Sanokaa ihan oikeasti onko nämä rumia?Mitä vielä mä teen jos mä ostin ja esikoinen sanoi ettei hän enää tykkä?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
tommone pöytä

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=359526&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020803

4 tommosta tuolia

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=359524&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020803

sitten kaksi kappia yks on lime värinen ja toinen on turkoosi

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=243110&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020805

Sun kuuluu vanhempana sanoa, että nämä on nyt sun kalusteet ja ne on kelvattava. Teillä kyllä taitaa tytöt vetää kuus nolla ja te tottelette heitä, kun sen pitäisi olla juuri päin vastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun kuuluu vanhempana sanoa, että nämä on nyt sun kalusteet ja ne on kelvattava. Teillä kyllä taitaa tytöt vetää kuus nolla ja te tottelette heitä, kun sen pitäisi olla juuri päin vastoin.

mutta lapsuus pitäis olla onnellinen :( mua vaan ahdista jos laps ei ole onellinen,jos vaan joku antaa vinkki mitä sellaista kannatta lisääksi ostaa että hän olisi tytyväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

mutta lapsuus pitäis olla onnellinen :( mua vaan ahdista jos laps ei ole onellinen,jos vaan joku antaa vinkki mitä sellaista kannatta lisääksi ostaa että hän olisi tytyväinen?

Veikkaampa kuule, että sitä onnellista lapsuutta et kaupasta saa.

:|

Mä luulen, että olet itse jatkuvalla ostelulla tms saanut sen aikaiseksi, että lapsesi tulee vain materiaalista tyytyväiseksi. Ei iloisuus ja tyytyväisyys saa olla materiaalista kiinni, vaan sen kuuluu tulla aivan jostain muusta.

mä en ite ostais tuollasta kamaa. jotenkin mä kokisin, et ne sais heti kohta heittää menemään kun ovat jotenkin niin "vauvanomaisia".. hankkisin jotain ajattomampaa =)

olisitko voinut ottaa isomman tyttäresi mukaan suunnittelemaan hänen omaa huonettaan ja kalusteita ?

Kyllä siitä lapsesta tulee enemmän onnellisempi mikäli ei saa kaikkea mitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

Kyllä siitä lapsesta tulee enemmän onnellisempi mikäli ei saa kaikkea mitä haluaa.

Juuri näin. jos lapsi aina saa tahtonsa läpi, niin sille ei ole pian mitään rajaa ja sitten kukaan ei ole onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
ei kai lapsi onneton ole jos ei tykkää kalusteista.. :laugh: ...anteeks. :ashamed:

on :laugh: vai eikö?Mutta mitä jos hän itkee ja huuta en halua?Haluan kun Jasminilla? :/

Sun kuuluu sanoa, että nämä on nyt sun kalusteet, että aina ei voi saada sitä mitä haluaa. Miten lapsesi ikinä oppii pettymyksiin, jos ei koskaan tule vastoin käymisiä?

ei kai lapsi onneton ole jos ei tykkää kalusteista.. :laugh: ...anteeks. :ashamed:

on :laugh: vai eikö?Mutta mitä jos hän itkee ja huuta en halua?Haluan kun Jasminilla? :/

No voi hyvä pyhäpäivä. Sanot että sulla on tommoset ja thats it. Kaikkea ei voi saada. Erilaisuus on rikkautta. Olis halunnu aiemmin samanlaiset. Älä passaa niitä tyttöjäs piloille.

Ei sitä onnellisuutta tavaranpaljoudella ja sillä että saa aina mitä haluaa niin saa, vaan sillä että on läsnä ja rakastaa. Myös rajat on rakkautta, se tuo lapselle turvallisemman olon. Veikkaisin et lapsi on onnellinen ihan vaan sillä että sen vanhemmat sitä rakastaa ja on läsnä.

Itse olisin ehkä ostanut tuon pöydän ja tuolit ilman mitään kuvaa vaikka Nalle Puh onkin kiva. Silloin on sitten myöhemmin helpompi yhdistellä siihen jotain uutta kun Nalle Puh ei enää ole niin kiva.
Ei tarvitse sitten kaikkia laittaa uusiksi.

Mutta tyttösi on nuo itselleen halunnut ja silloin ei oikein ole hänellä enää asiaan sanomista

No juu jos on huonekalusta kyse nii saa luvan kelvata... Saiko se kuitenki itte valita ne alunperin?

juu itse hän sanoi että halua nalle puh,no mä ostin sitten hän oli tytyväinen 1pv sitten sanoi että halua hevoset :/ :x sitten kun jasminille saapui posti prinsessa juttuja niin hän itke että hänellä on nalle puh ja hän halua kaikki pinkki myös nyt,vaikka kaikki on paketissa vieläkin niin silti se vaiva häntä,joka kerta hän kysyy että ,,äiti tämä on Lucian eikö,,eli tokan kalusteet :/

Kannattaapi vaan sanoa että nämä ovat nyt nämä ja saapi kelvata.. Ja jos ne on jo kerran valittu ja ostettu... :| Jos kiukuttelee niin sitten kiukuttelee tuskin se kovin kauaa kestää. Ei se muksu siihen kuole!

Sun kuuluu sanoa, että nämä on nyt sun kalusteet, että aina ei voi saada sitä mitä haluaa. Miten lapsesi ikinä oppii pettymyksiin, jos ei koskaan tule vastoin käymisiä?

näin. äidin kaverin muksu on 15 nyt..aina saanu kaiken minkä haluaa. ja nyt sille ei kelpaa mikään..se äiti on tarjonnu jopa 300e talvitakkia niin ei kelpaa.. :whistle:

Yhteistyössä