Sanokaa mulle että tuo ei ole hammas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
:/
http://www.aijaa.com/v.php?i=2241131.jpg

Etuylähampaiden alapuolella.. Kuva on vähän huono, tässä se näkyy oikein kirkkaana!
http://www.aijaa.com/v.php?i=2241132.jpg

Mitä hemmettiä tuolle tekee jos se nyt tosiaan hammas on!? :o :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ei se oikein muukaan voi olla? :o

Joo ja kuten ehkä huomasit niin tuo on Ninnin suussa :/
En enää ihmettel miksi on jo viikon itkenyt vissiin 80% hereilläolo ajastaan.
Takahampaat on tässsä tehnyt mutta tuo!

voi ei :| puhelin kauniiseen käteen vaan ja soitto neuvolaan tai suoraan hammaslääkäriin

Voipi olla :/ sitte pitää ottaa kuvat ja vetää "ylimääräiset" irti jos on. Mun eksällä oli aikoinaan tullut 2 riviä maitohampaita tuolleen vierekkäin ylhäälle, ylimääräset tietysti piti poistaa.

eipä auta muu kun hammaslääkäriin.Mulla oli itellä pienenä kans tollee hampaiden takana hammas, koska leuka on niin ahdas ettei ollu mahtunu kasvaan.Hammasta koitettiin oikoa riviinsä mut eipä mahtunu joten jouduttiin poistaan.
Minkä ikänen lapsi on?

Alkuperäinen kirjoittaja vai pehmee:
onko se kova niinku hammas?

No on |O Voihan vittu, enpä nyt muut avoi sanoa..Viepä 1v hammaslääkärin poistattaan tuollainen luonnonoikku :/

Minulta periny vissiin hampaat, itselläni on leikattu 2 ylimääräistä hammasta jotka ei edes hammaskarttaan kuulu :whistle:
Ja tytön alahampaat on juuri samalla tapaa sekaisin kun minullakin on..

Mun pikkuveljellä oli kans tollanen "ylilukuinen" vai mikä se oikea termi sille olikaan... Sillä se otettiin pois vasta ihan vanhempana - kait se riippuu siitä, että missä kohtaa se on, että kuinka pian sitä aletaan operoimaan.

No on |O Voihan vittu, enpä nyt muut avoi sanoa..Viepä 1v hammaslääkärin poistattaan tuollainen luonnonoikku :/

Minulta periny vissiin hampaat, itselläni on leikattu 2 ylimääräistä hammasta jotka ei edes hammaskarttaan kuulu :whistle:

:hug: voipi olla että nukutuksessa joutuvat poistamaan, jos toteavat että siitä haittaa on juuri nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

:hug: voipi olla että nukutuksessa joutuvat poistamaan, jos toteavat että siitä haittaa on juuri nyt.

Näin luulen minäkin. Ei ne pysty varmaan hereilläolevalta yksveeltä sitä poistaa.

Mä voisin ottaa yhden ylimääräisen hampin tänne, kun mulla on rautahampaita yks liian vähän :wave: Eli mulla on toi maitohammas kulmassa vielä paikallaan, kun siihen ei oo tulossa koskaan pysyvää tilalle...kunnes mätänee niin että pitää poistaa :/

jos se on maitohammas, niin itsekseenhän se irtoaa. jos rautahammas kasvaa tuollalailla kitalakeen, niin todennäköisesti vanhempana laittavat hammasraudat tai operoivat isommaltikin.

siis onko se siinä etuhampaiden takana heti? mulla tulee siihen aina välillä sellainen luupiikki, tosi kipeä kun pukkaa läpi ja häviää itsekseen. johtuu mulla kovasta stressistä. hammaslääkäriltä sitä aikoinaan kysyin kun ihmettelin miks sellainen mun suussa on.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
siis onko se siinä etuhampaiden takana heti? mulla tulee siihen aina välillä sellainen luupiikki, tosi kipeä kun pukkaa läpi ja häviää itsekseen. johtuu mulla kovasta stressistä. hammaslääkäriltä sitä aikoinaan kysyin kun ihmettelin miks sellainen mun suussa on.

on..oikeastaan ihan kii etuhampaissa

Nostanpa tämän.. Eli käytiin lääkärissä :'( jestas mikä huuto siellä oli..
No kuitenkin, ei 100% varmasti osannut sanoa mikä tuo on, ei ehkä kuitenkaan hammas mutta ei ollut varma.Eihän se tyttö oikein antanut katsoa.
No koko yläien oli tosi punainen ja näytti siltä että suutulehdus on pikkuisella :/ alhaalla ei näkynyt mitään.
särkylääkettä vaan ja viikon päästä torstaina kontrolli, jos ei ole mennyt ohi niin sitten pitää alkaa miettimään antibioottia tai jotain vastaavaa.

Yhteistyössä