J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vielä yhdeksän sanaa, huoh
edelleen basso 7 kirjainta
järjestysnumero 6 kirjainta
kasparov 7 kirjainta
sokki 10 kirjainta
viikonloppu 2 pitkää sanaa
sakkoruutu sopimus 8 kirjainta
ylinopeus 8 kirjainta
APUA
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kans siihen numeroruutuun se toinen 6 kirjainta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vielä yhdeksän sanaa, huoh
edelleen basso 7 kirjainta
järjestysnumero 6 kirjainta
kasparov 7 kirjainta
sokki 10 kirjainta
viikonloppu 2 pitkää sanaa
sakkoruutu sopimus 8 kirjainta
ylinopeus 8 kirjainta
APUA
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kans siihen numeroruutuun se toinen 6 kirjainta
Primus
Alkuperäinen kirjoittaja januska:Shakkiruutu: garri kasparovista ylöspäin
Trauma: nyrkkeilystä 7kirjainta
viikonloppu: armeijan ja sunnuntain välistä ja viikonlopusta oikealle 19 kirjainta
auto: moottorista ylös 15 kirjainta
sakko: sopimuksesta oikealle sekä kuorma-auton ja ylinopeussakon välissä oleva sana
numerot:järjestysnumeron alapuolella 6 kirjainta
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kans siihen numeroruutuun se toinen 6 kirjainta
Primus
Mitäs tästä eteenpäin?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kans siihen numeroruutuun se toinen 6 kirjainta
Primus
Mitäs tästä eteenpäin?
Mitä kieltä on primus?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Muistakaa että Garri Kasparov oli myös politiikassa mukana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kans siihen numeroruutuun se toinen 6 kirjainta
Primus
Mitäs tästä eteenpäin?
Mitä kieltä on primus?![]()
:flower: :flower: numeroruutu täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Muistakaa että Garri Kasparov oli myös politiikassa mukana![]()
Mä oon miettinyt tota politiikkaa, mutta sana ei silti aukea![]()