Sanna ei sitten tänään osallistu Iltalehden järjestämään puolueiden puheenjohtajien vaalitenttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hyvä niin, koska nyt keskustelu on sivistynyttä koska Sanna ei ole kirkumassa muiden puheenvuorojen päälle.
"Marin perui tulonsa Iltalehden tenttiin – "Hänen pitäisi nyt levätä"

Pääministeri Marinin äänen kerrotaan menneen huonoon kuntoon."

Tainnut hermot pettää. Aviokriisiä ja kansa antaa potkut.

Myös Li jättää väliin. Tytöt ovat uupuneet.

Sairaanako pitäisi vaalitenttiin tulla? Kyllähän se nähtiin aiemmin miten siinä käy. Hjallis Harkimo tuli puoluejohtajatenttiin ääni tosi outona ja käheänä koronasta ja lähti hetken päästä pois. Siinä varmaan Sanna ja Li saivat koronan.

Onpas sivistynyttä keskustelua kun eräs nimeltä mainitsematon naisoletettu kiljukaula ei ole paikalla.
Olisi mielenkiintoista tietää miten sivistyneesti itse puhut ja käyttäydyt elävässä elämässä. Nettikirjoituksistasi saan vaikutelman, että olet hyvin luotaantyötävä ja jollain tavalla yliherkkä tyyppi. Sukupuoleltasi vaikutat miesoletetulta. Sinun jos kenen kannattaa kirjautua tälle palstalle nimimerkkuen Setis ja m1es riemuksi.

Eipä mitään, onneksi on joku järkevä täällä.

Täytyy vain ihmetellä, mikä noiden muutamien kotikasvatuksessa on mennyt pieleen.
Katsoin Marian ja Lin vaalitentin ja korjasin samalla rispaantunutta vaatettani. Maria Ohisalo jutteli mukavasti samasta aiheesta.
On vaikea käsittää miksi selkeä viestini ei mene perille tällä palstalla.
En kirjaudu tälle palstalle enkä siedä, että minua nimitellään milloin miksikin. Ikinä en ole kirjautunut nettipalstoille tai käyttänyt vakinaista nimimerkkiä. Olen ikuinen vierailija ja ei haittaa yhtään, että kirjoitukseni sotketaan toisten kirjoittajien viesteihin.
Yritän kirjoittaa mahdollisimman neutraalisti ja jatkossa en viittaa mihinkään asiaan joka antaisi jotain osviittaa elämästäni.
Saatte kuvitella mitä tahansa. Voi olla että kirjoitan napajäätiköstä irronneella lautalla tai avaruuslennolla. Mielikuvitus on rajaton.

Yhteistyössä