Sanotko usein ruokaa paskaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sano ja lapsillekkin koitan opettaa ettei ruuasta sanota että se on pahaa! Voi sanoa ettei tykkää jostain ruuasta, mutta pahaksi ruokaa ei meillä sanota. Näin on mulle opetettu ja näin opetan myös omille lapsillenikin.

Kuinka moni teistä "sanoo mielipiteitään" esim vähemmistöistä ja pitää sitä täysin hyväksyttävänä, kun nehän on VAAN MIELIPITEITÄ ja niihin pitää olla oikeus!!1! Hassua..

Öö..olen sanonu mutta vain harvoille ja valituille..En tod lasten kuullen.
Esimerkiks sanoin siskolle tossa yks kerta kun, oltiin käyty syömäs yhden raflas et, siel oli ihan paska ruoka..:ashamed:
Kivittäkää vain!

No en sano ainakaan lasten kuullen. Muutenkin huonoruokainen tuo esikoinen, niin vielä lietsoa sitä haukkumalla ruokia, no thanks!

En koskaan. Olen tytöllekin opettanut, että ruoka ei ole "kamalaa", "pahaa" tms. Voi vaan sano, ettei minulle maistu tämä ruoka tai jotain muuta vähän kauniimpaa. Olen itse tosi nirso kaikesta ja olenkin opettanut tytölle, että kaikesta ei tarvitse pitää, mutta kaikkea kannattaa maistaa.

No tietenkin on olemassa huonoa ja pahaa ruokaa. Ja jos on älyttömän paskaa, niin toki sitä paskaksi sanoakin. En ymmärrä tätä jeesustelua, ettei muonaa vois sanoa paskaksi jos se sitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja gurmee:
No tietenkin on olemassa huonoa ja pahaa ruokaa. Ja jos on älyttömän paskaa, niin toki sitä paskaksi sanoakin. En ymmärrä tätä jeesustelua, ettei muonaa vois sanoa paskaksi jos se sitä on.

Kääks, sulla vain on paska maku suussa! On kyse siitä, mihin makuun on tottunut.

Kyllä tärvää, vaikka pidänkin itseäni hyvänä ruuanlaittajana. Eräs tekemäni kastike oli mitä hirventä paskaa. Söin sinnillä eväänä olleen annoksen loppuun vaikka pahaa teki. Laatta ei ollut kaukana. Useamman tunnin päästäkin teki pahaa. Loppu meni roskiin että heilahti.

Yhteistyössä