Sanoisitteko naapurille ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bebes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bebes

Jäsen
11.08.2004
916
0
16
Asutaan kerrostalossa ! Ja ihan vastapäätä on toinen kerrotalo !
Ja kun me istutaan parvekkeella niin on suora näkyvyys heidän ikkunoihinsa !
Kaksi ikkunaa siis on meilleppäin ja tässä toisessa ei ollut ollenkaan verhoja kun me muutettiin ! Meidän muuton jälkeen asensi siihen jonkun peiton ?
näkösuojaksi !! Ja sitten asiaan !
Tässä toisessa ikkunassa heidän makuuhuoneensa on ollu verhot alusta asti mutta !! Niistä näkyy sisälle :ashamed:
Ja esim. yöllä tai pimeällä näkee kun he tulevat huoneeseen !!
Ja siis kaikki mitä he tekevät näkyy ulos !!
Mietinkin että kehtaanko sanoa heille että teidän verhosta näkyy läpi ?
Koska käsittäisin niin että he eivät halua kenenkään sinne näkevän !!
Ja ehkä he eivät tiedä että verho ei suojaakkaan ennään ilta aikaan !!
Minusta olisi ainakin noloa jos joku näkisi kun tulen suihkusta ja puen päälleni :ashamed: !!
Sitten taas ajattelin että mitä jos loukkaan tai tämä nainen suuttuu minulle kun sanon ?? Hmmm.... ehkä pitää olla se naapuri joka ei puutu toisten ihmisten asioihin !! Vai mitä mieltä te olette ??

aika innokkaasti te sinne näköjään tuijotatte. en sanois mitään. multaki full frontal vastapäisestä talosta tuohon makkariin, saatatte tuijottaa mua :D mut jos joku jaksaapi kattella nii siitä vaan.

En sanoisi mitään ja parvekkeella istuessani katselisin hiukan ala tai yläviistoon tai toiseen ikkunaan ja en kurkkisi siihen ikkunaa ja sen takana tapahtuviin mielenkiintoisiin? juttuihin

Toivottavasti et ole meidän naapuri,tuo tuijottaa aivan suoraan meille sisälle,ja jos laitan kaikki verhot kiinne lopettaa hän tuijottamisen hetkeksi.
Tosin sen tiedän ettei meidän verhoista näy läpi,on kunnolliset sälekaihtimet ja paksut sivuverhot joka ikkunoissa jotka naapuriin päin on,ja nämä tuplana siis on kiinne
Tosin ei sekään kivalta tunnu kun toinen ei edes osaa hävetä meidän kotiimme tuijottamista,vaikka vilkutan hänelle suoraan.

Ei kyllä kurkkimalla kurkita B)
Osuu silmään kun joku liikkuu siellä!
Ja en edes halua enään istua tossa parvelleella kun epämukava olo! Kun tietää että näkee
ja ne ei kumminkaan ilmeisesti tiedä?
Ja ihan hyvä toi nimetön lappu ! Mutta me ollaan ainoot naapurit jotka sinne voi
nähdä! Joten ne arvaisi 100% heti keneltä se on!
Taidan vaan antaa olla! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Nalleperhe:
Toivottavasti et ole meidän naapuri,tuo tuijottaa aivan suoraan meille sisälle,ja jos laitan kaikki verhot kiinne lopettaa hän tuijottamisen hetkeksi.
Tosin sen tiedän ettei meidän verhoista näy läpi,on kunnolliset sälekaihtimet ja paksut sivuverhot joka ikkunoissa jotka naapuriin päin on,ja nämä tuplana siis on kiinne
Tosin ei sekään kivalta tunnu kun toinen ei edes osaa hävetä meidän kotiimme tuijottamista,vaikka vilkutan hänelle suoraan.

No asun tällä hetkellä Turkissa joten ei pelkoa et vilkuttele minulle :D
Kaiken maailman tyyppejä!
Luulisi vähän hävettävän :ashamed:

mun mielestä ois aika pelottavaa jos postiluukusta tipahtas nimetön (vaikka ystävällinen) lappu et btw, nähdään sun verhojen läpi :o ja vielä pelottavampaa et tääl on pari tyyppii jonka sen lapun oikeesti kirjottas :D

ratkaisu: elkää tuijottako siihen ikkunaan, kai teillä muitaki maisemia on vaikka talo vastapäätä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä ois aika pelottavaa jos postiluukusta tipahtas nimetön (vaikka ystävällinen) lappu et btw, nähdään sun verhojen läpi :o ja vielä pelottavampaa et tääl on pari tyyppii jonka sen lapun oikeesti kirjottas :D

ratkaisu: elkää tuijottako siihen ikkunaan, kai teillä muitaki maisemia on vaikka talo vastapäätä?

Ystävällisen asiallinen juuri siksi.. ;)

Hei, en tiedä oletteko tietoisia mutta verhojenne läpi näkee.. ajattelin ystävällisesti kertoa..

Alkuperäinen kirjoittaja bebes:

Heh...no hyvä :D
Ajattelinkin jo että miten ihmeessä noiden tuplaverhojen läpi muka näkee:D
Tosin naapuri kyttääkin kun meillä on verhot vedetty ylhäältä pois,siis välillä...grrr miten jotkin kehtaa mutta kai se vaan on minukin kohta kehdattava vetää kalsarit ales ja pyllistettävä:D

Mutta jaksuja sinulle sinne,ei ihan taideta naapureita olla:D

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Kerrostalokyttääjä, niitähän riittää.

Mikään kyttääjä ole! Mutta istuppa itse parvekkeella kun ulkona on pimeää ja jos jollain ei ole verhoja niin väitätkö että et muka vilkaisisi sinne päin?
Ja sanoinkin jo että ei enään tykätä istua parvekkeella kun näkee niille sisään niin ei ole kiva :ashamed:

Heh...no hyvä :D
Ajattelinkin jo että miten ihmeessä noiden tuplaverhojen läpi muka näkee:D
Tosin naapuri kyttääkin kun meillä on verhot vedetty ylhäältä pois,siis välillä...grrr miten jotkin kehtaa mutta kai se vaan on minukin kohta kehdattava vetää kalsarit ales ja pyllistettävä:D

Mutta jaksuja sinulle sinne,ei ihan taideta naapureita olla:D

Älä nyt sentään pyllistä :D Innostuu vaikka vielä enemmän ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Kerrostalokyttääjä, niitähän riittää.

Mikään kyttääjä ole! Mutta istuppa itse parvekkeella kun ulkona on pimeää ja jos jollain ei ole verhoja niin väitätkö että et muka vilkaisisi sinne päin?
Ja sanoinkin jo että ei enään tykätä istua parvekkeella kun näkee niille sisään niin ei ole kiva :ashamed:
No en todellakaan kiinnitä huomiota siihen mitä toisten ikkunoista näkyy. Toisinsanoen en kyttää muitten ikkunoihin.

Yhteistyössä