolalle, ettei lähimenneisyydessä ole konkursseja ollut lähellekään siihen malliin kuin nyt ja talous syöksyy vallan maailmanennätysvauhtia, niin mitenkä mielestäsi tulisi vaurastua? Pitäisikö kaikkien vaikkapa ruveta perimään rikkaita amerikan-serkkuja?
Ei tapahtunut. Me köyhdyttiin ihan sikana. Oletko jo unohtanut miten kaikki kallistui? Ruoan hinta nousi pilviin ja ihmiset alkoivat ostamaan halvempia tuotteita.
Marinin aika oli tuhoisampi suomalaisille kuin Kataisen ja Lipposen hallitukset yhteensä. Jamä olen elänyt ne molemmat, joten tiedän.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Ei tapahtunut. Me köyhdyttiin ihan sikana. Oletko jo unohtanut miten kaikki kallistui? Ruoan hinta nousi pilviin ja ihmiset alkoivat ostamaan halvempia tuotteita.
Marinin aika oli tuhoisampi suomalaisille kuin Kataisen ja Lipposen hallitukset yhteensä. Jamä olen elänyt ne molemmat, joten tiedän.
Niin se aika kultaa muistot. Itsekin olen elänyt nämä hallitukset. Varmaan aika moni meistä.

Ja seuraavissa vaaleissa äänestän SDP:tä.

Mä köyhdyin edellisen hallituksen aikana ja olen rikastunut nykyisen hallituksen aikana.

Et näköjään tiedä yhtään mitään. Niin pihalla olet juttujesi kanssa. Lipposen hallitukset olivat aivan uskomatonta menestysaikaa Suomelle. Vastaavaa ei ole koskaan maamme historiassa tapahtunut. Kataisen hallitus oli täysi katastrofi eikä siitä ole selvitty vieläkään.

Et näköjään tiedä yhtään mitään. Niin pihalla olet juttujesi kanssa. Lipposen hallitukset olivat aivan uskomatonta menestysaikaa Suomelle. Vastaavaa ei ole koskaan maamme historiassa tapahtunut. Kataisen hallitus oli täysi katastrofi eikä siitä ole selvitty vieläkään.
Lipposen aikana Suomen taloutta veti Nokia.

Kataisen hallituksen aikana oli subrime-kriisi ja Nokian menestystarina maailman parhaana kännykkäyhtiönä nyykähti.

Luultavasti hihhulihallitus olisi suositellut piikittämään kloritea suoneen, niinkuin heidän messiaansa kehotti. Ei olisi hoitopommia enää räjähtämässä käsiin.

Yhteistyössä