Sanokaa jotain lohduttavaa...teilläkin ehkä kokemusta vastaavasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Olen raskaana viikolla 33 ja ongelmana (lähinnä minulla) on seksi nyt raskausaikana...
Olemme rakastelleet hyvin vähän normaaliin verrattuna tämän raskauden aikana, aiemmissa raskauksissa tätä ongelmaa ei ole ollut.
Miestä häiritsee mahani ja häiritsee se minua itseänikin.
Normaalisti rakastelemme pari kertaa viikossa, nyt sitten pari kertaa kuussa ja sekin on sellaista ei-niin-mukavaa.
Miehelle tämä ei tunnu olevan ongelma, hän on ihan tyytyväinen.
Minulla taas haluttais kuten normaalisti, mutta tuntuu niin turhauttavalta, kun tietää mikä läski norsu sitä on! Hävettääkin ihan olla alasti miehen edessä. :ashamed: Ei tällaista ole ollut aiemmin ikinä.
On niiiiiiiiiin läskipossunorsulehmä-olo, et sänky-itsetunto on nollassa.
Siltikin tekee mieli kuitenkin. Ähh.
Pelkään, et jos nyt vaan annamme olla ja vietämme vähän hiljaisempaa kautta, kunnes taas olen suht koht itseni kokoinen, ehkä sitten enää ei edes haluta tai jotain...siis et jos siihen hiljaisuuteen tottuu tai muuta? :ashamed: :snotty:

Meillä on kolme lasta ja miestä on kyll ähaluttanut raskausaikoina normaalisti, mutta mua ei. Kolmosesta seksi loppui rv26 ja tuli kuvaan taas ku vauva oli jotain 10 viikkoa ehkä. Ei se silti vaikuttanut mitenkään siihen, että ei sitten enää haluttaisi kun se taas muuten sujui. Noin rv30 viimeistään on seksi loppunut raskausaikana meillä ja siitä syystä, että mua ei haluta silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kolme lasta ja miestä on kyll ähaluttanut raskausaikoina normaalisti, mutta mua ei. Kolmosesta seksi loppui rv26 ja tuli kuvaan taas ku vauva oli jotain 10 viikkoa ehkä. Ei se silti vaikuttanut mitenkään siihen, että ei sitten enää haluttaisi kun se taas muuten sujui. Noin rv30 viimeistään on seksi loppunut raskausaikana meillä ja siitä syystä, että mua ei haluta silloin.

Ja juuri tuollaisessa tilanteessa minä " se toinen nainen" olen usein astunut kuvioihin. Olen taannut miehelle hyvät panot silloin, kun vaimo ei raskauden tms. takia pysty/jaksa/halua. Mies on käynyt luonani säännöllisesti panemassa ja sitten, kun kotona tilanne taas vakiintunut, tosin useilla pienten lasten isillä siihen mennyt monta vuotta niin sitten voidaan lopettaa seksisuhteemme ja molemmat siirrymme eteenpäin, minä uusiin miehiin ja mies "palaa" uskolliseksi aviopuolisoksi.

Kaikki voittavat, nainen uskoo miehensä olevan ihanan kärsivällinen ja uhrautuva, mies saa elämänsä panoja ja minä saan usein oikein hyvää seksiä :)

Meillä taasen seksi oli kiellossa eteisistukan takia rv 17-34 ja sit vasta rv 35 tuli lupa ja mullahan olis ollu haluja koko ajan. Miestäkin olis haluttanut mutta sitten kun rv 35 olis taas saanu, niin eikä miehellä iskeny aina seksin jälkeen jumalaton päänsärky. Olipa tosi kiva kiikuttaa miestä lääkäriin ja selittää mistä kyse. Sai diagnoosinkin mutta mua kyllä nolotti ja tuli sellanen olo että lekuri kuvitteli miehen valehtelevan ettei tartte semmosen norsun kanssa yhtyä. Ei nyt ehkä ihan ap:n toivomaa lohtua mutta ymmärrän sen kun haluttas ja sit ei jostain syystä voi. Mulla seksikielto koski myös itsetyydytystä eli ettei vaan ala supistella. Josko sä sitten yksin?

Meillä oli sama juttu molemmilla kerroilla, kumpaakaan ei huvittanut raskausaikana. Esikoiselta raskaana ollessani emme harrastaneet seksiä koko raskausaikana, osaltaan asiaan vaikutti järkyttävä läpi raskauden kestänyt pahoinvointi. Synnytyksessä repesin niin pahasti, että olin jo varma etten ikinä enää harrasta seksiä. Puoli vuotta synnytyksestä aloittelimme kuitenkin taas. Mutta kyllä vauva- ja pikkulapsiajat on meillä olleet melkoista hiljaiseloa, vasta nyt kun lapset on isommat on alkanut taas hiukan kiinnostaa.

Kannattaa kyllä varoa ettei totu siihen seksittömyyteen. Aina on korkeampi kynnys aloittaa sitten uudelleen, ainakin minulla. Ja ne halutkin on vaikea herätellä, kun on pitkään ollut hiljaista. Mutta itsestähän se sitten on kiinni, kiinnostaako vai ei. Jos jää odottamaan, milloin kiinnostaisi, voi olla ettei koskaan.

Meillä ei missään kolmesta raskaudesta, miehen toivomuksesta, rakasteltu viimeisellä kolmanneksella. Turhautti mua tautisesti kun teki niin mieli, mutta pakkohan se oli miehen toiveeseen taipua. Seksielämä palautui hyvinkin pian synnytyksen jälkeen ennalleen. Ei kannatat pelätä taukoa turhaan jos sitä ennen seksielämä toimi. Jos itse vaan löydät halut, niinkuin olet edellisissäkin raskauksissa tehnyt, synnytyksen jälkeen niin miehelle maittaa ihan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Ja juuri tuollaisessa tilanteessa minä " se toinen nainen" olen usein astunut kuvioihin. Olen taannut miehelle hyvät panot silloin, kun vaimo ei raskauden tms. takia pysty/jaksa/halua. Mies on käynyt luonani säännöllisesti panemassa ja sitten, kun kotona tilanne taas vakiintunut, tosin useilla pienten lasten isillä siihen mennyt monta vuotta niin sitten voidaan lopettaa seksisuhteemme ja molemmat siirrymme eteenpäin, minä uusiin miehiin ja mies "palaa" uskolliseksi aviopuolisoksi.

Kaikki voittavat, nainen uskoo miehensä olevan ihanan kärsivällinen ja uhrautuva, mies saa elämänsä panoja ja minä saan usein oikein hyvää seksiä :)

Oho, vai mies saa oikein elämänsä panoja!

Huvittaa kun naiset luulee, ettei mies kestä kuukauttakaan ilman seksiä. Ihminen se mieskin on, ja valmis jakamaan naisensa kanssa myös vaativan vauva- ja raskausajan. Ainakin ne miehet, jotka perhettään rakastavat. Sitten on tietysti näitäkin "miehiä", jotka ajattelee vaan munallaan. Onneksi ei kaikki :)

Onnea toisen naisen tittelistä! Pidähän varasi, saatat muuten aina olla se kakkonen...

Ensimmäisessä raskaudessa ei pidetty oikeastaan taukoa ennen synnytystä ollenkaan, mulla oli hyvä olla vaikka vatsa ihan reteen kokoinen olikin. Synnytyksen jälkeen sitä vastoin kesti KAUAN, ennenkuin musta tuntui siltä että edes haluaisin kokeilla. Sikseen teki kipeetä. Mut nyt toisessa raskaudessa mulla on ollu välillä jotain vuotoja, joten taukoja tullut jo senkin takia. Sit jotenkin nyt alkaa vatsaa painaa heti kun mies päällä, vaikkei oikeasti edes ole vatsaa vasten. Eli ei tunnu enää hyvältä, pakkotaukoa pukkaa... Mut en mä silti itteäni pidä mitenkään valaana! (vaikka ehkä olenkin? ) Onhan täysin luonnollista, että vatsa kasvaa kun siellä joku majailee. :)

Ei seksitaukoa kannata pelätä. Kyllä se sit jatkuu aikanaan, kun molemmista tuntuu hyvältä. Piristykseksihän voi synnytyksen jälkeen ostaa vaikka jotain aikuistenlelujakin? ;) Meillä ainakin toimii, että kokeillaan jotain uutta. Esim lantionpohjanlihasten jumppaan tarkoitetut kuulat odottavat tällä kertaa, että pääsen synnytyksen jälkeen niitä kokeilemaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ja takaapäinhän se maha ei sillai näy, jos miestä ei niin häiritsis sillai? Ongelma oli kai se et sua huvittas mutta nolottaa ja miestä ei haluta?

Niin siis takaapäin onkin ainoa tyyli muutenkin, mikä nyt toimii...ja siinä ei mies kosketa mahaani, mikä on minulle tärkeää. :ashamed: En voi sietää, et hän koskee mahaan seksin aikana, työnnän aina käden pois.
Miestä häiritsee myös maha, lähinnä siis muissa asennoissa, mut lisäks hänellä häiritsee "se vauvan pää, joka on siellä...".
Eli siis joko takaapäin tai ei ollenkaan...ja luultavasti mennään tuon jälkimmäisen mukaan enemmän...onneks ei ole enää kovin montaa viikkoa jäljellä! Toivon vaan hartaasti, et seksi sujuisi synnytyksen jälkeen sit, ettei tulisi suuria repeämiä tmv. Minulle seksi on valtavan tärkeä asia parisuhteessa ja tulisin varmaan hulluksi, jos se loppuisi. :snotty:

Yhteistyössä