Samsung galaxy S II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te joilla samainen puhelin löytyy taskustasi tai laukustasi niin onko se toiminut hyvin mielestäsi?
Mulla on nimittäin tuon puhelimen ohjelmisto päivityksen jälkee alkanu olee ongelmia. Se saattaa jumittaa kesken puhelun niin että ruutu on täysin mustana, enkä saa esim puhelua lopetettua kun näyttö ei aukea. Jolloin pitää akku rempoo irti siitä. Samaa se tekee myös netin kanssa. Ja ihan minkä tahansa ohjelman päällä ollessa. Myös tekee sitä silloinkin kun en käytä puhelinta vaan se on esim pöydällä.

Ei siinä muutoin mitää vikaa ole ja olen ollut todella tyytyväinen puhelimeeni oston jälkeen, mutta tuo ohjelmisto päivitys on alkanu todellakin aiheuttaa mulle harmaita hiuksia päähän. En pysty luottamaan puhelimeeni yhtään. Tänä aamunakin olen joutunut jo toistamiseen rempoo akun pois, kun puhelin vain jäkähtänyt.

Jos siis täältä löytyisi kohtalon toveri ja vielä parempaa jos löytyisi vastaus ongelmaani. Miten siis te olette saaneet puhelimen toimimaan kunnolla? Vai oletteko edes törmänneet tuollaiseen ongelmaan puhelimenne kanssa?

Yhteistyössä