Sanoin miehelle riidan aikana että isken sen hampaat kurkkuun jos ei ensi äitienpäivänä tule lahjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun on jo vuosia juhlittu vaan isänpäivää, mies on kuitannut äitienpäivät lupaamalla ostaa jotain (mutta ei osta vaikka pyytäisin sen luvatun lahjan) tai sanomalla ettei ehdi kauppaan. Ei minua haittaa vaikka lahja olisi vaatimaton, vaikka kaunis halpa kukka, mutta inhottaa kun aina lapsetkin ihmettelee miksei ikinä ole lahjaa ja mies luulee et asia on ok. ei tarvi muistaa. Aina on painanut mieltä ja nyt sitten sanoin kun ei se raaski edes muutamaa markettaa terassille ostaa. Ja taisin olla tosi tyhmä, tuolla se taas murjottaa tuppisuuna ties kuinka monta viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mies on ajatellut ostaa lahjan ja ajatushan on tärkein, eikö? =)

ahahahahahah

Hemmetti, muistan kerran kun sanoin täällä, tarkoituksella, että joku sietäisi saada turpaansa, kauhea haloo nousi siitäkin.

Mutta kaipa se on sukupuolesta kiinni että milloinka se on synti ja milloin ei :D

No teillä on suhde ja keskustelutaito näköjään hyvässä kunnossa, jos lahjat ovat tärkeitä ja vuorovaikutuskeinoina uhkailu, lahjonta ja kiristys. Wow mikä liitto, wow mitkä sosiaaliset taidot, wow mitkä mallit lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja äitienpäivinä muistetaan äitiä, ei vaimoa.

Saako teillä pienetkin lapset sitten käydä yksin rahojen kans ostamassa vanhemmalleen lahjan? Meillä ei 4v. saa kulkea yksin, joten toisen meistä vanhemmista on ostettava se lahja.

Minä en odota mieheltäni mitään äitien päivänä, poika oli piirtänyt kortin ja kaupassa oli nähnyt kukkia halusi tuoda sen minulle. Poika on kolme ja puoli, että varmaan mies on vihjannut, että äitille voisi viedä jotain.... mutta itse lapsi oli kukan hyllystä ottanut ja sanoi, että äitille. Olin tyytyväinen siihen mitä sain.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Miksi tämä aihe tuli mieleen nyt. Äitienpäivähän mei jo ajat sitten?

Varmaan ap:tä vaivannut jo monena vuonna, joten nyt oli sauma asiasta sanoa... Kun asiat kasaantuu, ne joskus räjähtää!!

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
tsiisus, onpa typerä ukko :o

No niin. Minä purnasin täällä kun en saanut isänpäivälahjaa ja te haukuitte minut että ei vaimon tarvitse miehelle lahjaa ostaa koska ei ole vaimon isä. Nyt te olette kuitenkin sitä mieltä, että miehen pitäisi ostaa vaimolle äitienpäivälahja. Ei ole tasa-arvoista touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Saako teillä pienetkin lapset sitten käydä yksin rahojen kans ostamassa vanhemmalleen lahjan? Meillä ei 4v. saa kulkea yksin, joten toisen meistä vanhemmista on ostettava se lahja.

Kyllä sitä ollaan materialisteja: aina pitäisi olla ostettu lahja! Eikö riitä että pienempikin lapsi vaikka askartelisi lahjan?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Kyllä sitä ollaan materialisteja: aina pitäisi olla ostettu lahja! Eikö riitä että pienempikin lapsi vaikka askartelisi lahjan?

Sit jos se mies askartelisi sen lahjan..ei ehkä ole niistä lasten tekemistä lahjoista kyse.

Yhteistyössä