Sapettaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sapettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sapettaa

Vieras
Mulla on mukava harrastus ja siellä on siis vain naisia. Tähän asti siellä on ollut mukavaa ja todella hauska ja rento ilmapiiri, mutta siellä on yksi nainen joka ei jostain syystä pidä minusta. En tunne tätä naista, mutta kun on kyseessä pieni paikkakunta niin tiedän kyllä missä ammatissa hän toimii ja nimen, mutta muuta en. Mielestäni hänkään ei tiedä minusta muuta kuin nimen.

Olen kyllä ollut töissä kaupan kassalla ja muistan että tämä rouva kävi kaupassa ja kahvihuoneessa muut työntekijät kertoivat minulle, että tämä nainen on kova valittamaan kaikesta ja että ei kannata välittää. Minulla oli eka työpäivä kassalla ja tämä rouva alkoi huutamaan mulle, että miksi otit muovikassista hinnan. No minä siinä sopersin, että no kun ne nyt sattuu maksamaan sen 15 senttiä :o Ja tää nainen nauroi ja sanoi että kylläpä oot pikkumainen.(Rouvan ammatti on kyllä sellainen että palkkaa saa taatusti senverran että olis varaa maksaa vaikka kaikki kaupan muovikassit).
Sit elintarvike myyjät sanoi että aina kun se nainen tuli sinne osastolle niin kaikki tuotteet oli huonoja tai joku muu oli huonosti.

En tiedä muistaako se minut sieltä kassalta vai mikä sillä on mua vastaan tuolla harrastuksen parissa ollessa. Se tiuskii mulle ja jos se kertoo jotain juttua kaikille yhteisesti niin se ei luo silmäystäkään minuun. Saatika sitten jos minä kerron jotain. Se huutaa pelikentällä ja luulee olevansa jotenkin hauska. Siis todella rasittava akka. Mutta mun mielestä aikuisten pitäis osata hillitä tunteensa vaikkei kaikista pidäkään. Mun teki oikeasti mieli sanoa sille tänään, että "tuo on niiiin läpinäkyvää, enkä minäkään tykkää sinusta mutta pitäisit välillä sen naamas kiinni", mutta hillitsin itseni ja olin aikuinen.

Olen myös pistänyt merkille että aina kun hän ei ole tuolla harrastuksessa niin siellä on paljon parempi henki.

Harmittaa vain kun ei itse tiedä yhtään että mikä sillä on mua vastaan ja menee koko harrastuksesta ilo:(

Tällä kerralla siellä oli joku toinenkin nainen joka osoitti merkkejä siitä ettei tykkää minusta. Siis onko naiset ....aikuisetki todella näin lapsellisia. Ja yksi rouva on aina pahalla päällä ja se näkyy sitten puheissa ja käyttäytymisessä. Eikö silloin olis parempi jäädä kotiin eikä tulla pilaamaan toisten fiilistä?

Ihan vaan purin tässä tunteita kun ottaa niin päästä:( Itse en koe olevani mikään näkyvä tai hallitseva persoona, joten aika outoa jos ärsytän ihmisiä pelkällä olemuksellani. Tosin se ei olis kyllä eka kerta:( Yleensä kuuntelen muita ja jos puhun niin katson jokaista, tulen toimeen ihmisten kanssa ja mulla on paljon ystäviä.....miksi sitten joskus käy näin.

Varmasti sapettaa ja paljon! :hug:

Minulla meni jostain syystä edellisen naapurin rouvan kanssa sukset niin ristiin että kurkin aina ensin ikkunoista onko hän ulkona ennen kuin menin lasten kanssa ulos.. Minä en jaksa jahtaamista ja tuo naapuri vain ja ainoastaan valitti milloin koirasta, milloin aidasta, muuten ei edes tervehtinyt.

Yhteistyössä