sanokaa mulle ettei oo mahdollista...joohan????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä maksoin tänään sairaalalaskun (vajaa 300?) ja täytin siitä hakemuksen kun saan siis (luojan kiitos) summasta 80% sairaskassasta takaisin. No, kävin sitten kaupassa ja mulla oli se kuori kädessä että laitan postilaatikkoon sen. Vieras kauppa, mutta oletin että pihassa olis postilaatikko. Puhuin samaan aikaan puhelimessa anopin kanssa.

Sitten kävin kaupassa ja lainaamassa leffoja ja ajoin sitten "oman kaupan" pihaan että vien kirjeen postiin. Mutta ei mulla ollut enää kirjettä...

Nyt kysymys kuuluu että enhän laittanut tuota kirjettä roskiin??? Siis kai siinä vieraan kaupan pihassa oli postilaatikko ja mä laitoin kirjekuoren sinne??? Eiks vaan joohan???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sulle sanottiin lääkärissä? toivottavasti kaikki on ok :)

Kiitos kysymästä =) . Mä jo laitoinkin kuulumisia tuonne eiliseen ketjuun, mutta se tipahti heti alas. Tilanne on pysynyt ennallaan,ei parempaan eikä huonompaan suuntaan. Ja kotiin pääsin onneks =)

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:o toivottavasti laitoit postilootaan..tai voithan sä soitta sinne puotiin ja kysyä,jos ois sinne jääny?

Hitto kun on niin laho pää ettei vaan muista :headwall: :headwall: . Mutta en usko että se on puodissa se kuori kun muistelisin että olisin sen kuoren (ehkä) tuuppassut johonkin luukkuun just sen vieraan kaupan edessä (jonka siis jo sitten unohdin kun myöhemmin lähdin viemään samaa kuorta). Täytyy varmaan huomenna käydä tarkastamassa että siinä kaupan edessä olis postilaatikko. Jos on,niin ehkä ihan hyvät mahkut että kuori olis päätyny sinne...

Mulle olis mahdollista :ashamed: Siis toi roskikseen päätyminen. Kerran entisessä työpaikassa siivoojana jouduin roudaamaa moppeja paikast A paikkaan B, ja erinäisen kerran tunsin itseni fiksuksi kun kaivoin moppipusseja roskiskesta

Yhteistyössä