H
hmph
Vieras
Tuo puhuu, ääntelee, meluaa... Yölläkin kun nousee vessaan, pitää siitä meille raportoida ja vessanpöntön kansikin pitää läimäistä täysiä kiinni vessailun jälkeen. :headwall:
Aamuisinkaan EI voi vaan hipsiä hiljaa keittiöön aamupalalle, VAAN pitää sekin suureen ääneen ilmoittaa ja ruveta jotain leluja penkoon laatikoista tms. METELIÄ aiheuttavaa toimintaa.
Ja päivät menee "miks, miks, miks...." kyselyjen selittämiseen, muuten vaan pitää kommentoida tuon lapsen jokaista sanomista tai kuunnellen epämääräisiä räjäytysääniä leikkien tiimellyksessä.
Huoooh! Tuo on alle vuosikkaana oppinut puhumaan ja siitä lähtien ollut yhtä ääntä vaan koko lapsi. :O :snotty:
Aamuisinkaan EI voi vaan hipsiä hiljaa keittiöön aamupalalle, VAAN pitää sekin suureen ääneen ilmoittaa ja ruveta jotain leluja penkoon laatikoista tms. METELIÄ aiheuttavaa toimintaa.
Ja päivät menee "miks, miks, miks...." kyselyjen selittämiseen, muuten vaan pitää kommentoida tuon lapsen jokaista sanomista tai kuunnellen epämääräisiä räjäytysääniä leikkien tiimellyksessä.
Huoooh! Tuo on alle vuosikkaana oppinut puhumaan ja siitä lähtien ollut yhtä ääntä vaan koko lapsi. :O :snotty: