Sanokaa mikä väri?

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
http://www.potito.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Potito/Products/101010/SubProducts/101010-0001

Toisessa nettikaupassa on tota naturiakin... En osaa päättää mikä paras. Musta ehkä (tai hiili). Mietin et onko toi natur turhan arka väri.

Voihan kääk taas. :D

Kaverilla oli toi petrooli... ei ehkä sitä....

PUnanen on nätti mutta mietin, että onko tyhmä kun ei mun ulkoilupuvut oo yhtään sen värisiä. Onko sillä mitään merkitystä? Hiili tai natur ois neutraalit, mutta...

MIKS tää muka näin vaikeeta on?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Punainen ois mun. Miettimättä yhtään. Se vaan on niin kiva väri.

No seon kiva, mut mua hämää se että mun ulkoiluvaatteet ei oo punasta nähneetkään. tai on mutta vaaleanpunaista ja sitäkin vain vähän harmaan tehosteena.

No sit siihen harmaa. Ai että tuollaista ongelmaa en ole itse tajunnutkaa, että tosiaan ulkoilupuvun sävy, rattaiden sävy, kantorinkan sävy, tukan sävy... Argh tulen hulluksi. Voinko mitenkään jälkikäteen muuttaa niin, että ne olisivat olleetkin yhteensointuvat enkä olisi idiootti?

No älä vatuloi kovin kauaa vaan tilaa edes joku koska se on makuasia, mutta kantorepun käyttöikä jää väistämättä lyhkäiseksi.

No höpsis.. eihän jää. Minä kannoin rengasliinassakin vielä yli 2vuotiasta ja kaverin ergo oli lainassa meidän 2vuotiaan kanssa silloin. Ja olin sentään raskaana, kun kannoin. :)

Ja noi on tuotteita, joista saa aina lähes omansa takaisin myydessä.

No seon kiva, mut mua hämää se että mun ulkoiluvaatteet ei oo punasta nähneetkään. tai on mutta vaaleanpunaista ja sitäkin vain vähän harmaan tehosteena.

Mitäs tuosta. Se on niin tylsää pukeutua samaan väriin aina. Piristystä saa kätevästi väreistä. Elämä on muutenkin niin paskanharmaata, että kyllä tänne väriä mahtuu.

No sit siihen harmaa. Ai että tuollaista ongelmaa en ole itse tajunnutkaa, että tosiaan ulkoilupuvun sävy, rattaiden sävy, kantorinkan sävy, tukan sävy... Argh tulen hulluksi. Voinko mitenkään jälkikäteen muuttaa niin, että ne olisivat olleetkin yhteensointuvat enkä olisi idiootti?

No mut mä olenkin kampaaja ja mietin ihan liikaa kaikkia värihässäköitä ja niiden yhteensopivuutta. :ashamed: :laugh: :laugh:

Mitäs tuosta. Se on niin tylsää pukeutua samaan väriin aina. Piristystä saa kätevästi väreistä. Elämä on muutenkin niin paskanharmaata, että kyllä tänne väriä mahtuu.

No on mulla värejä, mutta mä tarkotinkin yhteensopivuutta.....

Taidan päätyä tohon mustaan/hiileen... ehkä se ois siroimman näkönen... luulen.... en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Ottaisin naturin. Neutraaleimmat saa aina helpoimmin myytyäkin...

Sitä mäkin mietin, että helpompi myydä eteenpäin. Taidan ottaa ton mustan.. se tuntuu paremmalta kuin toi natur, kun oon niin huithapeli, että sottaan sen vaaleen kummiskin. :laugh: :laugh:

Vauvalta tulee örkkiä, joka sotkee nimenomaan sen tumman. Mutta pestävähän se on, olipa tumma tai vaalea. Joten turhaan panikoit.

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Ottaisin naturin. Neutraaleimmat saa aina helpoimmin myytyäkin...

Sitä mäkin mietin, että helpompi myydä eteenpäin. Taidan ottaa ton mustan.. se tuntuu paremmalta kuin toi natur, kun oon niin huithapeli, että sottaan sen vaaleen kummiskin. :laugh: :laugh:

Vauvalta tulee örkkiä, joka sotkee nimenomaan sen tumman. Mutta pestävähän se on, olipa tumma tai vaalea. Joten turhaan panikoit.

Joo mutta toi meidän vauva ei örkkäile. Pestävä on, se on totta. Mut mä päädyn nyt tohon mustaan. :)

Yhteistyössä