Sanna Marin ryöpyttää nyt hallitusta: ”Murentaa demokraattisen yhteiskunnan perusarvoja”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marinin hallituksen edellisiltä hallituksilta perintönä saama 106 400 000 000 euroa valtionvelkaa lienee sitä "vastuullisen talouspolitiikan" parempaa valtionvelkaa, sehän on porvarijohtoisten hallituksen ottamaa KAIKKI.

Erikoisinta on että tämä velka kasvatettiin oikeistojohtoisilla kausilla ilman kahta toisen maailmansodan jälkeen pahinta kriisiä eli koronapandemiaa ja Ukrainan sotaa ja venäjäpakotteita sekä energiakriisiä.

Oikeisto kasvatti velkaa kaiken lisäksi ns. parempina aikoina samalla kun se säästi leikkaamalla julkisten palveluiden mm. terveydenhuollon ja koulutuksen resursseja eli sössiessä hyvinvointia ja nämä palvelut, kuten nykyään näkee.

Tämä porvarien järkky velanotto menikin hyväosaisten, rikkaiden, pääomapiirien ja elinkeinoelämän omistajien pohjattomiin taskuihin heidän "sossutukemisenaan".

"Miksei oikeiston ottamaa 106 400 000 000 euron velkaa pitänyt maksaa takaisin? Outoa on se että sen sijaan kun demarit lisäävät lisämenoilla kansan hyvinvointia, oikeisto velkaannuttaessa Suomea samalla leikkaa julkisten hyvinvointipalveluiden mm. terveydenhuollon ja koulutuksen resursseja. No velkaraha meneekin varakkaiden, rikkaiden ja elinkeinoelämän omistajien pohjattomiin taskuihin.
Sitä "vastuullista talouspolitiikkaa" ja parempaa porvarivelkaa."
Paljonko takuuttaja Jutta otti velkaa valtiovarainministerinä?
Myönnät siis ettei päähallituspuolue Kokoomus ja pääministeri Jyrki Katainen ota MITÄÄN VASTUUTA hallituspolitiikastaan. Kysymys kuuluu - mitä vittua kokoomuksella tekee päähallituspuolueena?

Marinin hallituksen edellisiltä hallituksilta perintönä saama 106 400 000 000 euroa valtionvelkaa lienee sitä "vastuullisen talouspolitiikan" parempaa valtionvelkaa, sehän on porvarijohtoisten hallituksen ottamaa KAIKKI.
Jos jätetään tuosta huomioimatta SDP:n hyväksymä välttämätön velka, porvarihallitukset eivät ole ottaneet lainkaan velkaa.

• Tykkää
Reactions: m1es
Suomen talous voi hyvin. Riikka Purra ei ole pätevä valtiovarainministeri.
Hän on hyvä vain väärän tiedon levittäjänä ja itkupilliuhriutujana Rasismista puhumattakaan.

"Paljonko takuuttaja Jutta otti velkaa valtiovarainministerinä?"
"Miksei oikeiston ottamaa 106 400 000 000 euron velkaa pitänyt maksaa takaisin? Outoa on se että sen sijaan kun demarit lisäävät lisämenoilla kansan hyvinvointia, oikeisto velkaannuttaessa Suomea samalla leikkaa julkisten hyvinvointipalveluiden mm. terveydenhuollon ja koulutuksen resursseja. No velkaraha meneekin varakkaiden, rikkaiden ja elinkeinoelämän omistajien pohjattomiin taskuihin.
Sitä "vastuullista talouspolitiikkaa" ja parempaa porvarivelkaa."

Myönnät siis ettei päähallituspuolue Kokoomus ja pääministeri Jyrki Katainen ota MITÄÄN VASTUUTA hallituspolitiikastaan. Kysymys kuuluu - mitä vittua kokoomuksella tekee päähallituspuolueena?
Jos Kataisen kokoomusjohtoisen hallituksen velka on valtiovarainministerin syytä, niin osoitapa syyttävä sormesi edellisen hallituksen Kepun Katri Kulmuniin ja Annika Saarikkoon 😆😆😆

Hmm se yks sanna marin ketju oli poistettu. Elkää nyt poistattako ketjui. Ymmärän ku tääl oli se yks pedofiili ketjui spämmänny et ne poistettiin. Mut joo mä vähän pinta puolisesti eilen tutkailin en oo ennen oikeestaan perehtynyt konsultointiin. Mut kun sannan uus duuni on sitä ni katsoin vähän sitä hommaa.
Mut siis blair sanoi että saa hallituksiin avoimuutta ja uusia innovatiivisia keinoi. Ni nyt haluisin tietää et mikä idea oli niin hieno minkä se kertoi saudi arabian johtajalle joka maksoi tästä 10 miljoonaa et mitä saudi arabia hyötyi tästä neuvosta? Et jos avointa ni blair voi sen kertoa.

Sit mä katoin ni suurimmat asiakkaat on valtioita ja hallituksia eli tän puhuvan pään palkkiot maksaa yllättäen veronmaksajat 200k per laaki et jos esim suomen valtio on maksanut ja miksei olisi maksoihan katainen kaverilleen himasen pekalle 700k liirum laarumista. Et lispetti ku sä katot paljon youtube videoita ni jaksaisitko katsoo yhden blairin puheen et mikä siinä on niin ihmeellistä et siitä pitää maksaa 200k? Tuskin kukaan yksityinen maksaa power point esityksestä tuota summaa? Sä lispe olit oikeessa nytkun miettii lännen juttui ni politiikot keksii mitä "hienoimpia" himmeleitä millä saa lypsettyä veronmaksajien rahoi omiin ja kavereiden taskuun et saavat läskiä leipänsä päälle. Et himasellekkin riitti 700k mut hurstin tilavuokraan valtiolta ei löytynyt 27k.

Sit miksi blair kynyttää köyhiltä afrikan mailta palkkioita eikä anna neuvojaan ilmatteeks.
Sit jos suomi on maksanut näistä ni mä haluisin eriteltynä miten blairin puhe näkyi suomen talouden nousussa ja paljon sijoitus tuotti eli jos maksettiin 200k ni mä haluun nähdä et se tuotti suomelle vähintään 400k ja nyt mä haluun nähdä sannan sanovan mikä on se idea millä suomi saa tuottoi ja mitä hän tekee vai onko se niin että hän höpisee jonnin joutavia ja kuittaa veronmaksajien pussista oman palkkionsa et se on tuon firman idea. Elättää näitä pummeja. Nyt niitä tulevaisuuden visioita kehiin blair instituutti ja tarkastellaan näitä ideoita yhdessä et onko ne järkeviä yhteiskunnille vai onko tarkoitus vaan lypsää massia omaan leveään elämään.

Sit sananen tuosta sannan uusimmasta käänteestä. Siis samalla kun köyhä vanhus miettii miten rahat riittää lääkkeisiin ja ruokaan. Ni sanna miettii onko hän liian seksikäs. Ja käyttäytyy kuin instagram vaikuttaja ja pyllistelee. Josta päästäänkin instagram vaikuttajiin..

Mä oikeesti mietin mihkä nää instagram vaikuttajat vaikuttaa. Ni mulle tuli nää kaks mieleen.
1 ne vaikuttaa miesten erektioon 😁
2 oman lompakkonsa paksuuteen. Koska nää vaikuttajat tietää et ku ne lyö pyllynsä ja tissinsä tiskiin ni tykkäysten määrä nousee ja seuraajien määrä. Joka taas houkuttelee yhteistyökumppaneita jotka tuo sille vaikuttajalle rahaa ja palveluksia. Se bikini poseeraus naamioidaan voimaantumiseks. Mut oikeesti ne riisuu ittensä rahan takia eikä voimaantumisen eli se niiden kuville tumputtajat tuo niille fyrkan pöytään. Ei se eroa mitenkään jallu lehdistä. Ja mä ymmärrän et joskus laittaa kuvan ittestään bikini kuvan mutku näillä naisilla on 99 pros pelkkää paljasta pintaa. Kerran seurasin yhtä naista ni kysyin ku jokainen sun kuvas on sun pepusta ni se nainen suuttui ku kysyin et mikset ota muusta kuvaa ku pyllystä.

Et ennen aikoihin vaikuttajat keksi sähkölampun, penisiliinin keksijä antoi lääkkeensä kaikille ilmatteeks eikä patentoinut sitä. Tai keksittiin röntgen. Nykyään muka vaikuttaja on sellainen joka esittelee tissiään ja pyllyään ja hokee tiettyi isku lauseita ja takoo ittellensä fyrkkaa.

Siis kaikki kunnia siivoojille ne tekee arvokasta työtä. Mut kyl mua vituttais ankarasti se et mä teen hyödyllistä työtä ja saan päivässä 80e. Ku puhuva pää kuittaa tunnin höpinästä 200k et siivojat antaitsee tonnin palkan korotuksen per heti.
Ainiin näin hauskan meemin mut siin oli vittuuntunut klovni miettimässä sitä et nainen tienaa monisatakertaisesti purkittamalla pierujaan ku sen duunarin pitää olla 8-16 duunis🤑

Mut sanen viellä runkkauksesta. Mut siis mies jopa runkatessaan työllistää ihmisiä ja tuottaa niille rahaa. Et siksi ehkä miehen runkkaus on hyvä asia. Eli ainaku vetää handuun ni rahaa tulee jolleen voiko naiset sanoa työllistävänsä ihmisiä runkatessaan😉🤑 nojoo tää oli vitsi. Ja sä echo olit oikeessa et ainakin mulle runkkaus on synti ja oon nyt kerran lipsunu tässä 8 päivän aikana. Mut moni mies on sanonut et ku o runkannut ni sen jälkeen on tuntunut tyhjälle ja niljakkaalle et voisko olla niin et runkkaus vaan tuhoaa sydäntä ku antaudutaan himojen vietämäks ja etsitään pika helpotusta. Mun sydän voi pahoin jos runkkaan ja vääryys korventaa sydäntäni ni mun on pakko luopuu runkkauksesta loppu elämäni ajaksi se tuhoaa ja nakertaa sydäntäni.

Yhteistyössä