Sanokaa rehellisesti *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mitä tuosta. Sinulla on kaunis keskivartalo, ei yhtään ylimääräistä. Nuo raskausarvet vaalenee paljon vielä tuosta ja ne ovat muistona sinulle maailman tärkeimmästä tapahtumasta. Sinusta tuli äiti. Vatsanahkasi ei ole pahasti venynyt ollenkaan! Ole ylpeä itsestäsi. Naisen kaunis vartalo:)

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Vauva synty kolme kuukautta sitten, enpä tiedä missä ajassa pitäisi palautua.

Mun vauva syntyi reilu 4v sitten ja mun maha on saman näkönen, tosin arvet on jo haalistuneet vaikkakin näkyvät edelleen.

Ei kukaan täyspäinen halua loukata vasta vauvansaanutta, eikö niin naiset? Mahaa on, arpia on, mutta ajattele ap, että kun vatsanahka on 9 kk venynyt, niin joillakin mahan palautuminen kestää yhtä kauan, jopa kauemmin. Toisilla taas paljon lyhyemmän aikaa. Me ollaan yksilöitä kaikki ja vertailu on turhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Vauva synty kolme kuukautta sitten, enpä tiedä missä ajassa pitäisi palautua.

Mut sulla on nätti napa jo! Mun on ihan hirvee. Ja mulla näkyy vieläkin se "poikaviiva", vaikka synnytyksestä mullakin yli 2kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kukaan:
Ei kukaan täyspäinen halua loukata vasta vauvansaanutta, eikö niin naiset? Mahaa on, arpia on, mutta ajattele ap, että kun vatsanahka on 9 kk venynyt, niin joillakin mahan palautuminen kestää yhtä kauan, jopa kauemmin. Toisilla taas paljon lyhyemmän aikaa. Me ollaan yksilöitä kaikki ja vertailu on turhaa.

Näinhän se on ihan oikeasti. Vatsanahka, lihakset ja kaikki muutkin löystymiset ja venymiset ovat tapahtuneet pitkän ajan kuluessa. Ne vaativat palautuakseen vähintään yhtäpitkän ajan!
Otappa kuva vuoden päästä, ellet ole uudelleen raskaana, olet varmasti ihan erinäköinen. Ja vaikka et olisikaan, niin ei sekään maailmaa kaada!

tosi hyvin on maha palautunut, saat vielä itsesi bikinikuntoon kesäksi :D arvet vaalenee tosi paljon, oikeastaan kokonaan. Minulla oli yhtä tummat arvet ja nyt ne ovat poissa!! Synnytin 8,5kk sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja jiii:
tosi hyvin on maha palautunut, saat vielä itsesi bikinikuntoon kesäksi :D arvet vaalenee tosi paljon, oikeastaan kokonaan. Minulla oli yhtä tummat arvet ja nyt ne ovat poissa!! Synnytin 8,5kk sitten.

En mä tule koskaan käyttämään bikineitä, en vain kehtaa. Ja tuossa mä vedän mahaa sisään, noloa..

Mä olisin halunnut rehellisiä vastauksi, en mitään vauvaonnitteluja, niiden läpi paistaa että maha on kamala. :(

Miks kukaan haluaa edes kysyä omasta mahasta mielipiteitä jollakin palstalla?
Eikö se ole pääasia että itse ja oma mies tietää mitä vaatteiden alla on, pitääkö koko kansalle näyttää.
Kyllä ne arvet vaalenee,usko pois.
Mut ei kannate ihmeitä odottaa kun synnytyksestä vähän aikaa.

Yhteistyössä