Sanokaapa ajatuksenne tästä asunnosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piipa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tapetit vaihtoon, saunan seinät on kamalan väriset, holvikaari oviaukot on aika yöks.
Mutta muuten jees. Terassi kiva.
Iso asunto ja hintakaan ei päätä huimaa.

Meillä on kolmiossa yhtiövastike hippasen vajaa 300, sisältäen kolmen hengen vedet, joten tuonkokoisesta asunnosta reilu 400 on kai ihan siedettävä vielä. Kai?

Ihan kivan näköinen asuntohan tuo oli, ja todella halpa. Mua kiinnostaisi se, minkä verran tuossa on omaa pihaa ympärillä - siis pääsikö siellä tekemään omaa puutarhaakin. Hoitovastike on melko kallis, saakohan sen maksaa heti pois?

Mulla on sukulaisiakin paikkakunnalla, ja olenkin aina sanonut, että siellä oliisi ihan kiva asua, jos vain olisi myös töitä siellä.

[QUOTE="poikia3";26891206]Ihan kivan näköinen asuntohan tuo oli, ja todella halpa. Mua kiinnostaisi se, minkä verran tuossa on omaa pihaa ympärillä - siis pääsikö siellä tekemään omaa puutarhaakin. Hoitovastike on melko kallis, saakohan sen maksaa heti pois?

Mulla on sukulaisiakin paikkakunnalla, ja olenkin aina sanonut, että siellä oliisi ihan kiva asua, jos vain olisi myös töitä siellä.[/QUOTE]

hoitovastikehan maksetaan joka kuukausi. Rahoitusvastiketta ei ole ainakaan merkattu olevaksi.

[QUOTE="poikia3";26891206]Ihan kivan näköinen asuntohan tuo oli, ja todella halpa. Mua kiinnostaisi se, minkä verran tuossa on omaa pihaa ympärillä - siis pääsikö siellä tekemään omaa puutarhaakin. Hoitovastike on melko kallis, saakohan sen maksaa heti pois?

Mulla on sukulaisiakin paikkakunnalla, ja olenkin aina sanonut, että siellä oliisi ihan kiva asua, jos vain olisi myös töitä siellä.[/QUOTE]

Ollaan menossa tuota katsomaan ensi viikolla. Näkee sen pihan vähä paremmin. Nyt ollaan kierrelty vähä siellä suunnilla, mutta ei oo kehannu pihaan mennä kurkkimaan eli en osaa siitä mitään sanoa :)

[QUOTE="vieras";26891226]Vastike on iso.
Myyjä maksaa kylpyhuoneremontin, joten teillä ei paljon vaikutusmahdollisuuksia siihen ole?

Joutuuko lapset kulkemaan tuon junaradan yli kouluun?[/QUOTE]

Ei joudu. Keskusta eri suunnalla.

Minuutin vilkaisun perusteella.

Vastike on aivan tolkuton. Pyydä nähtäväksi yhtiön paperit ja selvitä mistä tuo koostuu.

Tasakatto. Onkohan kattoremppaa varten otettu yhtiölainaa ja siksi vastike suuri? Se kyllä pitäisi näkyä rahoitusvastikkeena, mutta ei olisi eka eikä viimeinen kerta, kun välittäjä merkkaa miten sattuu.

Tuossa on joku urheilukenttä lähellä. Kävisin hiippailemassa arki- ja viikonloppuiltaisin ja kuulostelisin menoa. Jos siellä pörrää 20 mopojonnea tai vanhempia Corolla-Teroja, niin voi olla yllättävää meluhaittaa.

Minuutin vilkaisun perusteella.

Vastike on aivan tolkuton. Pyydä nähtäväksi yhtiön paperit ja selvitä mistä tuo koostuu.

Tasakatto. Onkohan kattoremppaa varten otettu yhtiölainaa ja siksi vastike suuri? Se kyllä pitäisi näkyä rahoitusvastikkeena, mutta ei olisi eka eikä viimeinen kerta, kun välittäjä merkkaa miten sattuu.

Tuossa on joku urheilukenttä lähellä. Kävisin hiippailemassa arki- ja viikonloppuiltaisin ja kuulostelisin menoa. Jos siellä pörrää 20 mopojonnea tai vanhempia Corolla-Teroja, niin voi olla yllättävää meluhaittaa.

Kiitos vinkistä.

Ei oo näkyny kylänjamppoja tuolla. Ennen tuolla urhelukentän rakennuksessa oli erinäisiä viikonloppurientoja, mutta nykyisin ei enää järjestetä ja tilat vain urheilu ja messu-käytössä.

Mun mielestä vaikuttaa hyvältä, että remppoja yhtiössä tehdään. Meillä on vähän uudempi rivari, mutta kuitenkin vanha ja täällä osakkaat ei halua tehdä mitään remonttia, talot rapistuu käsiin. Ei oo paha vastike.

Minkälainen summa teillä olisi varaa laittaa heti remppaan?
Tuo meinaan näyttää siltä että kaiken saa tehdä uusiksi.

Keittiökin ilmeisesti aika vanha ja vain vetimet vaihdettu?
Teräksisestä tiskipöydästä ja ovista päätellen.

Mäntykatto kaikkialla, täytyy repiä pois ja laittaa uusiksi.

Isolla rempalla voi saada kyllä kivan, isot ikkunat ja päätyasunto on plussaa piha näyttää kivan rehevältä, tosin kuvista ei saa kunnolla käsitystä.

[QUOTE="vieras";26891269]Minkälainen summa teillä olisi varaa laittaa heti remppaan?
Tuo meinaan näyttää siltä että kaiken saa tehdä uusiksi.

Keittiökin ilmeisesti aika vanha ja vain vetimet vaihdettu?
Teräksisestä tiskipöydästä ja ovista päätellen.

Mäntykatto kaikkialla, täytyy repiä pois ja laittaa uusiksi.

Isolla rempalla voi saada kyllä kivan, isot ikkunat ja päätyasunto on plussaa piha näyttää kivan rehevältä, tosin kuvista ei saa kunnolla käsitystä.[/QUOTE]

Ehkä 500-10000 e. Miksi mäntykatto pois? Eikös se riitäs maalaus vaan.

Yhteistyössä