Sanokaa ihan oikeasti onko nämä rumia?Mitä vielä mä teen jos mä ostin ja esikoinen sanoi ettei hän enää tykkä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostatko sä savanna kaikki tavarat muuten netistä tilaamalla ? et kai käytä noita osamaksu juttuja ?

niitä mä ostin kaupasta,ai sanoinko että mä tilasin? :ashamed: Jotkut ostan osamaksulla,jos jotain maksaa yli 200,kun halua joka kerta jäättä rahoja myös jonnekin enemmän,kun esim.kotona en jaksa olla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun kuuluu vanhempana sanoa, että nämä on nyt sun kalusteet ja ne on kelvattava. Teillä kyllä taitaa tytöt vetää kuus nolla ja te tottelette heitä, kun sen pitäisi olla juuri päin vastoin.

mutta lapsuus pitäis olla onnellinen :( mua vaan ahdista jos laps ei ole onellinen,jos vaan joku antaa vinkki mitä sellaista kannatta lisääksi ostaa että hän olisi tytyväinen?

justiin itkettiin yhessä meidän esikoisen kans jolla on seiskaluokka takana ja valitteli kun ei saa mitä tahtoo (tavaroita ja vaatteita)

mie sitten kerroin kuin ankee miun 13v ikävuos oli ja lopulta oli mein esikoinen sitä mieltä ihan ite että

*JOS SAA KAIKEN MITÄ HALUAA JA JOKAISEN ASIAN PERIKS NIIN EI SILLOIN OLE ONNELLINEN/TULE ONNELLISEKS, SILLON TULEE VAAN AHNEEKS EIKÄ MIKÄÄN KOSKAAN RIITÄ*

olin aika hyvilläni tuosta kommentista ja siitä että sain halin ja toteamuksen kiitos äiti rajoista kiitos että sie välität...

ei onnellisuus ole sitä että lapset pompottaa .....

Yhteistyössä