Sänkypulmia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aghh

Vieras
Kirjoitin tästä tonne toiselle vauvapalstalle, mutta kysyn teiltäkin, täältä saa joskus vähän kivempia neuvoja. Mutta tässä propleema:

Oon tapaillu muutaman kuukaudn tosi tosi ihanaa miestä. Se on kutakuinkin täydellinen, mutta. Luoja siunakkoon sitä ääntä sängyssä. Varmaan joka ainoa tässä kadulla tietää koska meillä pannaan. Suoraan sanoen. Siis en itekkään ole ihan hipi hiljaa (siis tää taphtuu vaan jos lapseni on esim. mummolassa/iskällä, ei siis kuulemassa), tuskin kukaan ihan äänetön on mutta joku raja!!

En kehtaa sanoa tosta, koska jos hän ei sitä ite huomaa, niin olisi nöyryyttävää huomauttaa. Kun muuten hän on loistava sängyssä!
Mutta menee himpan halut kun kuuntlee 20min korvan juuressa "AAAAAAAAHHHH" "JOO, TEE NOIN!!!!" ja tietysti se "multa tulee" huudetaan 100db:n voimalla. Joskus ihan vaan ärsyttää. JA sit se on seksin jälkeen niinku mitään outoa ei olis taphtunut, sanoo tyyliin et "vähänkö tunnut ihanalta". Sano siinä nyt sitten et turpa kiinni seuraaval kerral jookos kookos?? Ollaan 26v (minä) ja 30v (mies). Hitto, miten tosta sanoa "nätisti"(???)....

No siis myönnetään, tämä häiritsee minua. Vain minua. Asutaan ok-talossa ja en usko (välillä epäilen tosin suuresti että kuulee)et naapurit oikeesti kuulee, mutta kun mulla menee halut kokonaan, ja pikku hiljaa tää on ruvennu ärsyttään ku tehään jotain ihan muutakin ja tulee mieleet et saatana... :(

Mut tuo oli hyvä et jos kesken aktin huomauttaisi. Voiko se loukata? Onko teille joskus sanottu jtn mitä teette et latistaa toisen halut. Jotenki mä suuttuisin ihan hirveesti. Oon miettiny jopa et alan ite huutaan kans, mut ehkä se villitsis viel enemmän... :O

kai siitä ääntelystä pitää sanoa jos se häiritsee kovasti, eihän sitä voi eläää tosien kanssa niin että vaan esittää olevansa kaikkeen tyytyväinen, voi olla että suuttuu,voi olla että tulee riitaa,voi olla että mies ei hetkeen halua seksiä tms. mutta ei suhteessa voi elää n iin että pitää aina suunsa kiinni, vaikka joku asia häiritsee,siten kärpäsistä kasvaa härkäsiä!

voithan sä toki kokeilla ite huutaa kovampee, huudat koko ajan joo työnnä,joo työnnä,työnnä... eiköhän hiffaa yhden kerran jälkeen

ei mitään lapsellista huutoa mukana, vaan asiallisesti kerrot omista tuntemuksista. Jos loukkaantuu, niin tuskin se kauan kestää. ja kerro aluksi kuinka sinua asia häiritsee ja lopuksi muuten kehut sänkytouhuista, kuinka tykkäät.