Sanokaa, että tää on normaalia 7-vuotiaalle!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Tuo puhuu, ääntelee, meluaa... Yölläkin kun nousee vessaan, pitää siitä meille raportoida ja vessanpöntön kansikin pitää läimäistä täysiä kiinni vessailun jälkeen. :headwall:
Aamuisinkaan EI voi vaan hipsiä hiljaa keittiöön aamupalalle, VAAN pitää sekin suureen ääneen ilmoittaa ja ruveta jotain leluja penkoon laatikoista tms. METELIÄ aiheuttavaa toimintaa.

Ja päivät menee "miks, miks, miks...." kyselyjen selittämiseen, muuten vaan pitää kommentoida tuon lapsen jokaista sanomista tai kuunnellen epämääräisiä räjäytysääniä leikkien tiimellyksessä.


Huoooh! Tuo on alle vuosikkaana oppinut puhumaan ja siitä lähtien ollut yhtä ääntä vaan koko lapsi. :O :snotty:
 
Meillä on just tuommonen 10v. Ei hetkeäkään hiljaa, ja mun on pakko välillä passittaa se omaan huoneeseen, kun en voi keskittyä mihinkään kun suu käy koko ajan. Jos ei kysele tai selitä jotain, niin sit just noita räjäytys yms vastaavia ääniä. Mä niin ymmärrän sua!!! Tuo on kans aina ollu äänessä, ja kun se ääni ei ole mitenkään hiljanen. Mä olen ainakin sata kertaa kuullu että "onks tuo lapsi rokotettu gramofoonin neulalla".... :headwall:
 
Kuulostaa ihan meidän 9-vuotiaalta... ja melkein 7-vuotiaalta... ja 4-vuotiaalta :D :D Lapsista nyt vaan näyttäis lähtevän ääntä, varsinkin silloin kun itse kaipaisi rauhaa ja hiljaisuutta ;)
 

Yhteistyössä