Sanokaa mulle, että mä oon tyhmä!!!!

Perun puheeni tuosta oletko viisas vai tyhmä tässä asiassa. Ilmaisen uuden mielipiteeni vasta kun eronsyy on selvä. Eihän sitä muuten voi sanoa kumpi vetää pidemmän korren! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä selitä! Sä sanoit olevas kateellinen kaverilles.

Mä olen onnellinen kaverin puolesta ja olen jo tuota uutista kaverilta odottanutkin.

Jos et itte ole ollut tuossa tilanteessa, niin et voi ymmärtää mun tunteita. Koska katkera, vihainen tai kateellinen en ole kaverille. Kyse kuitenkin ihmisestä jonka olen tuntenut lähes 20 vuotta, niin en todellakaan pilaisi sitä ystävyyttä jonkun katkeruuden takia.

Et sä oikeesti ole tyhmä. Sä olet ihminen jolla on tunteet ja se on musta ihan hemmetin iso asia tässä maailmassa!
Mut jätettiin ihan tylysti ja senkin jälkeen mies leikki mun tunteilla (mikä tietty oli osin mun oma vika kun en osannut sanoa ei kun halusi tulla käymään vaikka ei halunnutkaan seurustella)
Mun maailma romahti silloin ja uudemmaan kerran silloin kun kuulin että muutti toisen naisen kanssa asuun. Hän joka ei halunnut sitoutua!
Nyt olen aika hyvin jaloillani vaikka häntä paljon ajattelenkin.
Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tyytyväinen siitä että mulla on tunteet enkä koskaan voisi kohdella ketään niin kylmästi ja tunteettomasti kuin hän mua.

Alkuperäinen kirjoittaja an:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi erositte?

Kuten jo tuolla aiemmin mainittin, niin en halua tarkemmin selvittää että miksi erottiin.

Ahaa, et kerro syytä koska miehelläsi oli hyvä syy jättää???

Se olin mä joka jätin...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Et sä oikeesti ole tyhmä. Sä olet ihminen jolla on tunteet ja se on musta ihan hemmetin iso asia tässä maailmassa!
Mut jätettiin ihan tylysti ja senkin jälkeen mies leikki mun tunteilla (mikä tietty oli osin mun oma vika kun en osannut sanoa ei kun halusi tulla käymään vaikka ei halunnutkaan seurustella)
Mun maailma romahti silloin ja uudemmaan kerran silloin kun kuulin että muutti toisen naisen kanssa asuun. Hän joka ei halunnut sitoutua!
Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tyytyväinen siitä että mulla on tunteet enkä koskaan voisi kohdella ketään niin kylmästi ja tunteettomasti kuin hän mua.

Sirjako täällä puhuu? :D::D

Mä sain itkukohtauksen kun kuulin että ex on saanut nykyisen kumppaninsa kanssa lapsen. Ja meidän suhteesta oli tuolloin kolmetoista vuotta! Ero vaan oli aikanaan niin kipeä ja johti identiteettikriisiin. Tulin erittäin kipeällä tavalla hylätyksi. Tuo voimakas reaktio kertoi että jotain oli jäänyt tapahtuneesta käsittelemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Sirjako täällä puhuu? :D::D

No en kyllä tiedä kuka on Sirja.

No oonhan mä monesti sanonutkin mutta aina oot herneet nokkaan vetäny siitä.

Häh? :o

No helvetti, toi sun otsikkos!!!!!!!!!

Onneksi itte tiedän, että mulla on aivotoimintaa enemmän kuin niillä jotka kerta toisensa jälkeen aukovat mulle päätänsä.

Onneksi itte tiedän, että mulla on aivotoimintaa enemmän kuin niillä jotka kerta toisensa jälkeen aukovat mulle päätänsä.

Joo. Vain todella fiksu tekee aloituksen otsikolla haukkukaa mua ja suuttuu kun sitten saa mitä tilaa.

Joo. Vain todella fiksu tekee aloituksen otsikolla haukkukaa mua ja suuttuu kun sitten saa mitä tilaa.

Sulla sitten juoksi ohi ja lujaa.

Yhteistyössä