sanokaa,mitä te ajattelisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tenppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tenppu

Vieras
Minun mieheni sairastui masennukseen vuosi sitten,masennus tuli ilmi ikävällä tavalla.Mieheni hakeutui hoitoon,minun tukien.Sai lääkkeet,ja näin kuntoutus alkoi.Seksi ei kiinnostanut miestäni lainkaan.12kuukauden aikana harrastimme seksiä 7kertaa.Vaikka minä jopa itseäni tyrkyttäen tein asiat helpoksi,ei miestäni kiinnostanut.

Noh,mieheni alkoi tekemään parantumista ja tuin häntä kovasti.
Toisinaan,puoli vuotta siitä kun mieheni masennus tuli ilmi ja asioita rupesimme hoitamaan niin mieheni mieli myös seksuaalisesti virkosi.Tai näin luulin..

Hän kertoi useasti kuinka tekee minua mieli,varsinkin kun hän oli töissä.
Ja kertoi kuinka odottaa että pääsee kotiin.
Ja lupasi vaikka minkälaista hellyyden/himon näyttöä niin kun hetki koitti niin ei,väsymys iski iltaisin heti kun siirryimme sänkyyn.Jos minä jaksan tehdä työtä,tehdä aloitteen niin mieheni innostuu.Orgasmia hän ei ole saanut aikoihin,sanoo että sen tekee ne mielialalääkkeet.

Mutta,minusta olisi ihanaa että hän näyttäisi halunsa minua kohtaa minulle,eikä vain "lupailisisi".En minä jaksa olla se aina joka antaa hellyyttä,keksii juttuja miehellen.

Onko teistä väärin jos tunnen että mieheni ei vaan enään haluan minua niin kovasti kuin väittää koska ei jaksa tehdä sen eteen työtä.Tämän vuoden puolella olemme rakastelleet peräti kolme kertaa!!

En tunne itseäni naiseksi joka saa mieheni syttymään...

Kiitos että sain avautua,kiitos kovasti...

En osaa tarkemmalla tasolla auttaa mutta se on varmasti totta että ne mielialalääkkeet vaikuttaa siihen laukeamisherkkyyteen. Monella miehellä vievät mukanaan koko kyvyn. On varmasti ikävä tilanne. Ymmärrän että on raskasta tehdä aina se aloite. En osaa muuten neuvoa kuin että kerro miehellesi suoraa tai vaikka rautalangasta vääntämällä tee ne tarpeesi näkyviksi.

Kyllä ne mielialalääkkeet oikeasti tekee ihan ihme tepposia. Voi olla, että miehesi oikeasti haluaa paljon, mutta asia mutkistuu, kun sinä oletkin siinä ihan käden ulottuvilla. Ehkä mies haluaisi haluta, eikä halua myöntää, kuinka paljon lääkkeet oikeasti vaikuttaa.

Onneksi niitä lääkkeitä ei tarvitse syödä koko loppuelämää.

Sun täytyy varmaan varastaa teille yhteistä aikaa. mutta päivällä, jos se mies kerran aina illalla on niin väsy. Ei tuo varmasti johdu sinusta.

niin,tiedän että johtuu varmasti paljonkin noista lääkkeistä mutta tässä välissä kuitenkin kaikki toimi hetken ok.

Olemme puhuneet asioista paljon,minä siis puhun ja kyselen,kerron jos jokin mieltäni painaa.

Ehkä olen vain niin väsynyt siihen että pitää yrittää jaksaa yrittää ymmärtää...Ehkä ne omat voima varat vaan alkaa loppua.

Sanoin miehelleni tuosta että pitäisikö hänen käydä lääkärissä puhumassa lääkkeiden tuomista sivu vaikutuksista jotka ovat tulleet nyt kun on lääkettä syöty kohta vuosi.Mutta taitaa olla liian kova pala mennä niistä puhumaan mutta onko se sitten kovempi pala kun parisuhde kärsii...

Yhteistyössä