mikä tulee viikonloppuruudus siihen palkan ja vapaapäivän väliin,3 kirjainta...Rupee nuppi jo tyhjää lyömään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mikä tulee viikonloppuruudus siihen palkan ja vapaapäivän väliin,3 kirjainta...Rupee nuppi jo tyhjää lyömään...
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Puuttuu mullakin se 6+13, mutta onhan sulla se viattomuus jo siinä alla?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mikä tulee viikonloppuruudus siihen palkan ja vapaapäivän väliin,3 kirjainta...Rupee nuppi jo tyhjää lyömään...
työ
Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
Mulla on kolme: eläin, sarjakuva ja juhla. Kaikkiaan 422 sanaa. Nyt tökkii taas pahasti...
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
Mulla on kolme: eläin, sarjakuva ja juhla. Kaikkiaan 422 sanaa. Nyt tökkii taas pahasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
jeesaatko eläimissä niin voin jeesata tunturissa?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
jeesaatko eläimissä niin voin jeesata tunturissa?
Joo. Mulla ei puutu tunturista kuin moposta ylöspäin 9 kirjainta.
Mitä tarvitse eläimistä? Sanonko suoraan vai vihjaanko?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
No mitä tulee eläinosiossa siihen lepakosta lähtevään(5kirj.)
sit puuttuu muulin ja lajin välinen ja sit se lajista lähtevä 2 osainen
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
No mitä tulee eläinosiossa siihen lepakosta lähtevään(5kirj.)
sit puuttuu muulin ja lajin välinen ja sit se lajista lähtevä 2 osainen
lepakko -> guano
muuli -> lajiristeymä
laji -> lajien synty
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:teräksestä ja marvelista lähtevät sanat sarjakuvas niin se ois vissiin valmis
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
Eläin-ruudussa lepakosta 5kirjainta?
Rotu ja koira väliin?
Sarjakuva-ruutu teräs ->?
terä -> 6kirjainta? puukko
daredevil, blade ja elektra -yhdistävä?marvel
Transsilvania ->?romania
Juhla-ruutu kesä -> 4kirjainta? suvi
Yötön yö ja kesä väliin?keskikesä
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:teräksestä ja marvelista lähtevät sanat sarjakuvas niin se ois vissiin valmis
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko teillä jo monta ruutua kokonaan auki? Mulla vaan yksi.
Eläin-ruudussa lepakosta 5kirjainta?
Rotu ja koira väliin?
Sarjakuva-ruutu teräs ->?
terä -> 6kirjainta?
daredevil, blade ja elektra -yhdistävä?
Transsilvania ->?
Juhla-ruutu kesä -> 4kirjainta?
Yötön yö ja kesä väliin?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:teräksestä ja marvelista lähtevät sanat sarjakuvas niin se ois vissiin valmis
teräsbetoni. vai mitä teräksestä lähtevää meinaat? marvelista ainakin kustantamo...