Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun sä kysyt täältä neuvoa johonkin asiaan, niin miksi et sitten ota niitä neuvoja vastaan vaan teilaat ne vääriksi ja huonoiksi, vaikka ne olisi ainoa ratkaisu sun ongelmaasi?
Sano minkäläisiä neuvoja ehkä mä pystyn sulle vastata paremmin,kerro vaan
Esimerkiksi silloin, kun kysyit miten täistä pääsee kolmessa päivässä eroon. Ei niistä pääse siinä ajassa eroon ja kun kaikki sulle sitä toitotti, niin sä vaan suutut siitä, kun se vastaus ei kelvannut sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sin pitäis oppia rauhottumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun sä kysyt täältä neuvoa johonkin asiaan, niin miksi et sitten ota niitä neuvoja vastaan vaan teilaat ne vääriksi ja huonoiksi, vaikka ne olisi ainoa ratkaisu sun ongelmaasi?
Esimerkiksi silloin, kun kysyit miten täistä pääsee kolmessa päivässä eroon. Ei niistä pääse siinä ajassa eroon ja kun kaikki sulle sitä toitotti, niin sä vaan suutut siitä, kun se vastaus ei kelvannut sulle.
Mutta mä pääsin ja itse näsitä ja kolmessa päivässä
=) :flower: :flower: Hyvää minä ja kampaaja tarkisti minut sen takia pidennyskin kesti 5tuntia ja ei ollut mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sin pitäis oppia rauhottumaan.
Ehkä siitä en oppi ikinä
Oli,oli ja oli ja oli ja oli,sopiko sulle tommonen vastaus,meillä melkein kaikilla oli ja isot täit silä päässä oli,mä vaan pesin itselle 3päivää shampoolla ja kamppa melkein oli mun päässä kinni 24/7,kyllä kun on pakko kaikki saa tehdä ja lääkärillä olttiin ei vieläkään ole yhtään mitä ja pisteAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun sä kysyt täältä neuvoa johonkin asiaan, niin miksi et sitten ota niitä neuvoja vastaan vaan teilaat ne vääriksi ja huonoiksi, vaikka ne olisi ainoa ratkaisu sun ongelmaasi?
Mutta mä pääsin ja itse näsitä ja kolmessa päivässä
=) :flower: :flower: Hyvää minä ja kampaaja tarkisti minut sen takia pidennyskin kesti 5tuntia ja ei ollut mitään
Sulla ei silloin niitä sitten enää ollutkaan, kun ei niistä oikeasti pääse kolmessa päivässä kokonaan eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sin pitäis oppia rauhottumaan.
Ehkä siitä en oppi ikinä
Yoga, sanon mene yoga =)
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Oli,oli ja oli ja oli ja oli,sopiko sulle tommonen vastaus,meillä melkein kaikilla oli ja isot täit silä päässä oli,mä vaan pesin itselle 3päivää shampoolla ja kamppa melkein oli mun päässä kinni 24/7,kyllä kun on pakko kaikki saa tehdä ja lääkärillä olttiin ei vieläkään ole yhtään mitä ja piste
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Oli,oli ja oli ja oli ja oli,sopiko sulle tommonen vastaus,meillä melkein kaikilla oli ja isot täit silä päässä oli,mä vaan pesin itselle 3päivää shampoolla ja kamppa melkein oli mun päässä kinni 24/7,kyllä kun on pakko kaikki saa tehdä ja lääkärillä olttiin ei vieläkään ole yhtään mitä ja piste
Sun kannattaisi sitten varmaan ilmoittaa jollekin biologille tms, että ei se täiden elinkaari ole sellainen mitä väitetään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:pakkoko se on joka asiasta vouhkata? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaisiko sinun katsoa peiliin? Moni on yrittänyt asiallisesti antaa neuvoja ja monesti olet vaan paskaisesti nauranu päälle ja ollut ilkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaisiko sinun katsoa peiliin? Moni on yrittänyt asiallisesti antaa neuvoja ja monesti olet vaan paskaisesti nauranu päälle ja ollut ilkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä en menneitä muistele ,tämä palsta on olemassa jotta me äidit saamme purkkaantua edes jonnekin .jaksamista savanna ,älä välitä aina jotkut luulee olevansa muitten yläpuolella ja he on muka aina oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaisiko sinun katsoa peiliin? Moni on yrittänyt asiallisesti antaa neuvoja ja monesti olet vaan paskaisesti nauranu päälle ja ollut ilkeä.
ai ,minäkö,missä ja milloin?Ehkä mä olen kans enää erilainen kun olen saanut liika kakka niskaan ja aina joku yritä pahoita mieltä mulle palstalla
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:
ja MIKSI sä avaat joka kerta mun keskustelu jos mä olen niin ärsyttävä,tiedätkö sinäkin ärsytät mua hirveästi mutta mä en komentoi sellaista ikinä
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaisiko sinun katsoa peiliin? Moni on yrittänyt asiallisesti antaa neuvoja ja monesti olet vaan paskaisesti nauranu päälle ja ollut ilkeä.
ai ,minäkö,missä ja milloin?Ehkä mä olen kans enää erilainen kun olen saanut liika kakka niskaan ja aina joku yritä pahoita mieltä mulle palstalla
just mietippä miksi
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:
ja MIKSI sä avaat joka kerta mun keskustelu jos mä olen niin ärsyttävä,tiedätkö sinäkin ärsytät mua hirveästi mutta mä en komentoi sellaista ikinä
mikähän sua ei tässä elämässä ärsyttäisi
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:
entä sua?Sua ainakin kaikki ärsytävät,sun mielestä kaikki pitää olla täydellistä ja jos joku tekee jotain väärin niin sä avaat vain suu ja komentoit ilkeästi,se on niin naurettava
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:
entä sua?Sua ainakin kaikki ärsytävät,sun mielestä kaikki pitää olla täydellistä ja jos joku tekee jotain väärin niin sä avaat vain suu ja komentoit ilkeästi,se on niin naurettava
olipas savanna taas niin kiltisti sanottu!! sä auot päätäs taas ihan samalla tavalla ku jotkut joskus sullekin!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:
olipas savanna taas niin kiltisti sanottu!! sä auot päätäs taas ihan samalla tavalla ku jotkut joskus sullekin!
anteeski mä vaan vastan takaisn ja en enää jaksa sanokaa nyt ja komentoikaa mitä vaan,olette aika hankalia