Sanna, Annika, Maria, Li ja Petteri haluavat kolminkertaistaa maahanmuuttajien määrän Suomessa: 100.000 -> 300.000

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
SU:

"Useilta eduskuntapuolueiden johtajilta kuultiin MTV:n puheenjohtajatentissä todellisuudesta irrallaan olevaa maahanmuuttopuhetta. Petteri Orpo, Sanna Marin, Annika Saarikko ja Li Andersson ilmoittivat olevansa valmiita jopa kolminkertaistamaan Suomeen saapuvien maahanmuuttajien määrän – tällä kertaa sillä verukkeella, että Suomeen saataisiin lisää työikäistä väestöä."

Oisko 300000 maahanmuuttajaa vuosittain sopiva määrä, vai pitäisikö olla enemmän?

Persut toi viimeksi 51 000 kehitysmaalaista Suomeen ja vaativat koko ajan kokoomusken kansa halpatyömamuja paikkaamaan 'työvoima-pulaa' = viemään työpaikkanne.

eli palkatt alas-

persut on Kokoomuksen apu-puolue ja kannattaa EUta nykyään.

miksi persut teette vaalikampanjaanne vain valehtelmalla.- miksi petitte kansan?

Mutta vain SDP ja PS vaativat työvoiman saatavuusharkinnan säilyttämistä, kun taas kokoomus, kepu, vihreät ja RKP haluavat purkaa saatavuusharkinnan Ruotsin lisäksi ainoana OECD-maana ja täyttää Suomen kolmansien maiden halpatyövoimalla, joka kansainvälisen tutkimuksen mukaan laskee myös kantisten palkkatason noin 20%.

miksi persut teette vaalikampanjaanne vain valehtelmalla.- miksi petitte kansan?
Minä uskon ja toivon, että se kansan pettänyt persupuolue oli eri puolue kuin tämä nykyinen. Heti hallituskauden alussa alkoi railo kasvaa kun nämä nykyiset persut eivät hyväksyneet sinisten poliittista linjaa. Jostain kumman syystä homma oli vaan kääntynyt niin, että kaikki ministerit olivat sinisiä. Kai Timo Soinilla sitten oli niin paljon valtaa puolueessa, että oli saanut sen junailtua? Ainoastaan sisäpiiriläiset tietävät mitä siellä kulisseissa oikeasti tapahtui. Oli pakko odottaa 2017 puoluekokousta ennen kuin porukka saatiin vaihdettua ja sittenhän Perussuomalaiset lähtikin hallituksesta ja Siniset eli nykyinen Korjausliike jatkoi.

Omaasi kehuit.
Ei ollut minun viesti. Olen huomannut, että tämä palsta on hieman siistiytynyt.
Nm m1es linkitti kuvan punamekkoisesta naisesta. Minulla on lähes samanlainen asu kaapissani. Kauan sitten olin kotikulmillani punaisessa koltussani ja minua vastaan käveli vanhempi nainen, joka alkoi kehua ulkonäköäni. Ehkä piristin hänen päiväänsä.
Ulkoilutan hyvin harvoin kyseistä mekkoa. Sama juttu nettikirjoitusteni kanssa.
Ei minulla ole mitään tarvetta joutua palstalla tikun nokkaan.
Harmaa on lempivärini.
Koeta oppia kestämään kritiikkiä. Se karaisee ihmistä vastoinkäymisiin.

Yhteistyössä