Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Meillä oli esikoisella toinen poika viikonlopun yökylässä ja tänään lähtee takas kotiin toinen poika joka tuli toissapäivänä. Mä olen intsinä vääntänyt jos jonkinmoista sapuskaa ja esikoinen on kyllä ollut innoissaan. Vaan ei kaverit. Ihan liian monta kertaa olen nyt kuullut että ei tykkää siitä ja tuosta.
Mä koitan tässä muistella että mitäs kaikkea olen tarjonnut...
Perjantai-illalla iltapalaksi leipää, keitettyä kananmunaa ja Paula-vanukkaat. Näistä ainoastaan leipä kelpasi pojalle. Viikonlopun limsaksi ostin pojille Fantapullon, joka ei kelvannut pojalle.
Lauantaina käytiin pitsalla, se sentään kelpasi. Iltapalaksi tein ruisleivästä lämppäreitä, jossa päällä kinkkua ja juustoa. Lisäksi tein pestopatonkia, eli pestoa, tomaattia, mozzarellaa ja auringonkukansiemeniä patongin väliin ja uuniin. Ei kelvannut kummatkaan.
Sunnuntaina grillattiin makkaraa ja jauhelihapihvejä (siis itse tein ja voi että ne on hyviä). Makkara kelpasi, pihvit ei.
Nyt en muista viikonlopulta muuta mitä syötiin, mutta siis ääreisharva juttu kelpasi.
Tää toka kaveri sitten... tiistaina tein taas pitsaa (harvinaista tämmöinen. Nyt vaan tein synttäreille pitsaa valmiiksi pakkaseen ja lauantaina oltiin ekaa kertaa koko kesänä ulkona syömässä). Päällä oli kinkkua, jauhelihaa, paprikaa ja ananasta. Ei kelvannut.
Aamupalaksi oli riisipuuroa, joka ei kelvannut. Lounaaksi syötiin salaattia ja grillissä lämmitettyä leipää. Ei oikein maistunut. Päivälliseksi oli lihapullia, perunaa ja salaattia. Lihapullatkaan ei oikein maistunut.
Saas nähdä, pian syödään hernekeittoa ja pannaria...mahtaakohan kelvata.
Mutta siis missä mättää? Söiskö teidän lapset näitä ruokia, olenko mä huono tekemään ruokaa vai mikä pielessä? Mielipiteitä?
noita ei meidänkään tyttö söis.... kaikki muut olis kelvannu ihan ilomielin kyllä
ei varmastikkaa kokkaustaidoissa ole mitään vikaa..