A
ap
Vieras
Se herää joka hiton aamu viiden maissa karjumaan. Siis huutaa niin, että herättää pienemmän ja sit ei nuku enää kukaan. Ja tuo pienempi nukkuu melkeen kahdeksaan asti, jos sitä ei herätetä tuollain viideltä. Mä en ihan oikeesti enää jaksa, että toi herää noin aikaisin ja sit on ihan kauhee koko päivän ku väsyttää eikä tietenkää mee päiväunille, ihan järjettömät nukutussessiot saan pitää jos yritän saada sitä nukkumaan päivällä.
Olen kokeillu laittaa myöhemmin nukkumaan ja valvottaa päivällä, olen laittanu aikaisin nukkumaan ja nukukuttanut päivällä. Mutta mä en ihan oikeesti enää jaksa! Mä joudun kahta yliväsynyttä kuunnella täällä koko päivän ku ei tuo pienempikään pysty menetettyä yötä korvaamaan täysin päiväunilla. MÄ EN JAKSA :'(
Ikää tuolla herääjällä on melkein 3v.
Olen kokeillu laittaa myöhemmin nukkumaan ja valvottaa päivällä, olen laittanu aikaisin nukkumaan ja nukukuttanut päivällä. Mutta mä en ihan oikeesti enää jaksa! Mä joudun kahta yliväsynyttä kuunnella täällä koko päivän ku ei tuo pienempikään pysty menetettyä yötä korvaamaan täysin päiväunilla. MÄ EN JAKSA :'(
Ikää tuolla herääjällä on melkein 3v.