Sannii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Np ja neiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu ihan hyvin baari reissu meni Ansku22. Yöt on mennyt vähän paremmin, mutta meinaa vielä olla ilmavaivoja jotka sit kiusaavat yöllä.
Poika kasvaa kovaa vauhtia tuntuu aika vain vierivän eteenpäin en ole aatellutkaan palata töihin haluan nähdä pojan kasvavan kun seillaisen olen saanut. Tietenkin riippuen rahasta, että miten pärjää.

Se on hyvä kun viihtyy hoidossa muuten olisikin inhottava viedä jos ei viihtyisi siellä.

Np terveenä ollaan pysytty vaikka toi keli vaihtelee aika lailla. Poika painaa yli 7kg ja pituus 69 hyvin kasvetaan. Kohta onkin 5kk piikki inhottaa, kun tiedän että poika tulee siitä kipeeksi. Oliko sulla np tyttö kipeenä piikeistä?
Kovasti odotellaan joulua on se vaan niin ihanaa kun joulukin tuntuu joululta kun oma lapsi. vai mitä?

Sellaisia poika heräs vaunuissa täytyy rientää.....

Niin ja Antzikin kirjoittele

Moi!!

Löysinpä ketjun, valui jo sivulla 8.

Mitäs teille näkyy? Täällä kasvatellaan hampaita, tähän saakka tullut vielä ilman itkuja :) Joko teillä sanni on se 5 kk neuvola ollut ( en osaa laskea :) )..miten piikin kans meni? Otatteko influenssarokotetta? ite en oikeen vielä tiedä, se on vähän toisaalta mutta toisaalta...

Inhottavaa syysilmaa kun vettä sataa ja on jotenki harmaata, valojakin saa pitää päällä keskellä päivää. Voi kun tulis lunta, ja joulu!!! Ootellaan kyllä kovasti että saa alkaa joulua valmisteleen, onhan se varmaan aivan erilaista kun ennen... muistan kun kirjottelin viime jouluna siihen neuvolan antamaan vihkoon että ens jouluna meitä onkin sitten jo kolme :) äkkiä se aika menee!
Nyt pitää vaan yrittää muistaa ettei osta jääkaappia täyteen ruokaan, sitä luulee että ehtii syödä ne kaikki mutta aina jää jotain, suklaa kun täyttää puolet mahasta ;) voi että toisaalta oottaa joulua hirveesti mutta sitten multa LOPPUU ÄITIYSLOMA!!!! eiiiiiiii... voikun voittais lotosta niin sais jäädä kotio. toivossa on kait hyvä elää.

Ei vaan kyllä sitä on pakko lähtä tekeen ruokaa nyt, mieskin tulee kohta kotio niin on vatsantäytettä!

MOI

Tänään oli 5kk neuvola. Sai piikin ja itkuinen on ollut iltaa kohen annoin supon ja laitoin nukkuumaan. Nyt nukkuu tyytyväisenä. Pituus taisi olla 70 ja paino yli 8kg. Että hyvin kasvaa. Kovasti poika yrittää mennä puuhamatolla eteenpäin. Ja päästelee kaiken näköistä ääntä kun touhuaa on oppinut murisemaan kovasti.
Mulla on vähän syys flunssaa mutta onnex pojalla ei ainakaan vielä ole. En ole kanssa aattelut ottaa mitään flunssa rokotteita.

Me kanssa odotellaan kovasti joulua ja saa viettää oikeen kolmistaan ihanaa..:) Tai tietenkin mummolat käydään läpi.
Mitäs olet aatellut ostaa miehelles? Alkaa taas ne joulu hössötykset:)

Sellaisia mutta palaillaan taas.

Helou!

Iiiihanaa lunta tullut, kylmenis nyt tästä nollasta kuitenki pois ettei sula heti :) Meillä sairastellaan nuhaa ja yskää jo toisen kerran nyt vaan vähä pahempana, viikko oltiin terveitä välissä. Niin säälittää katsoa pikkusta kun yskii ja tuhisee kun nenä on tukossa.. voi kun pystyis ite sairasteen toisen puolesta! annoin 2 suppoa ja laitoin nukkuun jos se siitä vähä helpottais, varmaan tulee kyllä melko katkonainen yö luulisin.

Joko teillä mennään kunnolla eteenpäin, konttaako tai ryömii? Meillä ei vielä kumpaakaan, pyörii vaan ympyrää. Ei näytä hirveesti olevan ees mitään menohaluja, vaikka saishan tuota jo kohta opetella :)

Kovasti pitäis jo alkaa miettiä joululahjoja, ei tarvis sitte viimesinä päivinä juosta kauppoja ristiin rastiin. Ja ois se muutenki ihan kivaa, pientä joulumieltä alkaa viritteleen! En vaan yhtään tiedä mitä miehelle ostaisin, oisko jotain hyviä vinkkejä semmosia yleispäteviä?? Tytölle haluan ostaa sen Olipa kerran elämä-dvdjutun vaikka ei se vielä tietenkään tee sillä mitään mutta tykkäsin ite siitä niin pienenä että onpa sitte valmiina jos jostain syystä ei enää lähivuosina niitä löydä mistään..

Pikkujouluja vietettiin eilen ja hauskaa oli, harmi vaan että mahan tila on rajallinen kun ois ollu niin hyvää ruokaa ja jälkkäriä =)

BB on nyt alkanut joten täytyy lähtä katsastaan se. En oo katellu koko viikolla sitä, uni on vaan maistunu sen verran hyvälle ettei oo jaksanu valvoa!

Palaillaan!! Mitäs anskulle ja antzille kuuluu???

Voit että teidän vaavit kasvaa jo kovaa vauhtia!

Täällä eletään koko ajan jännityksessä, enkä oikein uskalla alkaa edelleenkään tästä raskaudesta iloitsemaan, sellaiset traumat jätti tuo edellinen kerta. :( Mutta luonnollisesti olen tosi onnellinen tästä vauvasta! Ja mies on ihan hurahtanut myös jo... Valvoo mm. että muistan syödä omegat tms. :) Tyttö olisi ultran mukaan meille tulossa, joten pari mekkoa ja pinkkiä on vaatekomeroon varattu... :) Arvioi ultrassa, että tätä kasvuvauhtia tyttö painaisi 3500 - 4000g, aika iso mötikkä siis ehkä tulossa..!

Parisuhderintama toimii tosi ihanasti, mutta taloudellinen ja muu henkinen puoli on nyt vähän kriisissä. Meillä kävi joku aika sitten ikävä välikohtaus, jonka seurauksena jouduimme maksamaan 3500e korvauksia kun koiramme satutti toista koiraa, ja saman tapauksen seurauksena joudumme lopettamaan tänään oman koiramme. :( Ihan kamalaa. Joudumme myymään nyt kämpän, ei vain mene kaupaksi... Tulee siis toooosi tiukat ajat, en olisi sitä tilannetta halunnut kun on vauva tulossa. :( Mutta jos se vauva itsessään sitten kirkastaa kaiken niin, ettei rahahuolet tunnu missään! :)

Meistä tulee miehen kanssa piakkoin pienen pojan kummit, kummityttöni vanhemmat saivat taas perheenlisäystä, ja pyysivät meitä kummeiksi. Ihan kiva juttu. :)

Mutta nyt menen tuota koiraa hemmottelemaan kun vielä voi! Kirjoitellaan!

antzi rv25

Hellou:)

Tällä ollaan kanssa flunssan kourissa oltu. Nyt välillä on taas tosi pahoja masu vaivoja johtuu varmaan uusita ruuista. Yöt menee välillä hyvin ja välillä huutojen kanssa kun masua väntää niin kovasti. Koskakohan ilmavaivat loppuu? Tosi inhottavaa. Yöt kyllä mennään ilman syöttöja ja kaikki muuten ok.

Kiva kun sullakin Antzi menee hyvin ja pidän peukkuja kovasti jatkossakin.

Np ei meillä vielä hirveesti ryömitä mutta, kovasti pyörii ja intoa oisi ryömiäkin. Lahjoja en ole kauheesti miettinyt vaikka kiirus kohta tulee kun täytyy kummilapsillekin ostaa.

Sellaisa tänne kuuluu....

Heissan!

Toivottavasti saatte antzi asunnon pian kaupaksi, niin jos sitten helpottaa tilannetta.. yleensä tämmöset tilanteet tulee niin väärään aikaan aina ja tietenki kaikki yhtä aikaa.. meillä oli kans vähä aikaa sitte kaikki mahdolliset maksut samalla rysähdyksellä ja sitte vielä auto otti ja hajos eikä ollu mikään kaikista halvin remontti.. no jos toivossa voi elää että ens vuosi alkas raha-asioiden kannalta paremmin :) kyllä ne aina vaivaa mieltä vaikka kuin yrittää ajatella että sehän on vain rahaa ja onneks muuten kaikki on hyvin.. no teillä on kuitenkin positiivistakin odotettavissa niin siinä rahahuolet unohtuu =)
Otan osaa lemmikistänne :(

Joko sulla on muuten antzi maha kasvanu kovasti? tuleepa ultran mukaan hyvänkokoinen tyllerö :) Ihanaa että raskaus on sujunut hyvin, pidän teille peukkuja pystyssä!!

Sannin vaavelille on tullu hammas, sitä varmaan itku säesti :) Katoin että aivan kuin ylhäällä pullottais jo kaks seuraavaa hammasta, saapa nähä onnistuuko yhtä vaivattomasti kuin nämä 2 ensimmäistä.. Meillä ois 8 kk neuvola ens viikolla, ei oo käyty kun viimeksi 6 kk tarkistaan mitat, nyt laitetaan varmaan samalla se influenssarokote, jospa se säästäs tältä kovimmalta taudilta..

Tulin vähä aikaa sitte kaupasta ja vieläki on ostoskassi tyhjentämättä kun aattelin että äkkiä käyn koneella ennen ku tyttö herää, täytyy lähtä tyhjentään se.

Palaillaan!!

käytin poikaa lääkärissä kun ajattelin että sillä on korva tulehdus mutta ei ollutkaan onnex. Pientä lämpöä aina iltasella johtuen hampaista.

Maksaako se infulenssarokote?? Ootko ottanut rotavirusta?

En ainaakaan minä osaa perustaa yhteisöä netissä. Ehkä joku muu on viisaanpi:)

Moikka!

Olipa siitä aikaa kun viimeksi oon kirjotellu, meni ketju jo melko pitkällä mutta löyty kuitenki :) Mites teillä kaikilla on joulunalus lähteny käyntiin?

Niin ei se influenssarokote maksa mitään, senhän valtio (käsittääkseni..) antaa ilmatteeksi lapsille ja oliko vanhuksille. Mutta edelleen tämä rokote on meillä ottamatta mutta oon niin kahden vaiheilla että otetaanko sitä... rotavirukseen ei otettu rokotetta.

Meillä on opittu nyt ryömiin ja jatkuvasti menee näille kielletyille pistorasioille tai kukille ym. :) no mukavahan se on että maailma on avartunu!

Mutta mun pitää lähtä nyt touhuaan, joten kirjottelen myöhemmin lisää! Laittakaahan kuulumisia!! =)

Juu me otettiin tuo infulensarokote onnex ei tullut mitään sivuoireita.
Meillä ei vielä ryömitä mutta kovasti yritetään. Poika kasvaa kovaa vauhtia ja viihdykettä täytyy olla paljon. Sitterissä ei meinaa viihtyä ollenkaan.

Kovasti joulu odotellaan ja kohtahan se onkin jo ovella:)

Mites Antzin raskaus etenee??

Np koskas sun äippäloma loppuu? Meinaatko töihin lähteä. Mä päätin jäädä kodinhoitotuelle tonne syksyyn. Äippäloma loppuu maaliskuussa. En viitsi poikaa viedä hoitoon haluan nähdä sen kasvavan ja oppia käveleen.

Onpas täällä hiljaista:(

Meillä poika kasvaa hyvin mutta yöt ollut risaset.Joudun viemään pojan allergia tutkimuksiin. Luulen että on maito allergia. Olen parina päivänä antanut vain vettä ja poika voi paremmin. Katsotaan miten tämä nyt etenee sain lähetteen lasten polille. Tosi raskaita yöt on ollut kun huudetaan koko ajan.

Poika osaa kääntyä hyvin ja yrittää ryömiä ja kontata että hyvin edistytään. Joo ja kaksi hammasta on. Lisää on tulossa.

Np miten pärjäät kodinhoitotuella? Kauanko meinaat olla?

Semmoista kirjoitelkaa ihmeessä...

Antzi tiedätkö sukupuolen? Miten muuten voit?

Moikk!

Sehän sattu sopivasti, aattelin ensin että mistähän asti tätä ketjua pitää alkaa ehtiin :)

Millon pääsette tutkimuksiin? vai onko teille vielä tullut aikaa? Se on pahinta kun yöt joutuu valvoon, sitä ei kuitenkaan päivisin saa niin otettua unta ite.. toivottavasti helpottaa pian. Kuinka monta kuukautta teillä poika nyt on? Oliko "meillä" se pari kk väliä? Täällä ryömitään eteenpäin, konttaan ei oo lähteny. Nyt on alkanu nousta tukea vasten ylös polvilleen. Hampaita ei oo edelleenkään kuin ne kaks kappaletta, saas nähä millon lisääntyy :) Kyllä tästä varmaan kohta lähtään töihin, en oo kodinhoidontuella ollutkaan, jäin suoraan työttömäksi niin sai paremmat rahat. Mutta ei sitä rahaa oo näköjään koskaan liikaa. Vielä on muuten viikonlopun lotto tarkastamatta, oiskohan siellä se jättipotti, vai meniköhän se jollekin toiselle :) Toivossa on hyvä elää!!

Antzi mitä teille kuuluu? Onko teillä tilanne yhtään helpottanu? Ootteko saanu kämpän myytyä? Toivottavasti kuuluu hyvää :)

Heipä hei!

Täällä asiat on (kai) ok. :) Mulla on jotenkin kamala huoli siitä, ettei vauva voi hyvin/kasva normaalisti tms. Mutta kai tää johtuu siitä viime kerrasta... Neuvolassa kuitenkin kaikki ok, kohtu kasvaa normaalisti ym. Ei ole mitenkään vilkas tapaus masussa, mutta liikkuu kuitenkin ja liikelaskennassa saan aina ne yli 10 liikettä tuntiin. Tyttöä on meille kovasti veikattu, varmistuu varmaan tuossa 30.pv kun on synnytystapa-arvio ja muutenkin katsellaan missä mennään. Kivekset kun on voinut vasta vk30 laskeutua, niin tytöstä onkin voinut tulla poika. :D Vauva on viihtynyt kovasti poikittain, saa nähdä kääntyykö ollenkaan oikein päin! Onhan tässä tosin vielä aikaa... Selkäsärky sun muut helpotti kun jäin sairaslomalle marraskuun lopussa. Nyt tosin on alkanut aikamoiset liitoskivut ja myös supistuksia tulee, kivuliaitakin joskus joukossa. Mutta kuulunee asiaan. :) Painoa on mulle tullut reilu 5kg, toivotaan ettei paljon enää tulisi, tosin heikolta näyttää... Tuntuu, että aina kun vaa-alla käy niin lukemat vaan nousee!

Elämäntilanne muuten on vähän helpottanut ja stressi sen myötä. Päätettiin jäädä vielä tähän asuntoon, vaikka tiukkaa onkin. Tehtiin vähän järjestelyjä ja nyt pikkuhiljaa rempataan taloa. Mulla on ihan sairas pesänrakennusvietti, joten kiva kun on saanut purkaa sitä taloon! :) lastenhuonetta olen jo maalaillut ja keittiötä, vauvan nurkkaus meidän makkariin on jo valmis. Tänään heräsin 4.30 pirtsakkana (väsymys iskee varmaan parin h päästä) ja pesin kaikki vauvan petivaatteet ja peiton. Eilen vielä 12 aikaan illalla järkkäsin vaatehuonetta uuteen uskoon.

Mites te muut, oletteko pikku kakkosta jo harkinneet? Meillä olisi tarkoitus aloittaa uusi yritys heti tuossa vuoden 2009 alussa, jos hormonitoiminta on palautunut. Saa nähdä sitten miltä sitten tuntuu, voi olla että on niin puhki, että yksi riittää aluksi loistavasti! :D

Mutta nyt menen suihkuun ja sitten pieni lepo ennen siivousurakkaa! Kirjoitellaan!

Antzi 32+1

Antzi koita ottaa vaan rennosti raskaus ja yrittää nauttia masusta:) Vaikka tiedän että loppu aika tule olemaan tuskaa ja odottaa synnytystä. Ei sulla ainakaan painoa olle paljoa tullut mulla tuli varmaan 20kg
Kyllä puhetta on ollut kakosesta mut ei vielä. nyt tuntuu siltä että on tarpeeksi tekemistä tässä yhdessäkin. >Sit kun poika osaa käydä potalla ja syödä itse niin sit voisi ehkä ajankohta olla. Mutta aika paljon vauvan hoito on mun harteilla kun mies on paljon töissä aamusta iltaan. Niin ei oikeen mieli vielä tee tehdä toista eikä mieskään ole vielä valmis. Nyt nautitaan tästä yhdestä.

Np ei ole vielä aikaa nyt haen apteekista jotakin maitoa mitä lääkäri kirjoittaa.

Nyt pitää taas rientää....

Hei,

mitäs kaikille kuuluu? Täällä on aloitettu työt jo muutama viikko sitten ja tyttö tykkää olla hoidossa, onneksi. Ei oo vielä ainakaan huonolla mielellä sinne jäänyt ja ihan on kiltisti päivät. Mukava varmaan kun saa kavereita, tai ovat kyllä jo vähän vanhempia mutta seurattavaa varmasti siinä touhussa riittää :) Miltäs Antzin olo alkaa vaikuttaa, maha sen kuin kasvaa :) Kerrohan sitte kun oot käyny siinä synnytystapa-arviossa että mitä kerrottiin! Voi että mulla on vähä mahakuumetta mutta kyllä sitä nyt vähä aikaa pitää olla töissä ennen seuraavan yrittämistä, vaikka siihenhän voi mennä tosiaan aikaa yrittämiseenkin..

Onko Sannin pojalla alkanu olo helpottaan, selviskö se maitoallergia tai mistä yleensä johtui?

Mun on pakko lähtä laittaan kotihommat valmiiksi että pääsee nukkuun, kirjotelkaahan kuulumisia!! :)

Heippa!

Kaivoin tämän taas ylös pitkästä aikaa... :)

Täällä mennään loppusuoralla raskaudessa. Ei ihan ongelmitta ole sujunut tämäkään, vk35 ultrassa huomattiin, että meidän vauva on tosi pieni. Syytä ei tiedetä, voi johtua istukasta tai pahimmassa tapauksessa vauva on jotenkin sairas. :( Tai sitten on vaan pieni! Pe on taas uusi kontrolli, saa nähdä miten on kasvanut. Kasvaa siis tällä hetkellä sitä alakäyrää (-2 vai mikä se nyt on). Toivottavasti kaikki olisi hyvin... Muuten olo on ok, tänään on vaan supistellut aika ankarasti kun kirpulla on ollut jo kolmatta tuntia bileet tuolla mahassa... :) Viime la yöllä oli aika kovat ja säännölliset supparit, mutta ne meni kuitenkin ohi. Että saa nähdä koska tulee lähtö!

Mutta kirjoitelkaahan mitä kuuluu!

Antzi ja kirppu 38 tasan

Tervehdys pitkästä aikaa!

Antzi, mulla oli kans poika tosi pikkunen. Kävin äitipolilla melkein viikoittain ultrissa pienen koon vuoksi. Kasvoi kuitenkin tasaisesti alakäyrällä ja istukka näytti ok:lta ja virtaukset oli hyvät. Synty sillon 38+6 ja oli 3000g, eli ihan hyvän kokonen kuitenki. Istukasta sit tosiaan löyty vikaa mitä ei ultrassa näkyny. Mulle vaan sanottiin, että oli joko paksusti kalkkeutunu tai sitten kuoliossa osa istukkaa. Tuosta ei sit sen kummemmin puhuttu, ainakaan mulle. No istukka ei ollu kuitenkaan vaikuttanu vauvan terveyteen tms mitään. Se oli tärkeempää, että kasvoi tasasesti, vaikka sitten sillä miinuskäyrällä. Hyvin otti sitten muut ikätoverit kiinni ja nyt on pitkä poika. Eli koita olla stressaamatta. Useesti riippuu myös mittaajasta, että minkä kokoiseksi vauvan arvioi. Mulla yks mittaaja kehuskeli, että ompas kookas vauva ja taitaa olla pidemmällä raskaus menossa..meinas että pari viikkoa voi lisätä laskettuunaikaan..hih..Siinä vaiheessa itelläki pää pyörällä, että onko se nyt jättiläinen vai pikkuriikkinen ;)

Mitenkäs muilla sujuu? Onko jo kakkosia tulollaan?

Meillä ei oo vielä kakkosta tulossa. Poika on jo 1v9kk! Pian kaksivuotias pienimies :) Tosi ihana napero, kiltti ja reipas. Puhuu jo paljon, osaa muodostaa lauseita. Tarkemmin sanottuna poika puhuu tauotta :) Joskus tuntuu, että miksi sitä pitää ihan kaikki mahollinen selittää ja vieläpä moneen kertaan..No ei oo ainakaan isäänsä tullu. Luonnettakin löytyy ja ne on kyllä multa perittyjä..osaa olla aika äkkipikainen ja malttamaton. Kaikki pitäs saada heti just nyt! Voi tietysti olla alkavalla uhmallaki merkitystä..Välillä on ollut kunnon kiukku/uhma kohtauksia, mutta nyt taas on pari viikkoa olla aika lepposaa. Kohta varmaan taas poljetaan jalkaa ihan tosissaan..

Ite koulussa aherran ja opinnäytetyötä suunnittelen. Ehkä se vielä joskus valmistuu. Oon sanonukki, että sitte ku opinnäytetyö on valmis, niin vois alkaa sitä toista muksua miettiin :)

Hyvää vointia antzille ja tuu kertomaan vauvauutisia! Kivaa kevään odotusta myös muille!

Kirppu oli vähän tipahtanut käyrältä niin otetaan pieni kohdun ulkopuolelle kasvamaan! Huomenna on sitten käynnistys... APUA!!!:)

Tulen sitten ilmoittelemaan kun kotiudun/kotiudutaan.

Antzi 38+2

Täältä kans kuulumiset. Poika kasvaa kovaa vauhtia nyt 8.5kk kontaa ja nousee seisomaan tukea vasten. Maitoallergia on todettu. Yöt helpottuneet muutaman kerran herätään ja joutuu tuttia laittaan.

Antzi pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin ja meneekin:) Ilmoittele sit kumpi tuli ja miten meni synnytys..

Ansku ei ole vielä kakkosta mietitty. odotellaan vähän että tulisi ikä eroa, kun se on niin raskasta jos on kaksi pientä tällä hetkellä yhdessäkin on tekemistä. Täytyy nauttia tästä hetkestä kunnolla.

Np hampaita on kans tulossa. Mites onko yöt ollut rauhattomia kun tyttö on lähtenyt liikeelle? Meillä pikkasen vaikuttaa nekin. Sitten kun laittaa illalla nukkumaan niin saa sata kertaa mennä laittaan, kun nousee sängyssä seisomaan. Taitaa oikeen kiusata äiskää..:)

Semmoista nyt täytyy mennä kun kerrankin kerkiää tekeen jotakin rauhassa. Poika on nukkumassa.

Heipä hei!

Täällä kotiuduttiin eilen, 26.pv vihdoin syntyi meidän kirppu. Tosin ihan nappiin ei ultran 2500g mennyt vaan meille syntyi viikoilla 38+5 siis tyttö, 3100g ja 50cm. Istukka normaali, ei siis mitään erityistä ollut! Synnytys meni hyvin, ei jäänyt traumoja. Kovasti kehuttiin mua hyväksi synnyttäjäksi. :)

Mutta nyt kuuluu pinniksestä sellaista puhinaa että pitänee kaivaa tissi esiin... :D

Hurjan paljon onnea Antzi!!!! Voi ihanaa kun pienokainen on nyt vierellä ja kaikki on hyvin :) Ootko voinu ihan hyvin ite synnytyksen jälkeen? Multa pääsi itku kun luin sun viestin, varmaan vähä hormonit hyrrää täälä :) Nauttikaahan!

Itellä on vähäsen kakkoskuumetta, ei nyt sitä pahinta luokkaa vielä onneksi! Täytyy yrittää töissä olla jonkun aikaa tosiaan ennen kuin alkaa yrittään.. Ja kohta vietellään 1-v synttäreitä ensimmäisen "vaavelin" kans! Menee vauhilla ympäri taloa, vielä ei kävele mutta tukea vasten seisoskelee ja sitten kun ei tämä alastulotekniikka oo vielä ymmärryksessä niin senhän tietää.. :) Ei oo paljoa Sanni vaikuttanu yöuniin tämä liikkuminen, pari yötä on ollu semmosia että on joutunu laskeen takasi sängynpohjalle kun neitin tekis mieli vain leikkiä mutta äkkiä sitten nukahtaa uudestaan. Nuhaa ollaan jonkun verran sairasteltu ja nyt tuntuu yskivän jonku verran, toivottavasti näistä päästäis äkkiä eroon!

Nyt tämä oi niin tuttu lause: tyttö heräs pitää mennä :)

Heippa pitkästä aikaan.Löysin meidän ketjun vielä täältä.

Meille kuuluu hyvää poika on nukkunut yöt hyvin ja kovasti odotellaan 1v synttäreitä. Syksyllä pitäs palata töihin ja pelottaa kamalasti jättää poika hoitoon. Mites teillä np meni hoitoon vieminen?

Kakkonenkin on mielessä mutta taidan pikkasen aikaa ensin olla töissä. Meillä pojalla on vielä maitoallergia joten ei olla maitotuotteita pystytty kokeillen, kun masu ei kestä. No ehkä joskus sit. Poika meneen hirmuista kyytiä että saa perästä juosta. Käveleen ei olla lähdetty vielä mutta kovasti askeleita kokeilee..

Mites Antzilla menee vaavelin kanssa??

JA Anskulle kuuluu?? Vieläkö käyt koulua?

Semmoista kirjoitelkaa kuulumisia:)

Yhteistyössä