V
vierailija
Vieras
Ollaan kirjoiteltu miehen kanssa viestejä, mutta miehellä tosi hankala tilanne eräiden juttujen takia jolloin hän kykenemätön parisuhteeseen tällä hetkellä. Tämä on oikeasti totta eikä mitään selittelyä. Mies on aikamoinen hurmuri ja siis oltiin lähetelty nyt parina yönä viestejä ja olin nähnyt hänet pari kertaa ennen eräässä baarissa jossa hän käy usein, mutta itse ehkä 2 kertaa vuodessa. Kertoi olevansa ihastunut muhun. Olen itse varattu ja käyn siis todella harvoin kyseisessä baarissa. No sain pe-la välisenä yönä viestin puoli tuntia ennen baarin sulkemisaikaa että sanamuodoltaan tarkasti "et oo Street Baarissa" ja perässä oli naama peruslukemilla ja punaiset posket. Mitä tuo sanamuoto "et oo Street Baarissa" tarkalleen tarkoittaa? Etsiköhän mua sieltä vai toivoiko että tulisin? Vai mitä? En mennyt myöskään la-su välisenä yönä baariin vaan olin kotona. Mies ei vastannut mun kahteen lyhyeen viestiin mitään jossa kysyin että olisiko ollut jotain määrättyä asiaa tai vaan muuten halunnut mut nähdä ja sitten että olis ollut kiva nähdä. Kummallista.... Mitä voi olla?Mistä voi johtua? Olettiko että menen katsomaan automaattisesti onko hän siellä vai mitä? Miksi ei vastaa? Suuttuiko jostain?