V
vierailija
Vieras
Sanna Marin julkaisi rajun viestin: ”Helvetissä on erityinen paikka niille...”
Sanna Marin julkaisi painavia sanoja Instagramissa.
Sanna ei taida voida oikein hyvin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harvinaisen rehellistä itsekritiikkiä Sannalta. Hän varmaankin tuntee ikävän pistoksen sydämessään muistaessaan, ettei häneltä ole Riikalle apua tai sympatiaa herunut.![]()
Sanna Marin julkaisi rajun viestin: ”Helvetissä on erityinen paikka niille...”
Sanna Marin julkaisi painavia sanoja Instagramissa.www.iltalehti.fi
Sanna ei taida voida oikein hyvin...
Harvinaisen rehellistä itsekritiikkiä Sannalta. Hän varmaankin tuntee ikävän pistoksen sydämessään muistaessaan, ettei häneltä ole Riikalle apua tai sympatiaa herunut.
Harvinaisen rehellistä itsekritiikkiä
En ole koskaan ymmärtäny tuota lausetta.
Ihmistä tulee tukea riippumatta siitä, onko hän mies vai nainen.
Tai "nainen on naiselle susi." Pöh, jos mä kritisoin niin en mä kato sukupuolta.
Yllä totuuden mukainen muunnos”Echo on aasialaisnaisille susi."
Oliko tuo Riikasta kirjoitettu?No ainakaan Riikka ei välitä paskaakaan.
Onko Sannan hoidoissa tapahtunut edistymistä? Vai onko esteenä se, ettei osastolta saa päivittää Instaa?Riikka voi ihan omalla kustannuksellaan hakeutua terapiaan, joka on selvästi jäänyt kesken.
Emmä aasialaisnaisia inhoa. He vaan kuuluvat söpöille aasialaismiehille eikä kääntämään jonkun yli-ikäisen länsimaisen kaljamahapapan vaippoja ja täyttämään sen dosettia.Yllä totuuden mukainen muunnos
ja paikka on hälle nyt varattuna
reippaita löylyjä vihtahousun kanssa
Enkö minä kävisi "söpöstä" aasialaismiehestä.Emmä aasialaisnaisia inhoa. He vaan kuuluvat söpöille aasialaismiehille eikä kääntämään jonkun yli-ikäisen länsimaisen kaljamahapapan vaippoja ja täyttämään sen dosettia.
Kas näin
Kaikkensa se yrittää...Enkö minä kävisi "söpöstä" aasalaismiehestä. Minulla on muutama prosentti aasialaista perimää, kuten juuri toisessa ketjussa totesin:
"Miksi suomalaiset haluavat vaihtaa itsensä ulkomaalaisiin?"
Sen sulautumisen jälkeen on jäljellä eri kansa, jolla on eri ominaisuudet. Eli kansa on vaihtunut. Ehkä tuosta sisäsiittoisuudesta on hyvä päästä eroon? Jos noin oikeasti ajattelet..keskustelu.kaksplus.fi
Tein myös DNA-testin, skandinaavisuutta on toiseksi eniten suomalaisuuden jälkeen, sitten jotain ihan pientä prossaa Baltiasta.Enkö minä kävisi "söpöstä" aasalaismiehestä. Minulla on muutama prosentti aasialaista perimää, kuten juuri toisessa ketjussa totesin:
Mikseivät tulisi tänne kääntelemään, kun saavat siitä aivan ruhtinaallisen korvauksen kotimaansa tuloihin verrattuna.Emmä aasialaisnaisia inhoa. He vaan kuuluvat söpöille aasialaismiehille eikä kääntämään jonkun yli-ikäisen länsimaisen kaljamahapapan vaippoja ja täyttämään sen dosettia.
Kas näin
Nykyään voi indentifioida itsensä miksi haluaa, joten voit niin halutessasi olla aasialaismies.Enkö minä kävisi "söpöstä" aasialaismiehestä. Minulla on muutama prosentti aasialaista perimää, kuten juuri toisessa ketjussa totesin:
Riikkaa Sanna maalittaa ja vihapuhuu.Oliko tuo Riikasta kirjoitettu?
Tuo miesoletettu on itse saatana.Sun jos kenen olisi syytä harjoittaa itsekritiikkiä.
Ei minulla muuta hovia ole, mutta sinä olet uskollinen hovinarrini. Kiitos siitä.Tuo miesoletettu on itse saatana.
Juttunsa ovat sairaita, ja ei maksa vaivaa lukea luihun viestejä ja kommentoida niitä. Piruparka vetää perässään uskollista hoviaan. Luultavasti hemmo alkaa heti linkittää pää punaisena hiilihanko, sarvipää ym. kuvia ja linkkejä. Onhan se palstalle vaihtelua ikuisiin aasialaishempukoihin verrattuna.
Hyvä Sanna! laita Instagramisi laulamaan.
Persut-Demarit 6-0. Persutulos, hallitus alas!