sängystä putoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hapsie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hapsie

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
1 317
0
36
Kysyisin nyt tälläistäkin. Eli poikamme (9kk) on tippunut nyt kaksi kertaa meidän sängystä. Onneksi ei ole käynyt mitään. Kerran konttasi jalkopäähän ja sieltä pää edellä alas. Sitten aloin nukkua ihan kiinni pojassa, mutta silti oli yhtenä aamuna päässyt kipuamaan sekä minun, että mieheni yli ilman, että heräsimme, vaikka varsinkin minä olen tosi herkkäuninen. :ashamed: Onneksi ei käynyt siinäkään mitään. Ja poika siis nukkuu omassa sängyssä, paitsi yöllä herätessään olen ottanut kainaloon, kun en ole jaksanut huutoa. Pitäisikö viritellä jotkut laidat meidänkin sänkyyn? Vai huudattaa sitten vaan omassa sängyssä? Vai mitä systeemejä teillä on? Ja siis syömään ei enää herää, vaan ihan muuten vaan. Yösyömiset jäin pojalla jo 3kk iässä. Ja pitkään nukkuikin yöt kokonaan, mutta nyt heräilee.

Meillä toi poika on hupsahtanut joitain kertoja sängystä alas, omastaan ja meidän. Aina ei edes oo heränny siihen kun on lattialle kopsahtanut vaan olis jatkanu uniaan tyytyväisenä aamuun asti jos ei oltais sänkyyn takasin noukittu.
Nykyään osaa nukkua omassa sängyssään tippumatta ja meidän sängyssä nukkuu mun ja miehen välissä. On tosin jo 2v. Mutta ei me laitoja laitettu meidän sänkyyn.

No hyvin tuokin on siitä selvinnyt vaan muksahduksella. Ja kun jo kuukauden on seisonut ja kävellyt tukia vasten ja varmaan kohta lähtee kokonaan kävelemään niin olisiko ehkä mahdollista että kohta hokaisi jo tulla oikein päin sieltä sängystä alas? Kun ainakin ylöspäin kiipeäminen sujuu (imurin päälle jne :D ) Olen koittanut joka kerta kun lasken lattialle, niin liuttaa pojan jalat edellä lattialle, että hokaisi, että miten kannattaa tulla alas. Mutta kuitenkin pelottaa, että jos putoaakin kerran pahasti ja jtn käy, niin en itselleni antaisi anteeksi :|

no mitähän jos laittaisit omaan sänkyynsä nukkumaan.. pinnis sivuvaunuksi teidän sängyn viereen, sen pohja yleensä alempana ja siten sieltä vaikeampi kiivetä "kaikkien yli" pois.

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
no mitähän jos laittaisit omaan sänkyynsä nukkumaan.. pinnis sivuvaunuksi teidän sängyn viereen, sen pohja yleensä alempana ja siten sieltä vaikeampi kiivetä "kaikkien yli" pois.

no siis kuten tossa sanoin, niin nukkuu omassa sängyssä. Vain yöllä kun alkaa kauhee huuto, niin ei itse väsyneenä jaksa huudattaa ja saattaisi huutaa tunninkin ennen kuin nukahtaisi. Ja meillä ei mahdu pinnasänky meidän sängyn viereen, kun pojalla on "oma huone", eli kirjahyllyillä jaettu meidän huone, toinen puoli pojalla ja toinen meillä.

äh, sori, luin huonosti. meillä nukkuu neitonen 1v nyt pinniksessä, josta puuttuu toinen laita (sänky omalla paikallaan ja pohja matalimmalla tietysti). osaa siis tulla sieltä pois yksin (aluksi oli pehmustetta lattialla sänkyn vieressä..). kun toista laitaa ei ole, on rauhoittaminen omaan sänkyyn miljoona kertaa helpompaa. ja eräskin aamuyö siinä lattialla tullut itse nukuttua..

tuo järjestely siis nimenomaan siksi, että en enää uskaltanut pitää vieressä aamuöisin ja toisaalta päikkäreillä en uskaltanut antaa nukkua sivuvaunussa (koska sieltä olisi kiivennyt minun sängylle ja sieltä edelleen pudonnut).