Sanoinko pahasti? Mulle suututtiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tämä sanotaan ulkomailla, kukaan, ei siis yksikään henkilö ota tuota vittuiluna. SUOMALAISET OVAT SITTEN NIIN TOSIKKOJA JA KAIKKI OTETAAN HENKILÖKOHTAISESTI/VITTUILUNA, löysätkää nyt pipoja!!!

Voi hyvvää päivää taas! Ei tarvi ihmetellä miksi naisen euro työelämässäkin on 80 senttiä. Kukaan ei uskalla sanoa mitään kun ei haluta laskeutua samalle tasolle..? Ihan onnetonta rääpistelyä. Hyvä ap, minä ainakin naureskelisin partaani kans. Ei ihmiset muutoin nykyään tunnu oppivan yhtään mitään. Kaikkein tärkeintä on minäminäminä ja mun. Hyi yöks. Minä ainakin annan palaa jos joku on idioottimainen..

[QUOTE="vieras";23414804]eikö ollut kanttia vittuilla suoraan sille veljelle?[/QUOTE]

Siis ap:n tapauksessa ap:n miehen sisko ja hänen miehensä eivät tulleet häihin ja ap "vittuili" kälylleen eli miehensä siskolle. Ap:n mies meinasi kuulema sanoa saman siskolleen mutta ap kerkesi ensin.

Voi jessus että lapsellista käytöstä ap.lta.
Mikä ihmeen pakko sinne häihin on edes tulla, vaikkei olisikaan mitään ihmeempää tekemistä?
Saatika jos sattuu olemaan lomamatka silloin.

[QUOTE="vieras";23415047]Voi jessus että lapsellista käytöstä ap.lta.
Mikä ihmeen pakko sinne häihin on edes tulla, vaikkei olisikaan mitään ihmeempää tekemistä?
Saatika jos sattuu olemaan lomamatka silloin.[/QUOTE]

Musta tuntuu, ettei nykypäivänä kannata enään pitää häitä tai muitakaan kutsuja, kun ihmiset eivät enään halua olla toisten juhlissa mukana. Mun mielestä häät on erityiseti perhe ja sukujuhla ja siskot sekä veljet ovat osa perhettä.

Yhteistyössä