Sanokaa nyt miulle että oon ihan pöhkö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Naapuri on raskaana, vasta huomattiin. Nyt oon pari kertaa huomannut katsovani sitä masua, ihastellen, ja vähän kateellisena.
Siis meille ei oo, ainakaan suunnitellusti tulossa lapsia enää, ollaan yhessä näin päätetty. Ja järjellä ajateltuna se on ihan oikeestikin järkevää, kun näittenkin kans ollaan helisemässä, asuntoon ei mahdu enempää jne.
Ja oon tosi iloinen naapurin puolesta, vaikuttavat mukavilta ihmisiltä ja heillä on suloinen pieni tyttö jo, meijän kuopuksen ikiä..

Mutta miksi tulee tämmöinen olo?
Sanokaa nyt järjen sanoja, miten ootte päässeet tämmöisistä vauva-ajatuksista?

en osaa sanoa mitään järkevää. meiän naapuriin syntyy vauva ihan näillä näppäimillä ja vaikka mä olen vannonu etten ole enää ikinä raskaana niin nyt sit haaveilen salaa kuintenkin siitä neljännestä... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pöhkömpi:
en osaa sanoa mitään järkevää. meiän naapuriin syntyy vauva ihan näillä näppäimillä ja vaikka mä olen vannonu etten ole enää ikinä raskaana niin nyt sit haaveilen salaa kuintenkin siitä neljännestä... :headwall:

Ai,muitakin on.. :hug:

Ärsyttävä olo..Just yks päivä juteltiin kaverin kans, miten kamala kokemus synnytys on, hän oli opintojen takia ollut seuraamassa..mutta harmittaa laittaa noita pieneksi menneitä vauvanvaatteita pois, vaikka pakkohan se on. :/

ja meillä kunmie s vannotti että naapurin täti on raskaana ..ja mie kieltäydyin tiiraamasta..ja sitten tiirailin kuitenkin.. olin varmaan yhtä vihreet kun nuo koivuissa olevat hiirenkorvat nyt :laugh: ja sitten isännän kaverille synty pien tytt..ja piti sitä sylissä ja hönkäili että kuin se oli ihana, pehmaa, sullonen ja tuhiseva.. siis vauvakuumeessa koko ukko :D..niin minä hyvää hyvyyttäni annoin ajatukselle vallan että *entäs jos sitten miekin.. kun oishan se kiva olla tonnikeijun kokonen..* ja HUMPS!!! .. sitä saa mitä tilaa.. nytten sitten kämppä käy ahtaammaks kuinkoskaan autosta puhumattakaan..meille kun tulee kuudes :D...asunnossa tehdään huoneen muutoksia vielä ja sitten tila ois jaettu kaikille sopivaks ja isäntä menee ajamaan D-korttia..autonvaihtoa suunnitellen :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ja meillä kunmie s vannotti että naapurin täti on raskaana ..ja mie kieltäydyin tiiraamasta..ja sitten tiirailin kuitenkin.. olin varmaan yhtä vihreet kun nuo koivuissa olevat hiirenkorvat nyt :laugh: ja sitten isännän kaverille synty pien tytt..ja piti sitä sylissä ja hönkäili että kuin se oli ihana, pehmaa, sullonen ja tuhiseva.. siis vauvakuumeessa koko ukko :D..niin minä hyvää hyvyyttäni annoin ajatukselle vallan että *entäs jos sitten miekin.. kun oishan se kiva olla tonnikeijun kokonen..* ja HUMPS!!! .. sitä saa mitä tilaa.. nytten sitten kämppä käy ahtaammaks kuinkoskaan autosta puhumattakaan..meille kun tulee kuudes :D...asunnossa tehdään huoneen muutoksia vielä ja sitten tila ois jaettu kaikille sopivaks ja isäntä menee ajamaan D-korttia..autonvaihtoa suunnitellen :D

Oho.. :D Onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

ai niin...unohdin vielä.. et oo ihan höppänä.. ihan normaali oot :D..

ja miun veli sanoo moneen asiaan (mitä pitää soveltaen rakentaa tms.) että " meissä kaikissa asuu pieni MacGywer" ..se sellanen heppu joka improvisoi ihan mitä vaan että hommat hoituu..:D tarkotan siis repaamisia tms. :D

Voi, kyllä mä kattelen masuja kaiholla :D Mutta mulla kyteekin ajatus neljännestä, pitäisi tuo mies vaan saada vielä näkemään asia samalla tavalla :whistle: Niinhän tuo oli alkuun kolmattakin vastaan, mutta ihan itse tuli sitten toisiin aatoksiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Voi, kyllä mä kattelen masuja kaiholla :D Mutta mulla kyteekin ajatus neljännestä, pitäisi tuo mies vaan saada vielä näkemään asia samalla tavalla :whistle: Niinhän tuo oli alkuun kolmattakin vastaan, mutta ihan itse tuli sitten toisiin aatoksiin ;)

:D

Kiitos vastaajille, ehkä tää on sitten "normaalia" vaikka olo vähän jakomielinen onkin. :xmas:

Yhteistyössä