Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja? Miksi sä et nyt vaan kiltisti mene takaisin sen miehen luo, säästyy aikaa ja vaivaa. Sinne sä päädyt joka tapauksessa pian.
Mitä sä nyt oikein sekoilet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja? Miksi sä et nyt vaan kiltisti mene takaisin sen miehen luo, säästyy aikaa ja vaivaa. Sinne sä päädyt joka tapauksessa pian.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja? Miksi sä et nyt vaan kiltisti mene takaisin sen miehen luo, säästyy aikaa ja vaivaa. Sinne sä päädyt joka tapauksessa pian.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja? Miksi sä et nyt vaan kiltisti mene takaisin sen miehen luo, säästyy aikaa ja vaivaa. Sinne sä päädyt joka tapauksessa pian.
Ala pitämään blogia?
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Eli sen jälkeen, kun mies sanoi ekan kerran, että teistä ei tule mitään, ette olleet missään yhteyksissä, ennen kuin pari päivää sen sun yhden illan jutun jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*Haukotus*
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Eli sen jälkeen, kun mies sanoi ekan kerran, että teistä ei tule mitään, ette olleet missään yhteyksissä, ennen kuin pari päivää sen sun yhden illan jutun jälkeen?
Nähtiin kyllä ohimennen toisiamme, mutta ei siis tapailtu eikä soiteltu. Tuota ei meistä tuu paria juttua mies höpötti monta kertaa. Mutta kun mies sanoi ettei häntä kiinnosta niin ajattelin, että se siitä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja tämä siis minun mielipiteeni:minkä ikäiset ihmiset vielä arpoo ollaanko vai eikö..? Luulin sen olevan teinien juttuja..
Alkuperäinen kirjoittaja tämä siis minun mielipiteeni:minkä ikäiset ihmiset vielä arpoo ollaanko vai eikö..? Luulin sen olevan teinien juttuja..