sanokaa mitä pitäs ajatella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastenhoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lastenhoitaja

Vieras
Tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen että mitä mun pitäs ajatella vanhemmista kun oon nähny monesti eri vanhempia baareissa ja välillä yksinhuoltajia halailemassa miestä..ajatelkaa... ihan on selvästi löyhämoraalisia vai oiskohan kuitenkin normaalia................ voinko enää hoitaa niiden lapsia...

Alkuperäinen kirjoittaja PPH:
Kuka jaksaa jankata näitä samoja???JUU,MÄ OON PPH,JA LASTEN ISÄT KÄY MUN LUONA..SO?

Mitäs ihmeellistä tuossa on käy ne isät päiväkodissakin siellä niitä on vastassa ryhmä naisia..joka päivä ootellaan että koskas tulee..

Kuka jaksaa jankata näitä samoja???JUU,MÄ OON PPH,JA LASTEN ISÄT KÄY MUN LUONA..SO?

Niin, varmaan vuoropäivinä äidin kanssa. Lapset on kotiin haettava. Tosin tuntuu, että olisi paikallaan haetuttaa tuo ap:kin jonnekin ja mahdollisimman pimaisesti ettei vaan joudu hoitamaan kenenkään lapsia. Mites muuten, saako vainoharhainen, epäluuloinen persoonallisuus hoitaa teidän löyhämoraalisten lapsianne?

Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja:
Tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen että mitä mun pitäs ajatella vanhemmista kun oon nähny monesti eri vanhempia baareissa ja välillä yksinhuoltajia halailemassa miestä..ajatelkaa... ihan on selvästi löyhämoraalisia vai oiskohan kuitenkin normaalia................ voinko enää hoitaa niiden lapsia...

Mutta mitäs vanhemmat ajattelee sinusta hoitajana, kun käyt baarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:

Niin, varmaan vuoropäivinä äidin kanssa. Lapset on kotiin haettava. Tosin tuntuu, että olisi paikallaan haetuttaa tuo ap:kin jonnekin ja mahdollisimman pimaisesti ettei vaan joudu hoitamaan kenenkään lapsia. Mites muuten, saako vainoharhainen, epäluuloinen persoonallisuus hoitaa teidän löyhämoraalisten lapsianne?

ei toi kyllä ollut ihan tosissaan kirjoitettu vaan vitsinä kirjoitin kun luin tota ketjua että joku nähnyt lastenhoitajan baarissa halailemassa. Oikeesti en kyllä ajattele noin toi oli vaan vitsinä heitetty aikaisempaa ketjua ajatellen.. Eikä tota siis oo oikeesti tapahtunu..

Yhteistyössä