Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lohdullista kuulla, että joku muukin kuin minä :hug: :hug: Meillä menee loppu yleensä koiran kuppiin ja joskus mun kokeiluni ei uppoa edes koiraan. En syötä lapsilleni sellaista "paskaa", joka ei kelpaa edes koiralleAlkuperäinen kirjoittaja gurmee:Kyllä tärvää, vaikka pidänkin itseäni hyvänä ruuanlaittajana. Eräs tekemäni kastike oli mitä hirventä paskaa. Söin sinnillä eväänä olleen annoksen loppuun vaikka pahaa teki. Laatta ei ollut kaukana. Useamman tunnin päästäkin teki pahaa. Loppu meni roskiin että heilahti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lohdullista kuulla, että joku muukin kuin minä :hug: :hug: Meillä menee loppu yleensä koiran kuppiin ja joskus mun kokeiluni ei uppoa edes koiraan. En syötä lapsilleni sellaista "paskaa", joka ei kelpaa edes koiralle![]()
Meillä muuten aikoinaan piski söi palan grillattua munakoisoa. Joten - kun sekerran kelpasi koiralle, kelpaa myös ihmisille - junnukin söi.Mutta kun sitä munakoisoa jäi yli, ei enä kelvannut koirallekaanAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Onneksi on sellainen koira mikä syö kaiken! Eli sillä perusteellahan voi laittaa lapsetkin syömään mitä vaan...![]()