Samsung Galaxy vai Lumia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa päättää

Vieras
Mulla aina ollut nokialaisia, joten tekis mieli kokeilla tuota samsungiakin välillä, mutta taas toisaalta tottuntu nokialaisiin... Vai onko lumiassa enää samaa logiikkaa, kuin vanhemmissa malleissa? Entä samsungin logiikka? Onko helppokäyttöinen? Ja sitten taas toisaalta, kun olen harkinnut tablettia ja tuo samsungin malli olis mun budjetille sopivampi, kuin ipad, joten onko siinä samaa logiikkaa, kuin samsugin kännyssä? Eli kannattasko ottaa samsungin puhelin "harjotuksen vuoksi" tablettia silmällä pitäen? Sekavaa, mutta kun ei osaa päättää... :D

Lumia, mulla ja miehellä on Lumia 820 .
Ollaan tyytyväisiä ja lumia toimii hyvin, ei ollu mitään ongelmia.

No ehottomasti Samsung. Mulla itselläni siis Samsung ja työpuhelimena Lumia ja omani hakkaa lumian kyllä mennentullen. Ei ole Lumiassa tosiaan mitään samaa logikkaa vanhaan Nokialaiseen verrattuna eli sitä ei kannata kriteerinä pitää. Lisäksi tuo Samsung on tyyliin ihan sama kun tabletti, ainoastaan minikoossa eli sillä hyvä treenata.

Valinta on sinun. Itselläni on Lumia. Ollut jo vuoden. Ei mitään ongelmaa. On ollut kerran Samsung, mutta jotenkin en vaan pitänyt ja siirryin takaisin Nokiaan. Ja taidan pysyäkin niin kauan kun niitä on.

[QUOTE="xxxxx";28840918]No ehottomasti Samsung. Mulla itselläni siis Samsung ja työpuhelimena Lumia ja omani hakkaa lumian kyllä mennentullen. Ei ole Lumiassa tosiaan mitään samaa logikkaa vanhaan Nokialaiseen verrattuna eli sitä ei kannata kriteerinä pitää. Lisäksi tuo Samsung on tyyliin ihan sama kun tabletti, ainoastaan minikoossa eli sillä hyvä treenata.[/QUOTE]

No, kun näin minäkin olen vähän haistellut muutamien puheista, että ovat sitten kuitenkin katuneet tuota Lumiaa. Mm. suht' tuore esimiehemme totesi viimeksi, että jos olis sanut valita työpuhelimensa, niin ois ottanut jonkun muun, kun Lumian. Vaikka olen aika vannoutuntut nokian kannattaja, niin jospa sitä ihan vaihtelun vuoksi sitten kokeilis välilä samsungiakin. Saa sen sitten annettua vaikka muksulle, jos ei tykkääkään.

Samsung hakkaa lumian mennen tullen. Lumiaan ei saa puoliakaan sovelluksista mitä samsungiin saa ja jos lumiaan jotain saa niin ne maksaa. Lumia on tosi vaikeaselkoinen, samsungia oppii käyttämään tunnissa. Esim. tekstin suurentaminen käy sormen näpäyksellä, lumiassa tarvitaan siihen hommaan kaksi kättä. Samsung soittaa puhelinta heilauttamalla jos niin haluat tai äänikomennolla, Lumiassa asioista voi vaan haaveilla, niin vertaan tässä Samsung galaxy s2 plussaa ja lumiaa 800...

[QUOTE="piipi";28841042]Samsung hakkaa lumian mennen tullen. Lumiaan ei saa puoliakaan sovelluksista mitä samsungiin saa ja jos lumiaan jotain saa niin ne maksaa. Lumia on tosi vaikeaselkoinen, samsungia oppii käyttämään tunnissa. Esim. tekstin suurentaminen käy sormen näpäyksellä, lumiassa tarvitaan siihen hommaan kaksi kättä. Samsung soittaa puhelinta heilauttamalla jos niin haluat tai äänikomennolla, Lumiassa asioista voi vaan haaveilla, niin vertaan tässä Samsung galaxy s2 plussaa ja lumiaa 800...[/QUOTE]

Vertaat vanhaa Lumiaa uudempaan Galaxyyn? Ei kovin reilu vertaus. Vertaa Lumia 1020 siihen Galaxyys, on jo melkoisesti eroa Lumian hyväksi :D

Ja muistutan, jos haluaa hyvän Androidin, on paras kaivaa reilusti enemmän rahaa. Ei alta 400€ mitään kunnollista saa, enemmän sinne päälle 600€ menevät.

No tuo lumian 1020 on sitten kai samaa hintaluokkaa kuin galaxy s2 plus. Eikö se ole yksi kriteeri vertailussa, että samalla hinnalla valitaan parempi.... Ja kovasti kunnollinen tuo galaxy on vaikka ei maltaita maksakkaan .. Mitähän ylivertaista noissa yli 600 euron puhelimissa on. Meiltäkin yksi iphone sitä hintaluokkaa on ja ei siinä ole kyllä mitään ihmeempää löytynyt?

[QUOTE="piipi";28841205]No tuo lumian 1020 on sitten kai samaa hintaluokkaa kuin galaxy s2 plus. Eikö se ole yksi kriteeri vertailussa, että samalla hinnalla valitaan parempi.... Ja kovasti kunnollinen tuo galaxy on vaikka ei maltaita maksakkaan .. Mitähän ylivertaista noissa yli 600 euron puhelimissa on. Meiltäkin yksi iphone sitä hintaluokkaa on ja ei siinä ole kyllä mitään ihmeempää löytynyt?[/QUOTE]

Aivan, ei mitään järkeä maksaa puhelimesta sellaista hintaa.

[QUOTE="piipi";28841042]Samsung hakkaa lumian mennen tullen. Lumiaan ei saa puoliakaan sovelluksista mitä samsungiin saa ja jos lumiaan jotain saa niin ne maksaa. Lumia on tosi vaikeaselkoinen, samsungia oppii käyttämään tunnissa. Esim. tekstin suurentaminen käy sormen näpäyksellä, lumiassa tarvitaan siihen hommaan kaksi kättä. Samsung soittaa puhelinta heilauttamalla jos niin haluat tai äänikomennolla, Lumiassa asioista voi vaan haaveilla, niin vertaan tässä Samsung galaxy s2 plussaa ja lumiaa 800...[/QUOTE]

...tunnin sait kulumaan opetellessasi käyttämään Samsungia..
Annan ääneni ehdottomasti Lumialle!