M
mä
Vieras
kun toi perhanan ukko ei osaa/viitti YKSIN tehdä mitään kohta vuoden vanhan pojan kanssa. Kun joskus yleensäkin tekee jotain, aina on pyytämässä apua multa johonkin esim. jos syöttää poikaa niin istuu pöydän vieressä ja odottaa, että laitan ensin kaikki ruuat valmiiksi ja hän sitten voi lusikoida sitä pojan suuhun ja totta kai mä korjaan kaikki astiat pois ja pesen ne. Tai jos vaihtaa vaippaa, niin huutaa apua, et tarttee jotain vaippoja, puhtaita vaippoja tms. hakea ja antaa sille, vaikka kaikki on käden ulottuvilla siinä hoitopöydän vieressä.
Arghh, aina pitää keskeyttää omat hommat ton takia tai jos sanon, että koita vaan nyt yksin pärjätä kerrankin, niin ottaa nokkiinsa niin kuin nytkin...
Just piti isäkuukauden ja vaan lomaili sen ajan. Eli ei hukannut omaa kesälomaansa, vaan piti lomanaan isäkuukauden ja mulla jatkui sama arki pojan kanssa. No oli se ehkä piirun verran enemmän pojan kanssa, kun työssäkäynnin aikana, mutta silti kaikki hommat jäi mulle.
Joo, tiedän et tää on turhaa valitusta, mut välillä v..tuttaa se niin p..keleesti!
Huh, no nyt on taas parempi ku sai valittaa, kiitos ja anteeksi.
Arghh, aina pitää keskeyttää omat hommat ton takia tai jos sanon, että koita vaan nyt yksin pärjätä kerrankin, niin ottaa nokkiinsa niin kuin nytkin...
Just piti isäkuukauden ja vaan lomaili sen ajan. Eli ei hukannut omaa kesälomaansa, vaan piti lomanaan isäkuukauden ja mulla jatkui sama arki pojan kanssa. No oli se ehkä piirun verran enemmän pojan kanssa, kun työssäkäynnin aikana, mutta silti kaikki hommat jäi mulle.
Joo, tiedän et tää on turhaa valitusta, mut välillä v..tuttaa se niin p..keleesti!
Huh, no nyt on taas parempi ku sai valittaa, kiitos ja anteeksi.