sanokaapas rehellisesti kuka saa seksiä harrastettaessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksi-ilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä, aina. Ja helposti.

Mutta onko kellään sellaista, ettei "halua" enempää kuin sen yhden? Ts. tuntuu epämiellyttävältä jos orkun jälkeen jatkaa. Ainakin saman tein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpas rehellisiä vastauksia!!
Hämmästyttävän suuri on prosentti.
Ei mulla vaan :(

varmaan ne vaan vastaa, jotka sen saa. Luultavasti vähintään 70% palstalaisista ei saa orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen räpeltämistä ja pitävät sen omana tietonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmaan ne vaan vastaa, jotka sen saa. Luultavasti vähintään 70% palstalaisista ei saa orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen räpeltämistä ja pitävät sen omana tietonaan.

Niin minäkin aattelen.
Sillä tämän esille nostinkin, kun tuolta vanhoista bongasin. Että tulisko toisenlaistakin tekstiä.

Edellisissä suhteissa en koskaan saanut yhdynnässä ja hyvin harvoin muillakaan tavoilla,MUTTA nykyisen kumppanini kanssa saan JOKA kerta sekä yhdynnässä että muilla keinoin ja MONTA kertaa saman session aikana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Iso O:
Minä, aina. Ja helposti.

Mutta onko kellään sellaista, ettei "halua" enempää kuin sen yhden? Ts. tuntuu epämiellyttävältä jos orkun jälkeen jatkaa. Ainakin saman tein.

Täällä ainakin yks sellainen, jolle riittää yks orgasmi.

ja orgasmin saan liiankin helposti..ongelma kai sekin. joka synnytyksen jälkeen tullu vaan herkemmäksi

Ikinä en ole saanut miehen avulla sitä, en sormin, en suulla, en yhdynnässä. Omin käsin onneen :D Ja nukkuessa olen monestikin saanut, vaikkei varmasti mikään ole koskettanut sinnepäinkään.

Mä saan kans joka kerta, mutta vaatii kyllä klitoriksen hieromista joko sormin tai tehokkaammaalla laitteella. Pelkässä yhdynnässä en ole saanut vielä ikinä.

Ja kuulun myöskin niihin, joka ei edes halua toista orgasmia. Tai tykkäisin siitä varmasti, mutta on mulla todella kovan työn takana, ja siksi ei innostus jaksa mulla siihen riittää. Mies niinkin senkin mulle soisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Edellisissä suhteissa en koskaan saanut yhdynnässä ja hyvin harvoin muillakaan tavoilla,MUTTA nykyisen kumppanini kanssa saan JOKA kerta sekä yhdynnässä että muilla keinoin ja MONTA kertaa saman session aikana :D

Sama juttu mulla. Ennen oli paaljonkin ongelmia....

Yhteistyössä