Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen Pohjois-Pohjanmaalla. En tiedä oikeen. Tuo Puutarhuri olis ehkä se joka kauheesti kiehtos. Tai lähinnä tuo Kukka- ja Puutarhakauppa-jutska. Mutta mä en tiiä. Oikeesti mun suurin ongelma taitaa olla se etten uskalla. Itsetunto nolla. Mihin vaan oon liian avuton,enkä osaa mitään. Liian kauan ollu kotona.
Ainii, vielä tosta uskaltamisesta... Haet vaan kouluun, katot pääsetkö ja mietit sitten uudestaan. Se, että saa opiskelupaikan tekee siitä konkreettisempaa ja se alkaa tuntumaan hyvältä ajatukselta.
Osaatko sanoa missä kouluissa olis aikuis-opiskelijoille tuoKukka-ja Puutarhakauppa-linja? Olitko sä käyny just tuon linjan?
Mä kävin yo-pohjaisena tuon puutarhatuotannon perustutkinto linjan, suuntautumisena kukka- ja puutarhakauppa. Syksyllä jatkan aikuislinjalla. Netistä löytyy puutarhaliitto.fi ja sieltä puutarha-alan koulutus. Siellä on listattu opiskelupaikat.
Olitko kotoisin siis Oulusta tai läheltä sieltä? Googletin ja huomasin, että Oulun seudun ammattiopistossa voi opiskella kukka-ja puutarhakauppaa.