"Sanna Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa katsottavaa kuin Rytsölöiden rahoilla elvistely 2000-luvulla"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lainaus vauva av:n viestiketjusta.
Vierailija
9/434|
22.02.2024 | 09:14
Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.

VASTAA

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi
- Valitse -KannataVastusta
59

”Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.”

Laina Vauva av:n ketjusta.
Olen viestin kirjoittajan kanssa aiheesta täysin samaa mieltä. Sanna Ukkola on Suomen pahin kiusaaja .

”Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.”

Laina Vauva av:n ketjusta.
Olen viestin kirjoittajan kanssa aiheesta täysin samaa mieltä. Sanna Ukkola on Suomen pahin kiusaaja .
Niin taas mielesi pahoitit

Hieno artikkeli jälleen Ukkolalta.
Marin on myynyt omat aatteensa ja ainoastaan itsekritiikittömät Marin-fanit enää ihailevat häntä. Ulkomaillakin hämmästellään Marinin muuttumista instatyrkyksi.

• Tykkää
Reactions: Echo ja setis
Olen realisti enkä pahoita mistään mieltäni. Sinä, Setis ja monet muut palstan sottaajat petytte pahasti, kun työnne valuu hukkaan. Ankeuttajan elämä ei ole helppoa. Osanottoni teidän kaikkien puolesta. Suurin osa ihmisistä ei onneksi ole tyhmiä persuja.
Olen miettinyt tilaisinko ajan mieskampaajalle, jossa Sannakin asioi.
Olisi sitten mielenkiintoista testata millaisia reaktioita kampaamokäyntini tällä palstalla herättää.
Sanna hallitsee somen käytön ja minä en eikä siihen ole tarvettakaan. Tosikkojen kanssa on hauska pilailla.

Veikkaan, että Sannan kampaaja ei tavallisten kuolevaisten hiuksiin juurikaan koske.

Setis on lähettänyt kaikki boxerinsa kaukoidän köyhille. Toivottavasti pallisi eivät palellu yhtä pahasti kuin yläkerrallesi jo on käynyt.

Eivät jäädy, Annie lämmittää niitä pienillä sievillä kätösillään ja yläkerrassa tuntuu ihan huumaavan miellyttävä lämpö, kun testosteronin kyllästämä veri suorastaan kohisee suonissa 🥰😘

Veikkaan, että Sannan kampaaja ei tavallisten kuolevaisten hiuksiin juurikaan koske.
Kyllä kai koskee, kun vaan on mania. :) Ei huippukallis kuitenkaan.

Mee Pesu sinne Jonin käsittelyyn, ota joku 3 tunnin hiustenpidennys-urakka ja sen aikana haukut Sannan politiikan ja influesseriudet :) Tuu kertomaan mitä ukko tykkäs.

Vauva av:n parhaita paloja:

”Ukkola sentään sai maksun tekstistään, mutta sä turauttelet ilmaiseksi vauvalla :D
No olisi minusta kyllä outoa, jos joku minulle tästä maksaisi. Ja on yhtä outoa, että joku maksaa Ukkolalle vauvapalstatasoisesta paskanjauhannasta.”

Alepalle hän on keisarinna ilman vaatteita

Hyvin sanottu. Tuollaista henkilöpalvontaa on totuttu näkemään lähinnä Pohjois-Koreassa, mutta nähtävästi osa on niin suomettunuita edelleen, että eivät kestä mitään kritiikkiä aurinkoisesta johtajastaan.

• Tykkää
Reactions: setis
Mee Pesu sinne Jonin käsittelyyn, ota joku 3 tunnin hiustenpidennys-urakka ja sen aikana haukut Sannan politiikan ja influesseriudet Tuu kertomaan mitä ukko tykkäs.

Melkein tekisi mieli mennä, mutta tyydyn luottokampaajaani 😊

• Tykkää
  • Haha
Reactions: setis ja Echo
Ukkola on nolo nainen, joka blokkaa kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevat

Kasva aikuiseksi, Ukkola!
👍
Palstapesu häärää tämän aiheen ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa.
Suomessa nainen on susi naiselle.
Solidaarisuutta saa kaukaa hakea myös tältä palstalta.
Antakaa hyvänen aika Sannan nauttia elämästään raskaiden hallitusvuosien ja karille menneen avioliittonsa jälkeen.
Kulissiliitto, joka solmittiin jo aikansa eläneiden etikettisääntöjen takia.
Surkeissa liitoissaan kärvistelevät naiset Ukkola mukaan lukien kiehuvat nesteissään kateudesta myrkynvihreinä.

Sannaa kritisoivat eivät ole kateellisia.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä