Sanotko usein ruokaa paskaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gurmee:
Kyllä tärvää, vaikka pidänkin itseäni hyvänä ruuanlaittajana. Eräs tekemäni kastike oli mitä hirventä paskaa. Söin sinnillä eväänä olleen annoksen loppuun vaikka pahaa teki. Laatta ei ollut kaukana. Useamman tunnin päästäkin teki pahaa. Loppu meni roskiin että heilahti.
Lohdullista kuulla, että joku muukin kuin minä :hug: :hug: Meillä menee loppu yleensä koiran kuppiin ja joskus mun kokeiluni ei uppoa edes koiraan. En syötä lapsilleni sellaista "paskaa", joka ei kelpaa edes koiralle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Lohdullista kuulla, että joku muukin kuin minä :hug: :hug: Meillä menee loppu yleensä koiran kuppiin ja joskus mun kokeiluni ei uppoa edes koiraan. En syötä lapsilleni sellaista "paskaa", joka ei kelpaa edes koiralle :D

Onneksi on sellainen koira mikä syö kaiken! Eli sillä perusteellahan voi laittaa lapsetkin syömään mitä vaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Onneksi on sellainen koira mikä syö kaiken! Eli sillä perusteellahan voi laittaa lapsetkin syömään mitä vaan... :whistle:
Meillä muuten aikoinaan piski söi palan grillattua munakoisoa. Joten - kun sekerran kelpasi koiralle, kelpaa myös ihmisille - junnukin söi.Mutta kun sitä munakoisoa jäi yli, ei enä kelvannut koirallekaan :D :D :D Olen aina ollut sitä mieltä, että meidän mammutti on ensisijaisesti mamman kaveri :heart:

Yhteistyössä