Sanokaas mikä älynväläys tämä työkaverin toiminta nyt oli sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kröhöm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kröhöm

Vieras
Niin..elikkäs thaimaalainen työkaverini irtisanoi itsensä töistä,kun oli niin rankaa koko ajan korjata toisten jälkiä eikä itse saanut omia hommiaan siinä tehdyksi.
Nyt sitten on työtön mutta hakee asuntoa..mietin vaan että miten ihmeessä sitä onnistuu hakeen jotakin asuntoa kun on työtön vai piileekö tossa joku sellanen järki mitä mä en nyt tajuu..eka irtisanoutuu ja sitte hakee kämppää..hmm..

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
No jos ei ole varaa asua työttömänä nykyisessä asunnossa=liian kallis siis...

Niin..asuu kyllä miehen kanssa josta eroamassa..luulisi että työt olisi maistunut varsinkin nyt kun kohta ei oo miestä eikä mitään muutakaan..mies jää asuntoon asumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko kaikki työttömät sitten asunnottomia? vai mikä sun ihmetyksen aihe oli?

Ei tietenkään! Se oli ihmetyksen aihe,että miksi pitää irtisanoutua itse ja sitten ruveta hakeen asuntoa..kun ei oo millä maksaakaan omia menojaan..kun ei ole niitä töitä..

Niin, kyllä mä miettisin et mikä sen motiivi oli työpaikasta lähtee.. valitettavasti lusmuilijoita on ja ymmärrän kyllä, että jossain vaiheessa pinna palaa jos joutuu toistenkin työt tekemään.

Yhtään thaimaalaista lusmuilijaa en muuten ole vielä tavannut...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä työ ja miks sen piti toisten jälkiä korjailla?

Prismassa,siivoojana.Siellä sellasia pojankoltiaisia siivoomassa että eivät saa mitään aikaiseksi ja niiden jälkiä joutuu korjailemaan sitten.Jonkun täytyy paikata.Ihmettelen niitä poikia miten ovat saaneet jäädä edes sinne kun pesuvälineet ja muut rikkovat.lastat ja kaikki aina väänneltyjä ym.muuta mukavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Niin, kyllä mä miettisin et mikä sen motiivi oli työpaikasta lähtee.. valitettavasti lusmuilijoita on ja ymmärrän kyllä, että jossain vaiheessa pinna palaa jos joutuu toistenkin työt tekemään.

Yhtään thaimaalaista lusmuilijaa en muuten ole vielä tavannut...

En ole minäkään muuten! Kaikki ketä tunnen niin töissä ovat.

Jospa hän halusi kunnon elämänmuutoksen,ero töistä,ero miehestä ja uusi vuokra-asunto uuteen alkuun,ei tuo nyt niin epänormaalia ole.Harvemmin eronnut pariskunta jää saman katon alle.Ja jospa työilmapiiri oli "kiusaava"tätä thaimaalaista kohtaan,ei vaan jaksanut enää olla silmätikkuna...

Jospa hän halusi kunnon elämänmuutoksen,ero töistä,ero miehestä ja uusi vuokra-asunto uuteen alkuun,ei tuo nyt niin epänormaalia ole.Harvemmin eronnut pariskunta jää saman katon alle.Ja jospa työilmapiiri oli "kiusaava"tätä thaimaalaista kohtaan,ei vaan jaksanut enää olla silmätikkuna...

Niin ja ehkä tähän elämänmuutokseen kuuluu vielä vaikkapa paikkakunnan vaihto...

Alkuperäinen kirjoittaja niin-i:

Niin ja ehkä tähän elämänmuutokseen kuuluu vielä vaikkapa paikkakunnan vaihto...

Hmm..se voi olla..silmätikuksi ainakaan mun tietämän perusteella ei millonkaan joutunut.Jos ajatellaan nyt niin että on ulkomaalainen sillä työpaikassa mä olen vissiin ainut suomalainen tällä hetkellä. :)

Yhteistyössä