T
Tenppu
Vieras
Minun mieheni sairastui masennukseen vuosi sitten,masennus tuli ilmi ikävällä tavalla.Mieheni hakeutui hoitoon,minun tukien.Sai lääkkeet,ja näin kuntoutus alkoi.Seksi ei kiinnostanut miestäni lainkaan.12kuukauden aikana harrastimme seksiä 7kertaa.Vaikka minä jopa itseäni tyrkyttäen tein asiat helpoksi,ei miestäni kiinnostanut.
Noh,mieheni alkoi tekemään parantumista ja tuin häntä kovasti.
Toisinaan,puoli vuotta siitä kun mieheni masennus tuli ilmi ja asioita rupesimme hoitamaan niin mieheni mieli myös seksuaalisesti virkosi.Tai näin luulin..
Hän kertoi useasti kuinka tekee minua mieli,varsinkin kun hän oli töissä.
Ja kertoi kuinka odottaa että pääsee kotiin.
Ja lupasi vaikka minkälaista hellyyden/himon näyttöä niin kun hetki koitti niin ei,väsymys iski iltaisin heti kun siirryimme sänkyyn.Jos minä jaksan tehdä työtä,tehdä aloitteen niin mieheni innostuu.Orgasmia hän ei ole saanut aikoihin,sanoo että sen tekee ne mielialalääkkeet.
Mutta,minusta olisi ihanaa että hän näyttäisi halunsa minua kohtaa minulle,eikä vain "lupailisisi".En minä jaksa olla se aina joka antaa hellyyttä,keksii juttuja miehellen.
Onko teistä väärin jos tunnen että mieheni ei vaan enään haluan minua niin kovasti kuin väittää koska ei jaksa tehdä sen eteen työtä.Tämän vuoden puolella olemme rakastelleet peräti kolme kertaa!!
En tunne itseäni naiseksi joka saa mieheni syttymään...
Kiitos että sain avautua,kiitos kovasti...
Noh,mieheni alkoi tekemään parantumista ja tuin häntä kovasti.
Toisinaan,puoli vuotta siitä kun mieheni masennus tuli ilmi ja asioita rupesimme hoitamaan niin mieheni mieli myös seksuaalisesti virkosi.Tai näin luulin..
Hän kertoi useasti kuinka tekee minua mieli,varsinkin kun hän oli töissä.
Ja kertoi kuinka odottaa että pääsee kotiin.
Ja lupasi vaikka minkälaista hellyyden/himon näyttöä niin kun hetki koitti niin ei,väsymys iski iltaisin heti kun siirryimme sänkyyn.Jos minä jaksan tehdä työtä,tehdä aloitteen niin mieheni innostuu.Orgasmia hän ei ole saanut aikoihin,sanoo että sen tekee ne mielialalääkkeet.
Mutta,minusta olisi ihanaa että hän näyttäisi halunsa minua kohtaa minulle,eikä vain "lupailisisi".En minä jaksa olla se aina joka antaa hellyyttä,keksii juttuja miehellen.
Onko teistä väärin jos tunnen että mieheni ei vaan enään haluan minua niin kovasti kuin väittää koska ei jaksa tehdä sen eteen työtä.Tämän vuoden puolella olemme rakastelleet peräti kolme kertaa!!
En tunne itseäni naiseksi joka saa mieheni syttymään...
Kiitos että sain avautua,kiitos kovasti...