Sanoinko pahasti? Mulle suututtiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Miehen sisko kertoi, että menevät avopuolisonsa kanssa naimisiin ensi syksynä. He eivät olleet meidän häissämme vuosi sitten, vaan olivat reissussa silloin. Tiesivät päivän kyllä, mutta varasivat matkan silti ja lähtivät.

Kun käly sitten kertoi heidän häistään, minulta lipsahti: "Ai mikä se tarkka päivä on? Tiedän alkaa selata matkatoimistojen sivuja ja varata lentolippuja ajoissa".

Sain aikaan jäätävän hiljaisuuden ja sen, että käly suuttui. Ei kai tuo nyt niin paha ollut?

Aika tahditonta sulta kyllä. Mistä sä tiedät oliko niilä sillon ainut hetki päästä reissuun yhdessä tai jotain muuta yksityistä asiaa. Kaikki ei aina ole siltä miltä näyttää.

[QUOTE="niin";23409515]Aika tahditonta sulta kyllä. Mistä sä tiedät oliko niilä sillon ainut hetki päästä reissuun yhdessä tai jotain muuta yksityistä asiaa. Kaikki ei aina ole siltä miltä näyttää.[/QUOTE]

No ei ollut ainoa tilaisuus :D

En minä katkera ole, mutta se vaan tuli jostain se juttu. Mies sanoi ajatelleensa ihan samaa, mutta minä ehdin sanoa sen ääneen.

Potut pottuina, sanoisin. Kahdella aikuisella ihmisellä ei ainoa yhteinen hetki päästä matkoille voi olla toisten (läheisten ihmisten) häiden aikaan. Tai jos matkustelu juuri silloin on tärkeää, saa varautua ottamaan vastaan ap:n kommenttien tyylisiä kommentteja ;). Näin minä ajattelen....Itse en ehkä noin rajuun kommenttiin pystyisi mutta joskus olisi kyllä tehnyt mieli...

Ja sitä paitsi, meille syntyy kuukauden sisään toinen lapsi ja ostettiin juuri uusi asunto, että ei me ihan tänä vuonna vielä minnekään reissuun lähdetä :D (Että olisi ollut oikea uhkaus tuo).

Potut pottuina, sanoisin. Kahdella aikuisella ihmisellä ei ainoa yhteinen hetki päästä matkoille voi olla toisten (läheisten ihmisten) häiden aikaan. Tai jos matkustelu juuri silloin on tärkeää, saa varautua ottamaan vastaan ap:n kommenttien tyylisiä kommentteja ;). Näin minä ajattelen....Itse en ehkä noin rajuun kommenttiin pystyisi mutta joskus olisi kyllä tehnyt mieli...

Ai miten niin ei voi olla ainoa yhteinen hetki? Kyllä meillä ainakin on vuodessa rajallinen määrä päiviä, jolloin matkustaminen yhdessä onnistuu. Ja jos jostain pidemmästä reissusta puhutaan, niin vuodessa on tasan yksi ajankohta, jolloin tällainen onnistuu.

Mä olisin tehnyt samoin. :D Sanonut JO ENNEN ku kertovat edes päivämäärää, että "Harmi, me ollaan just sillon reissussa." Ja lässynlässynlää näille, jotka tulee kohta kommentoimaan, että "olitpa lapsellinen" tai "aikuistu". Elämä on..

[QUOTE="fann";23409543]Ihan oikein sanottu! Jos kerran varasivat matkan VAIKKA tiesivät teidän juhlapäivänne![/QUOTE]

Tiesivät kyllä. Lupautuivat vielä auttamaan, mutta sitten ilmoittivatkin että lähtevät reissuun.

Minun sisko on just tuollanen... ku te molemmat. Tekee ja möläyttelee ihan mitä sattuun. ja ihmettelee et miksi siittä joku tykkäs huonoa :o en minä mitään sanonu.en minä mitään tarjoittanu. kunhan vaan sanoin että sä oot asennevammanen tai miksi piti suuttua ku sanoin et avutonta ku ei pärjää lasten kans vuotta kahden tunnin yöunilla...

No mennäänkö oikeesti oman veljen häihin vai johonkin reissuun? Sama se, vaikka se olis ainut kerta vuodesta kun reissuun voidaan lähteä. Kyllä minä ainakin lähden ainutkertaisiin häihin! Olisin kyllä itse erittäin loukkaantunut, jos lähdettäisiin reissuun vaikka tilanteesta on jo tiedetty ajat sitten.

Mielestäni ei ollut yhtään pahasti kyllä heitetty. Ihan turha ottaa nokkiinsa tämmöisestä. Tietysti, jos aiheesta on paljon keskusteltu, niin sitten se oli ehkä turhaa kaivelua.

Kyllä sitä itsekin tulis mietittyä, että viittiiköhän noihin häihin osallistua. Eivät ainakaan olis top-listalla, vaikka luultavasti tulisikin osallistuttua. Ainakaan mitään vapaaehtoishommia en ottaisi kontoille, jos kerta eivät meidänkään häät kiinnostaneet sen vertaa.

Täytyy sanoa, että aika ikäviä ihmisiä olette, jos oikeasti olette sitä mieltä, ettei ap sanonut ollenkaan pahasti vaan suorastaan nerokas heitto ja hiphiphuraa :O Kuitenkin, jos itsellenne joku noin sanoisi, olisi täällä vihaketju sillä siunatulla sekunnilla valmiina. Ei katkeranakaan aina tarvitse sanoa kaikkea mitä ajattelee ja mielestäni osoittaa kyllä melkoista tahdittomuutta, että onnittelun sijaan töksäyttää tuollaisen kommentin. Omaa lapsellisuuttaan ei aina tarvisi näyttää, ei kosto ole mikään ratkaisu.

[QUOTE="vieras";23409594]Ai miten niin ei voi olla ainoa yhteinen hetki? Kyllä meillä ainakin on vuodessa rajallinen määrä päiviä, jolloin matkustaminen yhdessä onnistuu. Ja jos jostain pidemmästä reissusta puhutaan, niin vuodessa on tasan yksi ajankohta, jolloin tällainen onnistuu.[/QUOTE]

Ja sinä laittaisit sen sun reissun sun siskon/veljen häiden edelle? No siinä tapauksessa voi odottaa sitten vähän kuittailua asiasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23409673:
Ihanko oikeasti melkein kaikkien (aikuisten?) mielestä toisille vittuilu on ihan ok?

Mnusta ei ole ok. Ei sekään ollut kivasti tehty, että ap:n sisar jäi tulematta häihin. Mikään ei kuitenkaan pakota olemaan törppö takaisin.

Yhteistyössä