Sanokaa mitä mä teen..? :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kehtaa mustana

Vieras
Homma on siis seuraava... Odottelin palkkaa viime keskiviikkona, mut eipä tullutkaan, vaikka olin asian varmistanut toimistopäälliköltä, joka kuittasi sitten asian erehdyksenä (työsopimuksessa siis maininta poikkeavasta eka palkan maksupäivästä). Nyt rahaa 4? 14.11. saakka, ja perjantaina pitäisi hakea lapset mun luo... Autossa tankki tyhjä ja matkat työ-hoito-koti yht. 25km! Palkkaa tulee kuitenkin tuollon puolessa kuussa sen verran, että varmaa naurasivat sossussa pihalle, sukulaiset ja tutut on jeesanneet jo niin paljon muissa merkeissä lyhyen ajan sisään, että ei kehtaa enää kysyäkään, kun vanhemmatkin jo tappelevat kauttani, etteikö toinen voisi kustantaa jotakin :( Millä ihmeellä mä saan rahat bensaan, vaippoihin ja ruokaan..? :'(

Voit käydä kysymässä sossusta, saisitko toimeentulotukea. Sitä voidaan maksaa vaikka sinulla olisikin virallisia tuloja mikäli niitä tuloja ei ole käytettävissä sillä hetkellä. Siinä tilanteessa sitten vain tehdään toimeentulotuen suuruinen takaisinperintä kun sinulle palkkaa tulee. Eli tavallaan lainaat rahaa sossusta

siis oikeesti, laina ei ole vaihtoehto, koska tässä joutuu ehkä varautumaan siihenkin, että kela jättää maksamatta lasten hoitotuet, kun asian käsittely on vielä vaiheessa :(

no mut siis ethän sä voi olla kokonaan ilman rahaa, joten ei paljon vaihtoehtoja?? jos ei sitä mistään muuten tule, niin lainatahan sun täytyy? jos ei sulla oo mitään myytävää, mikä menis huudossa nopeesti kaupaks?? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis oikeesti, laina ei ole vaihtoehto, koska tässä joutuu ehkä varautumaan siihenkin, että kela jättää maksamatta lasten hoitotuet, kun asian käsittely on vielä vaiheessa :(

Mikset vie kanikonttoriin jotain tavaraa, haet sen sit ku tulee rahaa?

mitä sä haluat että sulle vastataan?
jos kerta et voi lainata mistään,et soskusta,et luottokorttia vinguttaan,et lainata kavereilta tai vanhemmilta,ei pikavippiä,ei oo mitään myytävää...niin mitä sä odotat että sulle sanotaan?

jos me tiedettäis mistä saa "ilmasta rahaa" ilman takaisinmaksua niin eiköhän me kaikki siit jo tiedettäis ;)

jos et voi lainaa ottaa etkä kehtaa keltään pyytää ni eipä sitä muita vaihtoehtoja keksi.Ellet saa myytyä jotain tässä parin päivän aikana. Ois kannattanu ennakoida tilanne. Mulla on aina pahanpäivän varalle rahaa....vaikkei tuloja juuri olekkaan.

huutiksessa on ollu tavaraa, hyväääkin, mut ei vaa sit satu oikeat ihmiset kohdalle. mut mitenpä tuota olisi voinut ennakoida, kun tili luvattiin viimeseksi päiväksi, ja sitten _ennakoi_ tosiaan sen mukaan. "Entisessäkin" elämässä rahat meni viimeistä pisaraa myöten lainojen ja muiden laskujen maksamiseen. Huonompi palkka mulla on ku vaikka sitte hoitsuilla :( Nyt ehkä parempi tilanne kunhan vaan tulis se palkka, että sais laitettua osan syrjäänkin...

Ap:lla kurja tilanne... :( Suosittelen kyllä nyt vielä menemään kerjuulle vaikka sinne vanhemmille tai jotain. Noita pikavippejä älä ihmeessä ota! ne on sillkkaa ihmisten rahastusta!

Mut oikeesti - tässä ketjussa käsketään vingutella korttia miinukselle tms. ja sitten jos ap joutuu sen takia velkakierteeseen, niin sitten on samat tyypit arvostelemassa, että mitäs olet päästäny tilit miinukselle - oma vika, ei saa valittaa... Hitto, mitä porukkaa!

Yhteistyössä