Sanokaas nyt, koirarotu, pienehkö, lyhytkarvanen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tutteli05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tämä kääpiöpinseri, joka kyllä siis pieni kooltaan. Lyhyt karvainen ja ihana luonteeltaan. Vaati kyllä koulutusta ja tiukkuuttaan, koiralla on luonnetta (mutta minusta hyvä niin).
Ihana on ja hyvin tulee roimeen tuon nuorimmaisenkin kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ensimmäinen mikä tuli mieleen on länsiylämään terrieri, mutta ei ole kokemusta siitä miten se sopii lapsiperheeseen.

Hyvin on sopinu meillä lapsiperheeseen, mutta karvat kyllä kasvaa vauhdilla, lyhytkarvainen rotu ei varsinaisesti

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tutteli05:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tutteli05:
Bellukka, mikäs teillä on? :)

5kk vanha pyreneittenmastiffi :heart: aivan ihana tapaus =)

ihana rotu! mekin haluttais kovasti kultsu tai nöffi, mutta se se vasta iso oiskin lasten hihnan päähän :D
mies on kyllä sanonu että koiran pitää olla koiran kokonen, ei kissan kokonen....
mutta lapset sanelee nyt tässä aika tavalla

meillä kaikki lapset on pieniä vielä, joten on selvää et kuka siellä hihnan toisessa päässä on :D

Mä otan heti kun on tilaa jonkun ison koiran, nöffin tai bernin tai jonkun sellasen, mutta siihen saakka on tyytyminen tohon cavalieriin. Ei noit isoja rotuja voi ottaa tänne kerrostaloon rääkättäväksi.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä otan heti kun on tilaa jonkun ison koiran, nöffin tai bernin tai jonkun sellasen, mutta siihen saakka on tyytyminen tohon cavalieriin. Ei noit isoja rotuja voi ottaa tänne kerrostaloon rääkättäväksi.. :ashamed:

niin :/ meillä tuo pentu nauttii täysillä kun saa vapaana olla ja on tilaa :heart:

niin :/ meillä tuo pentu nauttii täysillä kun saa vapaana olla ja on tilaa :heart:

Niinpä. appiukon nöffejä ei ole tuotu meille edes kylään, ne mahtuisi just ja just kääntyyn olohuoneessa, mutta muissa huoneissa ei mitään toivoa... :(

Surkeeta, mun yhdellä tutulla on berni kaksiossa. Mä niin säälin sitä koiraa...

Niinpä. appiukon nöffejä ei ole tuotu meille edes kylään, ne mahtuisi just ja just kääntyyn olohuoneessa, mutta muissa huoneissa ei mitään toivoa... :(

Surkeeta, mun yhdellä tutulla on berni kaksiossa. Mä niin säälin sitä koiraa...

mä ite tykkään et tuolla on tilaa olla ja liikkua, itseasiassa kasvattaja sanoikin ettei pieniin asuntoihin/tiloihin edes anna ko rotua... ja mä oon onnellinen kun nään et tuo pentu nauttii täysillä olostaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiibetinspanieli?

Lyhyt karvanen? Aapee haluaa lyhytkarvasen

No mopsi..En tiedä millainen on luonteeltaan :whistle:

Kuva:Pug_600.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Vehnäterrieri, on kyl keskikokoinen, mutta hyväluonteinen, toimelias, eloisa, uskollinen ja luotettava ystävä -ainakin rotumääritelmän mukaan. Eikä lähde karvaakaan. :)

Joo, mutta turkki on hoidettava. Nimim. vehniksensä vastikään menettänyt :'(

Yhteistyössä