Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Pakko luovuttaa ja lähteä nukkumaan. Eilen kun lopetin oli sijoitus 1, nyt ootte kirinyt ohi ja oon vasta 5. :kieh: Aamulla kun herään niin mammat on vetänyt jo pelin loppuun![]()
Mie oon 6.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Pakko luovuttaa ja lähteä nukkumaan. Eilen kun lopetin oli sijoitus 1, nyt ootte kirinyt ohi ja oon vasta 5. :kieh: Aamulla kun herään niin mammat on vetänyt jo pelin loppuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko kellään tuota tunnus osiossa olevaa 8 kirjaimista sanaa lipun ja vaakunan välissä ?
Pitkän wikipedia-etsiskelyn jälkeen sen löysin, sehän on uus ooppeli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko kellään tuota tunnus osiossa olevaa 8 kirjaimista sanaa lipun ja vaakunan välissä ?
Pitkän wikipedia-etsiskelyn jälkeen sen löysin, sehän on uus ooppeli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mul puuttuu tunnuksesta viel lipustalähtevä 10kirj
tunnus ja levis 501 välinen ja tunnuksen ja sosturvtun. välinen
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Traumassa lento-onnettomuus on Hindenburg
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:enkä keksi enää traumaankaanaivovammasta lähteviä :headwall:
taisokki-sanasta lähtevää 10kirj |O
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:No nyt on tunnuskin täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:enkä keksi enää traumaankaanaivovammasta lähteviä :headwall:
taisokki-sanasta lähtevää 10kirj |O
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:No nyt on tunnuskin täynnä
Mikä oli se 8 kirjaiminen sana ?
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mikä on lipun ja `vaakunan välissä ja sitten tavaramerkin tuo pitkä sana
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:löytyiskö leikkauksesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:molemmat... =(