Sanokaas jotain hyviä talvihaalarimerkkejä

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä just laitoin huutikseen myyntiin eilen ne meidän mimmien haalarit. Vertailussa toi Lassien Suprafill meni kirkkaasti Reimatecin ohi, sillä siinä ei näkynyt käytön jälkiä lainkaan :) Suosittelen siis sitä.

Musta nuo Suprafillit vaan on ihan järkyttävän rumia niiden kumialaosien ansiosta. Tuskin likkakaan suostuisi päälleen laittamaan sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Niin ja tietty Legon toppavaatteet on todella hyviä ja kestäviä. Legotec on vissiin parempi kuin joku unlimitex tms.

Unohdin mainita tossa alussa, mutta Legoakin olen jo etsinyt. Lego kelpaisi oikein hyvin. Sillä kun taitaa olla muitakin kuin vaaleanpunaisia haalareita. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Jonathan, Reimatec, Remu, Ticket 2 heaven ja Minymo on jo haettu ja kateltu, mutta ei ollut mitään hyvää.

Yritän siis huutiksesta ettiä jotain sopivaa haalaria likalle. |O

Jos noista mikään ei kelpaa, niin vaikeeta on...
Polarn o Pyret?

Ei se varmaan oo siitä kiinni, ettei kelpaa, vaan ettei ap oo huutiksesta löytynyt sopivaa noilla.

Rasavil, motion tai onko se motionwear (ei oo kai yhtä vedenkestävä kuin noi hakemasi)... muita mitä ei oo jo mainittu ei tuu mieleen.

Mä just laitoin huutikseen myyntiin eilen ne meidän mimmien haalarit. Vertailussa toi Lassien Suprafill meni kirkkaasti Reimatecin ohi, sillä siinä ei näkynyt käytön jälkiä lainkaan :) Suosittelen siis sitä.

Musta nuo Suprafillit vaan on ihan järkyttävän rumia niiden kumialaosien ansiosta. Tuskin likkakaan suostuisi päälleen laittamaan sellaista.

Mä en oo lapsilta kysellyt :D Eipähän tarvii laittaa kuriksia.

Alkuperäinen kirjoittaja luulen:
Jonathan, Reimatec, Remu, Ticket 2 heaven ja Minymo on jo haettu ja kateltu, mutta ei ollut mitään hyvää.

Polarn o Pyret?

Ei se varmaan oo siitä kiinni, ettei kelpaa, vaan ettei ap oo huutiksesta löytynyt sopivaa noilla.

Rasavil, motion tai onko se motionwear (ei oo kai yhtä vedenkestävä kuin noi hakemasi)... muita mitä ei oo jo mainittu ei tuu mieleen.

tuli vielä Brio mieleen ja helly hansen.

Polarn o Pyret?

Juu siinähän se onkin, kun ei löydy sopivaa. Ei löytynyt noita kahta mainitsemaasikaan. |O

Mä en oo lapsilta kysellyt :D Eipähän tarvii laittaa kuriksia.

Meiän likalta ei tarvii kysellä, se yksinkertaisesti kieltäytyy laittamasta "rumia" vaatteita päälleen. Tätä mun etsintääni vaikeuttaa sekin, että tyttö ei tykkää pätkääkään vaaleanpunaisesta |O

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
peuhu ja lassie on olleet käytössä, joihin olen erittäin tyytyväinen.

Meilläkin on yhdet Peuhun housut ja on kyllä olleet hyvät pakkasella. Nyt tarvis vaan löytyä sellanen haalari, että voi pitää plussakeleilläkin. Peruslassiesta vähän samat kokemukset.

tuli vielä Brio mieleen ja helly hansen.

Ei löytynyt mitään. Enkö mä osaa käyttää tota hakua vai eikö siellä muka oikeesti ole tuon kokoisia haalareita.. ?

Oisko mitään muuta nettikauppaa kuin Keltainen Kettu?

Erikoisempaa löytyy mm sisukkaasta. Lenneä on juuliajajoonatanissa, mutta kaikki on varmaan mennyt jo. kuukkeloi merkkien perusteella + haalari

Moloa on ollut myös punavuorenpeikossa. Tosin ovh on noin 140-150e.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
http://www.huuto.net/kohteet/muhkea-hyvakuntoinen-cosmo-talvihaalari-116ei-hv/125976507

Ehkä hitusen liian tumma mun makuuni. Meinaan, että saisi olla jotain väriäkin joukossa. Onko tuo vedenpitävä? Jätän tuon kyllä nyt mietintään, kun ei tuossa mitään suurempaa "vikaa" ole. Kiitos :)

Yhteistyössä