Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ei se oikein muukaan voi olla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ei se oikein muukaan voi olla?![]()
Joo ja kuten ehkä huomasit niin tuo on Ninnin suussa :/
En enää ihmettel miksi on jo viikon itkenyt vissiin 80% hereilläolo ajastaan.
Takahampaat on tässsä tehnyt mutta tuo!
Alkuperäinen kirjoittaja vai pehmee:onko se kova niinku hammas?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vai pehmee:onko se kova niinku hammas?
No on |O Voihan vittu, enpä nyt muut avoi sanoa..Viepä 1v hammaslääkärin poistattaan tuollainen luonnonoikku :/
Minulta periny vissiin hampaat, itselläni on leikattu 2 ylimääräistä hammasta jotka ei edes hammaskarttaan kuulu![]()
Ja tytön alahampaat on juuri samalla tapaa sekaisin kun minullakin on..
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vai pehmee:onko se kova niinku hammas?
No on |O Voihan vittu, enpä nyt muut avoi sanoa..Viepä 1v hammaslääkärin poistattaan tuollainen luonnonoikku :/
Minulta periny vissiin hampaat, itselläni on leikattu 2 ylimääräistä hammasta jotka ei edes hammaskarttaan kuulu![]()
Ja tytön alahampaat on juuri samalla tapaa sekaisin kun minullakin on..
:hug: voipi olla että nukutuksessa joutuvat poistamaan, jos toteavat että siitä haittaa on juuri nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:siis onko se siinä etuhampaiden takana heti? mulla tulee siihen aina välillä sellainen luupiikki, tosi kipeä kun pukkaa läpi ja häviää itsekseen. johtuu mulla kovasta stressistä. hammaslääkäriltä sitä aikoinaan kysyin kun ihmettelin miks sellainen mun suussa on.