V
vierailija
Vieras
Sanna Marinin asunto yhä myynnissä – välittäjältä tiukka kommentti
Sannan helsinkiläistä hienostokotia kaupitellaan yhä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi kiesus sinua vakavasti m-sairasta rummojankkaajaaEhkä palstan Rummo-jankkaajan häiritsevä ovisilmästä kurkistelu karkottaa asuntonäytöillä kävijöitä.
Ei kannata. Asuntojen kysyntä on jo vilkastunut. Toisekseen Sannalla on varaa kakkosasuntoon. Suosittelen lyhytvuokrausta, jos hän haluaa asunnostaan lisätuloja.Liikaa hintaa. Sannan pitäisi laskea hintapyyntöä.
Ei kannata. Asuntojen kysyntä on jo vilkastunut. Toisekseen Sannalla on varaa kakkosasuntoon. Suosittelen lyhytvuokrausta, jos hän haluaa asunnostaan lisätuloja.
Voi kiesus sinua vakavasti m-sairasta rummojankkaajaa
Minulla on vahva mututuntuma, että pinkkipukumies on jatkuvasti tällä palstalla kintereilläni. Hän kai addiktoitui lopullisesti kesä 2024 kuvastani. Siitä tulikin mieleeni, ettäVoi kiesus sinua vakavasti m-sairasta rummojankkaajaa
Tämä Sannan ahdistelusta tuomittu on Irakin kansalainen jolla kuulusteluissa ja oikeudessa oli tulkki koska ei osaa Suomea.Minulla on vahva mututuntuma, että pinkkipukumies on jatkuvasti tällä palstalla kintereilläni. Hän kai addiktoitui lopullisesti kesä 2024 kuvastani. Siitä tulikin mieleeni, että
Prisman herkut jo ihmettelevät missä olen. Olen kuulema 120-kiloinen vaikka elän lähes vedellä ja leivällä.
Jos hän tykkää erityisen paljon Rummo-pastasta, hän on palstalla riehuja. Lämmitin Rummo-pastan ja hyvää oli.Tämä Sannan ahdistelusta tuomittu on Irakin kansalainen jolla kuulusteluissa ja oikeudessa oli tulkki koska ei osaa Suomea.
Eikä juntitkaan.snadilaset ei ilmeisesti ole valmiit maksaa kämpästä sannalisää
Miten kauan pitää kestää ennenkuin valkotakkiset hakee sut hoitoon?#14 viesti ilmiannettu.
Palstan ikiaikainen häirikkö Marko-Petri muokkaa ja väärentää harmaiden viestejä.
Luultavasti sama henkilö kirjoitti Vauva av:n ketjussa, että Sanna Marin raiskasi hänet lapsena kesäleirillä.
Miten kauan tällainen meno sallitaan?
Joku saattaa ottaa väitteet tosissaan ja käynnistää hirveän paskamyllyn.