Sanokaas sopiva hv jättipaketille naisten vaatteita?Kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos

Vieras
Eli mulla on n. 60 kappaletta lähinnä H&M vaatteita, osa uudenveroisia ja osa käytettyjä, joukossa myös benettonin, espritin ja vero modan vaatteita. Ajattelin laittaa paketin kuvineen myyntiin, mutta mietin sopivaa hintavarausta. Uutena vaatteiden hinta on varmaan 500-600 euroa (veikkaisin), mutta en tietenkään pyydä niistä lähellekään noin kovaa hintaa. Haluaisin päästä vaatteista eroon mutten ihan pilkkahinnalla. Olisiko esim. 60 euroa sopiva hv? Kiitos jos viitsitte kommentoida :)

100e on kohtuullinen. Itse möin pari vuotta sit kans ison paketin, laitoin lähtöhinnaks 40e millä olin valmis paketin myymään, ei hvta. Hinta nousi lähelle 200e, uskon, että sullakin vielä nousee tosta... Älä laita hintavarausta ollenkaan, lähtöhinta 99e ja euron korotus?

Mulla nuo vaatteet on vaan aika "värikkäitä" (eli siis punaista, pinkkiä, mustaa) ja jotenkin epäilen ettei mene yhtä hyvin kaupaksi kuin vaikka ihan perusväripaketit, mutta laitan lähtöhinnaksi vaikkapa 60e niin jospa joku tykkää :). Hirveä kasa noita vaatteita on joka tapauksessa

Niitä paketteja tulee itse asiassa varmaan 2, toinen on kokoja 36-38/S ja toinen kokoja 38-40/M. Tai niin se on järkevintä tehdä, ja totta kai tuo lähtöhintakin puolittuu (varmaan on 30 e lähtöhinta per paketti ilman hv:ta). Tänään vasta pääsen kuvaamaan vaatteita ja silitän ne aluksi joten ehkä parin päivän päästä on huutonetissä :D . Joukossa on paljon myös hameita ja toppeja ja neuleita ja muutamat täysin käyttämättömät housutkin (toiset suorat ruskeat, pellavahousut) yms. sellaista perusvaatetta. Meinasin eka viedä vaatteet spr-kirpparille, mutta sitten ajattelin, että kuiteskin niin paljon on niistä pulittanut niin jotain olisi kiva saada itsellekin :) .

Siis saako siellä oikeesti myytyä omiakin vaatteita ettei vain lasten? Itsellä jätesäkkikaupalla vaatteita, joissa osassa jopa hintalaput tallella... Olen meinannut viedä johonkin keräykseen, mutta en jaksa... Pitäisikö niistä sitten olla kuvia tms? Kenkiäkin on varmaan 50 paria...

Yhteistyössä